Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ;

Χθες, από το απόγευμα μέχρι τις 23:15, ήταν αδύνατον να κάνεις
κλήση από κινητό τηλέφωνο προς κινητό ή σταθερό, σε ολόκληρη
την Κρήτη. Όποιον αριθμό και να καλούσες, σου έγραφε στην οθόνη
"δίκτυο απασχολημένο" ή "η κλήση δεν είναι εφικτή".
Μέσα σ' αυτό το διάστημα, πρόλαβα να διαπιστώσω οτι το ίδιο
συνέβαινε στην Κοζάνη, στην Πάτρα, και στη Σαντορίνη, οπότε
το πιθανότερο είναι να συνέβαινε σε όλη την Ελλάδα.
Εντελώς συμπτωματικά, χθές έγινε στο Παγκρήτιο στάδιο
ο ποδοσφαιρικός αγώνας μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ, ο οποίος
τελείωσε στις 23:15, ενώ είναι γνωστό οτι από μέρες πριν βρισκόταν
στο Ηράκλειο η ελληνική αντιτρομοκρατική και η Ισραηλινή Μοσάντ.
Δεν τα συνδέω, μόνα τους συνδέονται.
Αν υποθέσουμε οτι επρόκειτο γιά παρακολούθηση, θα μου πείτε
"και τι έγινε ρε φίλε,αφού μόνιμα μας παρακολουθούν"
κι εγώ θα σας πω οτι δεν ξέρω αν κάποιος, έστω και ένας
Έλληνας πολίτης κινδύνευσε ή έχασε τη ζωή του μέσα σ' αυτό
το διάστημα, επειδή το κινητό του ήταν αδύνατον να πιάσει γραμμή.

β.τ.μ.

18 σχόλια :

Zed είπε...

Μου φαίνεται λίγο περίεργο να είχε πέσει το δίκτυο σε όλη την Ελλάδα. Στη Θεσσαλονίκη, είναι αλήθεια ότι περίπου μέχρι τις 11:30, αν δε κάνω λάθος, δεν μπορούσες ούτε να τηλεφωνήσεις ούτε να δεχτείς τηλεφώνημα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Zed

Μήπως ζούμε σε μιά δημοκρατική χώρα στην οποία κουμάντο κάνουν οι μυστικές υπηρεσίες;

Manos Kal. είπε...

Άλλο πάλι και αυτό, μόνο αυτό μας έλειπε!!

σίβυλλα είπε...

Η ΜΟΣΑΝΤ, Η ΚΥΠ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!

http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2009/04/blog-post_03.html

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

δημόσιος υπάλληλος

Ναι...όλα τα άλλα τα έχουμε. Συμπληρώθηκε το καρέ.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

σίβυλλα

...πόσο ακόμα ραγιάδες η Κρήτη κι η Μάνη;...

Ιουλια είπε...

και σε μας παιδια τα κινητα χτες ηταν εκτος λειτουργιας(Κεφαλονια)απο το απογευμα μεχρι τα μεσανυχτα περιπου "ζητω η δημοκρατια"

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ιουλία

Είδες Ιουλία μου, Ελλάδα δεν είναι μόνο η Κρήτη!

Ανώνυμος είπε...

Μα τι λέτε, εγώ έξω από το Παγκρήτιο μένω, μια χαρα σήμα είχε πριν, μετά και κατά τη διάρκεια του αγώνα. Πράκτορες της Μοσαντ δεν είδα πάντως (θα ήταν καλά κρυμένοι), αν και η περιοχή ήταν αποκλεισμένη από την αστυνομία και δυσκολευτίκαμε να πάμε σπίτια μας.

Ανώνυμος είπε...

Ούτε εγώ είχα κανένα πρόβλημα να πάρω τηλέφωνο οπουδήποτε με το κινητό. Επιπλέον, βρίσκω τους αντισημιτικούς υπαινιγμούς σου μάλλον ατυχείς... Εκεί θα καταντήσουμε; Nα ονειρευόμαστε Εβραίους πράκτορες όταν έχει κίνηση στο δρόμο, όταν κολλάει το κομπιούτερ και όταν δε βρίσκουμε θέση την ώρα που θέλουμε στο μούλτιπλεξ; Είναι γελοίο.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος 2:22 μμ

Εσύ και ο επόμενος ανώνυμος, είστε οι πρώτοι που λέτε οτι τα κινητά σας δεν είχαν πρόβλημα. Μέχρι τώρα εγώ και τα blogs που έχω επαφή έχουμε λάβει εκατοντάδες e-mail απ' όλη την Ελλάδα, που λένε το αντίθετο. Άρα καταγράφεστε σαν απόλυτη μειοψηφία. Κανείς δεν ισχυρίστηκε οτι ΚΑΝΕΝΑ κινητό δεν είχε γραμμή. Όσο γιά τους πράκτορες της Mossad, θα πρέπει να τους μαλώσουμε αφού δεν φορούσαν μπουφάν που να γράφουν στην πλάτη
"ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΗΣ MOSSAD".

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος 2:56 μμ

Χίλια συγγνώμη φίλε/η μου, αλλά πολύ φοβάμαι οτι εσύ κοιμάσαι κι ονειρεύεσαι. Θα μπορούσα να γεμίσω αυτό το σχόλιο με παραπομπές γιά να πας να δεις τις ερωτήσεις που ετοιμάζονται να κάνουν στη βουλή Έλληνες βουλευτές σχετικά με το θέμα των πρακτόρων, των κινητών, γιά τα Ισραηλινά πλοία που ήταν αγκυροβολημένα έξω απ' το Ηράκλειο
και χίλια δυό ακόμη, αλλά δεν θα σου τα δώσω στο πιάτο επειδή είσαι αγενής. Κάνε λοιπόν μιά βόλτα στην ελληνική μπλογκόσφαιρα, σε έγκυρα και αντικειμενικά blogs, αφού το δικό μου είναι αντισημιτικό όπως λες και πληροφορήσου. Εκτος αν σου αρκεί η ενημέρωση που σου παρέχει ο Χατζηνικολάου κι ο Ευαγγελάτος, οπότε όνειρα γλυκά κι ευτυχισμένα.

ο γελοίος διαχειριστής
αυτού του blog.

Unknown είπε...

Αυτό που είπα είναι ότι το μέρος στο οποίο βρισκόμουν θα ήταν το πρώτο στο οποίο θα έπρεπε να είχαν παρέμβει οι Ισραηλινοί. Αν δεν είχαν μποκάρει τις επικοινωνίες δίπλα ακριβώς από το στάδιο, τότε τι νόημα είχε να τις μπλοκάρουν στην υπόλοιπη Ελλάδα. Όσο για πράκτορες, είμαι σίγουρος ότι υπήρχαν, θα ήταν ηλίθιοι οι Ισραηλινοί να μην είχαν κατεβάσει τη Μοσάντ στο Ηράκλειο, από τη στιγμή που η χρυσή Αυγή είχε στείλει τα τσιράκια της. Απλώς, μήπως το πρόβλημα με το κινητό σου ήταν τυχαίο, και τα υπόλοιπα είναι της φαντασίας σου;
Ανώνυμος 1 (πλεον επώνυμος)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Petrax

Φίλε μου, ζητώ συγγνώμη αλλά μου φαίνεται οτι αερολογούμε δίχως νόημα. Τι μου λες τώρα; Οτι είμαι φαντασιόπληκτος; Διάβασε τα σχόλια αυτής της σελίδας:
Zed (Θεσ/νίκη)=φαντασιόπληκτος
Sibilla (από τα καλύτερα ελληνικά blogs)=φαντασιόπληκτο blog
Ιουλία (Κεφαλονιά)=φαντασιόπληκτη

Παρακαλώ, πρώτα να διαβάζουμε τις αναρτήσεις και τα σχόλια, να ενημερωνόμαστε και μετά να μιλάμε.
Το βράδυ του ματς κάλεσα πάνω από 20 αριθμούς σε όλη την Ελλάδα και μετά έγραψα οτι έγραψα. Δεν είπα ποτέ οτι έχω "αποδείξεις" γιά το οτι ήταν δουλειά της ΚΥΠ και της Mossad, ούτε οτι είμαι εγώ αυτός που θα τους ξεσκεπάσει. Αυτή είναι δουλειά των εκπροσώπων του ελληνικού λαού που βρίσκονται στο κοινοβούλιο (σώθηκες!). Ήμουν ίσως το πρώτο blog που έθιξε το θέμα, γιατί αντί να βλέπω μπάλα, έκανα έρευνα. Αμέσως μετά διαδόθηκε και απ' οτι διαβάζω θα φτάσει μέχρι τη βουλή. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν πως σκέφτεσαι και τι ακριβώς θέλεις να πεις.

Υ.Γ. Δεν αποτελεί "επωνυμία" ένα γαλάζιο "Petrax" που αν κάνεις κλικ πάνω του δεν παραπέμπει πουθενά. Και μη βιαστείς να πεις οτι κι εγώ ανώνυμος είμαι, γιατί όπως όλα τα blogs, έτσι και αυτό εδώ έχουν ηλεκτρονικό στίγμα και αν θέλουν τα καλά παιδιά μπορούν να είναι έξω απ' το σπίτι μου σε χρόνο dt.

Chris είπε...

Δοκίμασες να καλέσεις emergency νούμερα? το 100, το 112 κλπ...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Chris

Φίλε μου, ομολογώ πως όχι.
Γιατί ρωτάς;

Chris είπε...

Αυτό μου ήρθε στο μυαλό μόλις διάβασα το "έστω και ένας
Έλληνας πολίτης κινδύνευσε ή έχασε τη ζωή του μέσα σ' αυτό
το διάστημα, επειδή το κινητό του ήταν αδύνατον να πιάσει γραμμή."

Next time...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Chris

Πες οτι είσαι στην ανάγκη και παίρνεις το 100 και το πιάνεις.
Πάρε με μετά κι εμένα να μου πείς
αν ήρθε και σε πόσες ώρες.