Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

ΦΤΟΥ ΚΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΑΡΧΗ

Ντρέπομαι που δε θα τηρήσω το λόγο μου και θα ξανανοίξω
το κατάστημα, αλλά έχω να καταγγείλω οτι δέχτηκα
αφόρητες πιέσεις! Συγκεκριμένα έλαβα 5.753 μηνύματα,
εκ των οποίων τα 1.926 με απειλούσαν οτι θα αυτοκτονήσουν
αν κλείσω το μαγαζί, τα 2.639 οτι θα κάνουν απεργία πείνας,
τα 1.187 οτι αν το κλείσω θα με βρουν και θα με καθαρίσουν
και υπήρχε και 1 που μου έλεγε οτι καλά θα κάνω να το κλείσω
και να πάω να γ....ώ. Μετά απ' όλ' αυτά και αναλογιζόμενος
τους φόνους και τις αυτοκτονίες που έχουν κατά καιρούς συμβεί
μέσω ή εξ αιτίας του internet και μη θέλοντας να συμβάλλω
σε καινούργιες, θεώρησα σωστό και πρέπον να αναιρέσω
την απόφασή μου και να ξανανεβάσω τα ρολά
και ας στεναχωρήσω εκείνον που μου είπε να πάω να γ....ώ.
Ζητώ συγγνώμη, δεν είχα καμία πρόθεση να επιτελέσω
κοινωνικό έργο, αλλά είμαι αναγκασμένος να το κάνω
κι εσείς να εξακολουθήσετε να υφίσταστε την κάθε βλακεία
και ανησυχία που θα αποφασίζω να δημοσιεύω.

Καλό μήνα και καλό κουράγιο σε όλους μας

β.τ.μ.

2 σχόλια :

BUTTERFLY είπε...

ΧΑ! Σιγα να μην μας αφηνες τοσο αποτομα! Ενας βασιλιας ποτε δεν θα εκανε κατι τετοιο! Υπαρχει και το πρωτοκολλο!!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

butterfly

Ναι, ομολογώ οτι πέραν των "πιέσεων",
σκέφτηκα οτι έχω κι ένα λαό, που τι θ' απογίνει χωρίς εμένα!