Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ

Μετά από ένα σχεδόν χρόνο λειτουργίας, αυτό το blog,
πιστεύοντας πως ότι είχε να δώσει το έδωσε, αποφάσισε
πως ήρθε η ώρα να κατεβάσει τα ρολά.
Ομολογώ οτι ήταν μιά καλή εμπειρία, μιά χρονιά
με τα θετικά και τα αρνητικά της, με τις χαρές και με
τις λύπες της, από "μπράβο" και επαίνους, μέχρι απειλές
γιά μηνύσεις και αγωγές πολλών χιλιάδων ευρώ.
Δεν βαρέθηκα, δεν κουράστηκα και ελπίζω να μη σας κούρασα
και να μη σας έκανα να βαρεθείτε.
Απλά, όλα κάποτε έχουν ένα τέλος και αυτό το blog δε μπορεί
να αποτελέσει εξαίρεση και να ζει αιωνίως.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους όσους μου έκαναν
την τιμή να περάσουν από εδώ και να μου αφιερώσουν λίγο
απ' τον πολύτιμο χρόνο τους.
Ίσως μερικά πράγματα να μου λείψουν, ίσως να λείψω κι εγώ
σε μερικούς, αλλά θα το ξεπεράσουμε, πιστέψτε με!
Η θητεία βέβαια, η όποια θητεία του καθ' ενός μας,
θα εξακολουθήσει την πορεία της, γιατί όπως λέει και το
τραγούδι, " Μάνα μου όλα περνούνε και όλα γίνονται ξανά,
όμως τούτη η θητεία δε σταματάει πουθενά".

Υ.Γ. Το blog θα παραμείνει στον αέρα
γιά λίγες μέρες, γιά όσους θέλουν να κρατήσουν
κείμενα και εικόνες και μετά θα διαγραφεί.

Μετά τιμής,
β.τ.μ.

8 σχόλια :

Big Bad Wolf είπε...

Εδώ γράφεις ότι τα σχόλια μπορεί να μείνουν για πάντα και κλείνει το blog? Πρωταπριλιά φίλε μου...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Psychomechanic

Μα αυτό ακριβώς γράφω εδώ φίλε μου, οτι τα σχόλια ΜΠΟΡΕΙ να μείνουν γιά πάντα. Πρωταπριλιά; Τι πρωταπριλιά;
Α, ναι, πρωταπριλιά είναι! Κοίτα μέρα που βρήκα να το κλείσω! Καλά, θα το ξανακλείσω αύριο.

BUTTERFLY είπε...

Εγω θα ψηφισω οτι ειναι πρωταπριλιατικο ψεμμα, οχι γιατι το πολυπιστευω, αλλα γιατι δεν θελω να φυγεις!
Θα ξαναρθω αυριο να μαθω την αληθεια!

Γεφυριστές είπε...

Ηρακλή δεν ξέρω τι ειναι τούτο. Αν είναι πρωταπριλιάτικο ή όχι. Πάντως ως πρωταπριλιάτικο δεν είναι διόλου συνηθισμένο αφού οι μισοί και παραπάνω bloggers έχουν κουραστεί. Οπότε γίνεσαι πιστευτός.
Τέλος πάντων ό,τι και να ΄ναι, εσύ θα επιλέξεις.
Ωστόσο θα σου πρότεινα να δεις την άλλη όψη του Τέλους. Την Αλλαγή δηλαδή. Γιατι όλα αλλάζουν. Προς τούτο φίλε μου περιμένω το νέο σου blog ας πούμε Ο Πρόεδρος της Μοναξιάς:)
Σε χαιρετώ περιμένοντας νέες photoshoπιές!
Καλό Μήνα

Υ.Γ. Δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά αγνόησα το κατέβασμα των ρολλών..

ΕΩΘΙΝΟΝ είπε...

Καλησπέρα Βασιλιά μου!
Ομολογώ ότι είμαι τακτικός αναγνώστης σου. Πολλές φορές διαφωνώ μαζί σου και λιγότερες συμφωνώ, αλλά αυτό δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Κρατώ δύο μπλοκ από το 2006. Πολλές φορές σιχάθηκα, αηδίασα, βαρέθηκα, κουράστηκα, πάτησα φρένο και πολλές φορές συνέχισα και πάλι. Πολλές φορές σταμάτησα να γράφω για εβδομάδες χωρίς σημασία ζωής. Δεν έχει σημασία όμως αυτό! Θα προτείνω να μην σταματήσεις. Αν σε κούρασαν κάποια πράγματα, κάνει μια στάση και συνέχισε. Προσωπικά, έχω ανάγκη να σε διαβαζω. Και σίγουρα κι άλλοι δέκα άνθρωποι.
Θα περιμένουμε να σε διαβασουμε.
Καλή συνέχεια!

ΕΩΘΙΝΟΝ είπε...

Καλησπέρα Βασιλιά μου!
Ομολογώ ότι είμαι τακτικός αναγνώστης σου. Πολλές φορές διαφωνώ μαζί σου και λιγότερες συμφωνώ, αλλά αυτό δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Κρατώ δύο μπλοκ από το 2006. Πολλές φορές σιχάθηκα, αηδίασα, βαρέθηκα, κουράστηκα, πάτησα φρένο και πολλές φορές συνέχισα και πάλι. Πολλές φορές σταμάτησα να γράφω για εβδομάδες χωρίς σημασία ζωής. Δεν έχει σημασία όμως αυτό! Θα προτείνω να μην σταματήσεις. Αν σε κούρασαν κάποια πράγματα, κάνει μια στάση και συνέχισε. Προσωπικά, έχω ανάγκη να σε διαβαζω. Και σίγουρα κι άλλοι δέκα άνθρωποι.
Θα περιμένουμε να σε διαβασουμε.
Καλή συνέχεια!

Manos Kal. είπε...

Μα καλά είναι δυνατόν να κλείνει το blog την πρώτη φορά που το βρήκα και άρχισα να το παρακολουθώ;;

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

butterfly
Αλέκα
Εωθινόν (Χ2)
δημόσιος υπάλληλος

Να είστε καλά γιά τα καλά σας λόγια
(τουλάχιστον εσείς δε με απειλήσατε ούτε με φόνο ούτε με αυτοκτονία).