Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΣΤΙΣ ΜΑΛΔΙΒΕΣ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΣΤΟ ΣΕΙΡΙΟ

Εσείς οι λίγοι που επιμένετε να επισκέπτεστε αυτό το ιστολόγιο, θα έχετε διαπιστώσει
ότι έχω να ασχοληθώ μαζί του σχεδόν τρεις μήνες.
Και ποιός θα ασχολιόταν με ιστολόγια αν του συνέβαινε αυτό που συνέβη σ' εμένα;
Πριν τρεις μήνες λοιπόν γνώρισα το θηλυκό της ζωής μου, αλλά δεν είχα επιλογές.
Αν ήθελα να ζήσω μαζί της, έπρεπε να την ακολουθήσω στο χωριό της που αν και πέφτει λίγο μακριά, δεν το σκέφτηκα καθόλου.
Εδώ και τρεις μήνες λοιπόν βρίσκομαι στο Σείριο απ' όπου και σας γράφω.
Η γυναίκα μου, αν καταλάβατε καλά, είναι εξωγήινη, όπως και όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί μου και εγώ πλέον γηινοεξωγήινος.
Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, μέχρι να εγκατασταθώ και να εγκλιματιστώ εδώ στο Σείριο,
που καιρός για ιστολόγια και άλλες γήινες ιστορίες!
Μέχρι που χθες το πρωί ήρθε σπίτι μου ο φίλος μου ο Ζονκ, με ενα λάπτοπ παραμάσχαλα και μου είπε:
"Το ξέρω ότι δεν ασχολείσαι πιά μ' αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα, αλλά αυτό πρέπει να το δεις! Υπάρχουν και στην Ελλάδα εξωγήινοι. Να, κοίτα!".
Και μου έδειξε την ανάρτηση ενός Έλληνα μπλόγκερ, ο οποίος, στις 27/1/2012, θεωρεί
ανώμαλους τους Έλληνες που δεν έχουν επισκεφτεί ακόμα τα 8 πιό όμορφα νησιά στον κόσμο και τους προτρέπει να το κάνουν! Και αν δεν με πιστεύετε, δείτε ΕΔΩ.
Υπάρχουν πολλοί εξωγήινοι στην Ελλάδα, αλλά αυτός εδώ δεν παίζεται με τίποτα.
Το Γενάρη του 2012 προτρέπει τους Έλληνες να επισκεφτούν κατά σειρά το Μπαλί, τη Σαντορίνη, το Πουκέτ, την Αγία Λουκία, τις Μαλδίβες, τη Χαβάη, τα Φίτζι και τη Μπόρα Μπόρα.
Και τον ευγνωμονώ αυτόν τον τύπο, επειδή μου έδωσε την αφορμή να επισκεφτώ ξανά τη Γη, την παλιά μου πατρίδα. Θα πάρω λοιπόν το διαστημόπλοιο του φίλου μου του Ζονκ,
θα πάρω κι ένα τσουβαλάκι χρυσάφι, που εδώ στο Σείριο το έχουμε για να παίζουν τα παιδιά και θα κατέβω στη Γη για να επισκεφτώ κατά σειρά τα 8 ωραιότερα νησιά της.
Και επειδή αφορμή για όλα αυτά θα είναι αυτός ο τύπος, θα του φέρω κατιτίς απ' το καθ' ένα.
Απ' τα Πουκέτ ένα μπουκέτ στη μάπα, απ' τη Χαβάη μαλλιά να τα τραβάει, απ' τα Φίτζι ένα χόρτο που το μυαλό το πήζει, απ' τις Μαλδίβες ένα κατσαβίδι για τις λάσκα βίδες, απ' τη Μπόρα Μπόρα δραμαμίνες για του μυαλού τη μπόρα, απ' το Μπαλί ένα πουλί
να έχει για να παίζει, απ' την Αγία Λουκία λάδι για τη μαλακία κι απ' τη Σαντορίνη ένα αντίγραφο του μνημονίου.

25 σχόλια :

CooLis είπε...

Καλή πατρίδα,παλόφιλε και καλά ταξίδια...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

CooLis

Όποτε θέλεις πέρνα μια βόλτα από το Σείριο να πιούμε κανένα ρακάκι.

kostas mproumas είπε...

που είσαι ρε άνθρωπε?
λέγαμε να δηλωσουμε εξαφάνιση... ανησυχήσαμε

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

kostas mproumas

Και να δηλώνατε, λες να με έβρισκαν οι μπάτσοι στο Σείριο;

Marinaleda είπε...

Δεν άντεξες άλλο την σιωπή. Καλά έκανες φιλαράκι. Μας έλειψες.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Marinaleda

Κι εμένα μου λείψατε ρε γήινοι! Όσοι τουλάχιστον έχετε απομείνει :)

kostas mproumas είπε...

πως θα έρθω στον σείριο να σε βρώ? υπαρχει μεσον?

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

kostas mproumas

Την επόμενη βδομάδα έρχεται η αδερφή της γυναίκας μου στη Γη και είναι και μανούλι. Να σε φέρω σε επαφή;

CooLis είπε...

Για πάρτη σας Μεγαλειότατε...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

CooLis

Για πάρτη σου παλιόφιλε

kostas mproumas είπε...

ναι Βασιλιά μου... φτιάξε κατάσταση...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ .ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΝ ΤΑ ΜΙΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

kostas mproumas

Κι αυτό για 'σένα παλιόφιλε

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Σ' ευχαριστώ. Πάντως από όσα ακούς πίστευε τα μισά :)

kostas mproumas είπε...

και αυτο απο μένα φίλε
http://www.youtube.com/watch?v=T9lHFDKrIpQ&feature=related

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

kostas mproumas

Σα σε ντρέπεσαι!

Ανώνυμος είπε...

Μαριναλεντα;;;; για εκει θα φυγω συντομα......

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Πάρε μας κι εμάς

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΕ ΣΕ ΦΟΡΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΝΟΩΤΡΟΠΟΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΡΧΙΔΙΣΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΠΑΔΟΣ Η ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗς ΘΕΩΡΙΑΣ????????????

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Γειά σου κι εσένα φίλε.
Περίεργο το να θεωρείς ότι κάποιος πρέπει να βρίσκεται σε φόρμα για να μπορεί να κατανοήσει τη νοοτροπία του "Σταρχιδισμού".
Αν ο "Σταρχιδισμός" είναι όντως πολιτική θεωρία, τότε δεν είμαι οπαδός του όπως δεν είμαι οπαδός καμιάς πολιτικής θεωρίας.

kostas mproumas είπε...

συμφωνώ απόλυτα με το προηγούμενο σχόλιο σου παλιόφιλε και σου στέλνω να ακουσεις αυτο το κομματάκι...
http://www.youtube.com/watch?v=S_BOEXCdnXs

Crux είπε...

Θα ήθελα να καλέσω ένα περιηγητικό διαστημόπλοιο να με ξεναγήσει στα 8 αυτά μέρη. Αν έχει κανένα πρόχειρο στο Σείριο σε παρακαλώ πολύ να το στείλεις. Όσο για τα λεφτά το κανονίζουμε δεν υπάρχει πρόβλημα, οι τσέπες μας στάζουν ούτως ή άλλως.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Crux

Άσε τις Μαλδίβες και τα Μπόρα Μπόρα. Θα σε πάρω στο Σείριο που είναι καλύτερα και δε χρειάζεσαι και λεφτά :)

kostas mproumas είπε...

εδω στο μικρο κρατίδιο ελλάδα του πλανήτη γη σήμερα έχουμε μια ηλιόλουστη μέρα φίλε... ελπίζω να είσαι καλα εκει πέρα...

http://www.youtube.com/watch?v=5J5PwW8SFeI

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

kostas mproumas

Πάντως εμείς εδώ δεν έχουμε ούτε Mc Donald's ούτε Coca Cola παλιόφιλε