Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ

Η φωτογραφία είναι από τη μαθητική παρέλαση στην Κοζάνη.
Ένα μεγάλο μπράβο στον πιτσιρικά και μια ταπεινή συμβουλή.
Έτσι να τους φτύνεις παιδί μου αλλά να τους φτύνεις πάντα. Γιατί δεν αλλάζουν ποτέ.
Όχι σαν τον πατέρα σου που τους μουτζώνει κάθε μέρα εκτός από μια κάθε τέσσερα χρόνια,
που πάει και τους ξαναστέλνει στη Βουλή, μην τυχόν και τους χάσει
και μετά δεν έχει τι να μουτζώνει.
Εσείς είστε που έχετε το δικαίωμα να μας μουτζώνετε όλους. Κι αυτούς κι εμάς.
Εμείς, οι πατεράδες σας, πρέπει να μουτζώνουμε τις μούρες μας παιδί μου.
Όχι λοιπόν σαν τον πατέρα σου! Όχι σαν τον πατέρα σου!

6 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Δέ δικαιολογάσε

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Σ' εμένα απευθύνεσαι ή στον ποιητή;

Ανώνυμος είπε...

Η φωτογραφία είναι από τη παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Μικρό το λάθος, μεγάλη η μούτζα.

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ αφορμη αυτη τη φωτογραφια θα ηθελα να αφησω κ εγω ενα σχολιο , μπορει να μη τα γραψω με ωραια λογια αλλα ποσο ωραια μπορουν να ειναι τα λογια που εχουν τοση οργη? ειμαι απο αυτους τους νεους που θα ηθελαν πολυ να δωσουν οχι μονο μια μουτζα αλλα και ξυλο , οχι μονο στους δηθεν πολιτικους αλλα και σε ολους αυτους που τους βοηθησαν να μας καταστρεψουν.Οι γονεις μας οι θειοι μας και ολοι αυτοι οι φανατισμενοι που θελοντας να βολεψουν τον κωλο τους αφηναν τους αλλουν να κανουν οτι θελεουν για να μπορεσουν αυτοι απλα να χωθουν καπου.Η γεννια του πολυτεχνειου , αυτη που καμαρωνε τοτε γιατι εκανε ενα καλο στην Ελλαδα αλλα ...παει αυτο ηταν , ολα τα αλλα τα εκαναν σκατα,και ξερετε ποιο ειναι το θεμα οτι αυτοι τα εκαναν σκατα αλλα τωρα τα τρωμε εμεις.Εεμεις που θα αναγκαστουμε να φυγουμε απο τη χωρα μας γιατι δε θα βρισκουμε δουλεια , που δε θα μπορεσουμε να κανουμε οικογενεια και θα πεθανουμε απο το αγχος,Αυτοι τη ζωη τους τη κανανε , εγω τι φταιω? εγω δεν ψηφισα κανεναν μαλακα , εγω δεν εφαγα τιποτα , δε βολευτηκα πουθενα .γιατι να φαω τα δικα τους σκατα?η οργη και ο θυμος δεν αφορα μονο τους κυριους που βρισκονται στη βουλη αλλα κ ολους αυτους που τους ψηφιζαν τοσα χρονια και ειμαι σογουρη οτι θα τους ξαναψηφισουν και τωρα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ας απαντήσει κάποιος κάτι σ' αυτό το κορίτσι. Γύρω στα 100 άτομα μπαίνετε εδώ κάθε μέρα. Κανείς από 'σας δεν έχει κάτι να της πει;