Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Υπάρχουν πολλών ειδών επικίνδυνοι "άνθρωποι".
Ας αναρωτηθούμε όμως.
Ποιός είναι επικινδυνότερος;
Ένας ψυχοπαθής δολοφόνος,
ή ένας νοήμων μορφωμένος που έχει
ένα κομμάτι πέτρα αντί γιά καρδιά;
Αυτός που δεν αγαπά
γιατί ποτέ δεν τον αγάπησαν,
ή αυτός που κηρύττει την αγάπη
αλλά δεν αγαπάει ούτε τα άντερά του;
Μπουχτίσαμε από γκουρού
του εσωτερισμού, του μυστικισμού
και της αποκρυφολογίας,
τουλάχιστον εμείς που είμαστε εξωστρεφείς
και που τα μυστικά μας
τα κρατάμε γιά τον εαυτό μας
και δεν τα κάνουμε επιστήμη.
Μπουχτίσαμε από πατριάρχες
και μεταφυσικόυς πανεπιστήμονες
που δεν τους ενδιαφέρει αν ο κόσμος πεινάει,
τουλάχιστον εμείς που ζούμε στην αληθινή,
απτή και ορατή φύση και όχι
σε οποιδήποτε μεταφύση.
Ο Χριστός, που τολμούν να πιάνουν στο στόμα τους,
έκανε παρέα με μαραγκούς και ψαράδες,
δεν ήταν δικτυωμένος με τους υψηλά ιστάμενους.
Δεν φορούσε κοστούμια και γραβάτες,
ήταν ρακένδυτος.
Κήρυττε την αγάπη, δεν κοκορομαχούσε
και δεν έγραφε βιβλία γιά να τα πουλάει.
Δεν είχε φίλους πολιτικούς και δικαστές,
αλλά απλούς και καθημερινούς ανθρώπους.

Θα κλείσω με ένα προφητικό
και άκρως κατατοπιστικό απόσπασμα
από την ανάρτηση του "Μύστη"
με τίτλο "Η φωνή".

"Κοιτάξτε αυτούς τους νοήμονες πιθήκους με το χάρισμα ενός λόγου, τον οποίο έχουν μασκαρέψει με λογιστικές ταυτολογίες, με επιδειξιομανείς συμπεριφορές, με εκλαϊκευμένη γλωσσολογία, αυτόν το Λόγο που μετέτρεψαν σε μια πρόστυχη μηχανή επικοινωνίας!"

Καλημέρα σε όσους ξύπνησαν,
καληνύχτα σε όσους εξακολουθούν
να κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου.

β.τ.μ.

28 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Σου αφιερώνω με όλη μου την αγάπη ένα παραμυθάκι πού έγραψα σήμερα με αφορμή την δημοσίευσή αυτή και την ψυχή σου, και λέγεται ο ασχημάνθρωπος.Θα το διαβάσεις σύντομα...Μαρία.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα β.τ.μ.
Έτσι είναι τα πράγματα -δεν χρειάζεται να στο πω εγώ άλλωστε!

Με παρηγορεί να διαβάζω από άλλους τους δικούς μου προβληματισμούς. Άλλωστε η αγαπημένη μου φράση είναι η "Ο Tempora O morres" και συνοδά σιχαίνομαι τους μύστες της ασχήμιας (η περιγραφή του μπλογκ μου). Μιας ασχήμιας που μας κατακλύζει. Δυστυχώς από παντού.

Κι εσύ αποτύπωσες καλύτερα αυτό που νιώθω: Μπούχτισα. Πραγματικά είναι το μόνο που ταιριάζει.

Την ίδια παράγραφο κράτησα από τον Μύστη .. και την αποστήθισα μήπως τυχόν και παρασυρθώ κι εγώ καμιά φορά.

Να ΄σαι καλά β.τ.μ. και σε ευχαριστώ ξανά για την παρηγοριά. Ειλικρινά όπως πάντα.

Καλή συνέχεια

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασα! Με τo εικαστικό τα είπες όλα. Μάλλον ως φωτογραφία των νοήμονων πιθήκων την εκλαμβάνω.

AERIKO είπε...

Δεν είναι η λεβεντιά κρασί
να πιεις να κάνεις κέφι,
είναι ψωμί που από μικρό
τον άντρα τόνε τρέφει!

Στο μετερίζι τσ’ ανθρωπιάς
και τση τιμής το χρέος,
εκεί θα στέκω ν’ απαντώ
κι ας είμαι ο τελευταίος!


Νιωθω περήφανη που υπάρχουν
ακόμα αδούλωτες κρητικές ψυχές.
Να είσαι πάντα καλά.Την καλησπέρα
και την αγάπη μου.:))

fractal είπε...

H συνείδηση είναι ο μόνος νομοθέτης του καλού. Πιστεύω πως επικύνδηνοι είναι οι άνθρωποι που δεν λειτουργούν με συν-είδηση.

XRISTINA G.V. είπε...

"Μας φτάνει να μιλήσουμε
απλά
όπως πεινάει κανείς απλά
όπως αγαπάει
όπως πεθαίνουμε
απλά" (Τ.Λ.)
Χριστίνα

Keep Dreaming είπε...

Mia eikona = xilies lekseis !

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Μαρία

Το περιμένω ανυπόμονα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Αλέκα

Σαν σόδα ήταν τα λόγια σου στο δικό μου μπούχτισμα.
Σ' ευχαριστώ και να είσαι πάντα καλά.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Αερικό

Από τις καλύτερες μαντινάδες που έχω ακούσει.
Να είσαι πάντα καλά.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Fractal

Συνφωνώ απόλυτα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Χριστίνα

Η πείνα και η δίψα, δεν είναι παρά μιά ιδέα.
Αρκεί να μην σου γίνει έμμονη ιδέα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ε.Α.

Μιά λέξη, χίλιες εικόνες.

Ψαράκης Κ. είπε...

πολύ μου αρέσει η εικόνα αυτή.
την έφτιαξες ή τη βρήκες ?

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Κωστή

Την έφτιαξα, ένα απλό κολάζ είναι.

Katerina είπε...

μοναχικό δεντρι, μήπως η ανάρτηση έχει ΄σχέση με τα σχόλια της προηγούμενης ;
συνδιαστική μνήμη.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ocean Soul

Η ανάρτηση δεν έχει καμία σχέση με τίποτα άλλο πέραν από τον εαυτό της.
Να είσαι πάντα καλά.

Unknown είπε...

Mπουχτίσαμε επίσης από ηγέτες και ήρωες. Ποιμένες του "πνεύματος" και καθοδηγητές του κοπαδιού.

Φίλε Βασιλιά στην εποχή μας δυστυχώς ο μονόφθαλμος βασιλεύει στους τυφλούς. Η Εξουσία αποτυπώνει την ασχήμια της στα πρόσωπα αυτών που την προσκυνούν. Οι αρχομανείς άνθρωποι είναι οι ποιο επικίνδυνοι. Αυτοί οπυ μετουσιώνουν την σεξουαλική τους στέρηση σε βιασμό αθώων μυαλών.

Τρομάζω με την ευκολία που κανιβαλίζονται άνθρωποι, που η κάθε νέα γενιά κατηγορείται και συκοφαντείται όταν πρόκειται να διεκδικήσει τα θέλω της. Θλίβομαι για την ευκολία της γνώμης σχετικών-άσχετων, για την λογική "να βολευτούμε", για τον κιτρινισμό και την ισοπεδωση των διαχρονικών ανθρώπινων αξιών, για την διαπόμπευση της αξιοπρέπειας και την επιβολή των πελατειακών σχέσεων σε όλα τα επίπεδα.

Χαρτογιακάδες κανονίζουν τις τύχες μας.Οι πολίτες έγιναν ηδονοβλεψίες. Σιωπούν. Η σιωπή υποδηλώνει ανοχή, ενώ ταιριάζει ακουστικά και με την ενοχή. Υπάρχει ένα κενό στον πολιτισμό μας και πέσαμε μέσα.

Μπράβο για την ανάρτηση και την φωτο. Καλημέρα και καλό μήνα!

ΥΓ.Ωστόσο μην υποτιμάς φίλε μου την έννοια του μυστικισμού, πέρα των ηλίθιων θεωριών που κάποιοι βλαχο-εσωτεριστές καπηλεύονται χωρίς να ξέρουν για τι μιλάνε.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Samael

Κατ' αρχήν δεν υποτιμώ κανέναν και τίποτα και ειδικά αυτούς που θεωρώ επικίνδυνους ανθρώπους.
Εγώ φίλε μου δεν ανήκα ποτέ και εξακολουθώ να μην ανήκω σε κανένα κοπάδι. Την έκανα απ' τη ζούγκλα, πήρα τα βουνά και βρήκα την ψυχική μου υγεία. Μόνος μου και γιά την πάρτη μου. Δεν ξέρω αν ακούγεται εγωιστικό, αλλά τουλάχιστον έτσι, ούτε κανείς μπορεί να δοκιμάσει να με καθοδηγήσει, ούτε πειράζω και ενοχλώ κανέναν.
Μιά φράση είπα, απομονώθηκε η μισή, η άλλη μισή δεν σχολιάστηκε ποτέ από κανέναν και έχουν πέσει πάνω μου να με φάνε ζωντανό.
Μετά λύπης μου είδα κι εσένα να συμμετέχεις, να με κατηγορείς εμμέσως πλην σαφώς και μάλιστα συζητώντας και συμπλέοντας με άτομα χωρίς άβαταρ, ανώνυμα, αγνώστου δικτυακής ταυτότητας, που θα μπορούσαν να είναι ο οποιοσδήποτε.
Μαζί, τα έχουμε πει κατά καιρούς επώνυμα και με τα e-mail μας φάτσα κάρτα και πίστευα οτι είχες σχηματίσει άποψη γιά μένα.
Με στενοχώρησες φίλε, αλλά δεν σου κρατώ κακία.
Είσαι πάντα ευπρόσδεκτος εδώ.

Unknown είπε...

Όταν λέω μην υποτιμάς τον μυστικισμό δεν εννοώ τα άτομα αλλά τις ιδέες. Μ,υστικισμός δεν είναι ο Λιακόπουλος και οι Ιεχωβάδες, αυτό εννοώ.

"Μιά φράση είπα, απομονώθηκε η μισή, η άλλη μισή δεν σχολιάστηκε ποτέ από κανέναν και έχουν πέσει πάνω μου να με φάνε ζωντανό."=>???

"Μετά λύπης μου είδα κι εσένα να συμμετέχεις, να με κατηγορείς εμμέσως πλην σαφώς και μάλιστα συζητώντας και συμπλέοντας με άτομα χωρίς άβαταρ, ανώνυμα, αγνώστου δικτυακής ταυτότητας, που θα μπορούσαν να είναι ο οποιοσδήποτε."=>Πότε συνέβη αυτό και δεν το κατάλαβα αδελφέ; Στο διαδίκτυο δεν παίρνω το μέρος κανενός παρά μόνο του εαυτού μου, νομίζω η τοποθέτησή μου ήταν σαφής αν αναφέρεσαι στο ιστολόγιο Περίπλους.

"Μαζί, τα έχουμε πει κατά καιρούς επώνυμα και με τα e-mail μας φάτσα κάρτα και πίστευα οτι είχες σχηματίσει άποψη γιά μένα.
Με στενοχώρησες φίλε, αλλά δεν σου κρατώ κακία.Είσαι πάντα ευπρόσδεκτος εδώ."=>Γιατί να μου κρατάς κακία βρε; Δεν είναι τόσο σοβαρά τα πράγματα, ας μην πιανόμαστε τόσο πολύ από τις λέξεις απ' την ατιγμή που το διαδίκτυο είναι "ψυχρό" και δημιουργούνται παρερμηνείες.

Επιπλέον σχολίασα το post σου, δεν καταλαβαίνω γιατί μένεις εκεί. Ξαναλέω ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΝΕΝΟΣ ΤΟ ΜΕΡΟΣ
ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ. Δεν ξέρω τι ρόλο παίζει ο καθένας πίσω από ένα nickname ή avatar και το ίδιο φαντάζομαι πως θα ισχύει και για μένα.

Anyway,πολύ κακό για το τίποτα, φυσικά και θα έρχομαι, γιατί να μην έρχομαι???
Να' σαι καλά.

Stepas είπε...

Όμορφοι,ειλικρινείς προβληματισμοί!Πάνω κάτω τα έχω σκεφτεί κι εγώ αυτά που γράφεις.Είναι ωραίο να βλέπεις ότι σκέφτεσαι πράγματα που σκέφτεται και άλλος κόσμος!

Την καλημέρα μου!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Stepas

Είναι όντως ωραίο φίλε μου, αλλά και παρήγορο το να βλέπεις τις δικές σου σκέψεις διατυπωμένες από άλλους. Έχει συμβεί και σ' εμένα και είπα "δόξα τω θεω, δεν είμαι τρελός τελικά"!

Την καλησπέρα μου.

fractal είπε...

Και αν είμαστε τρελοί ας μας βάλουν στο ίδιο κελί.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Fractal

Μόνο να βρούμε κάποιον να μας φέρνει τσιγάρα. Εγώ καπνίζω silk cut κίτρινα. Εσύ;

fractal είπε...

Εγώ καπνίζω μόνο χοιρινό

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Fractal

Δεν έχω καπνίσει χοιρινό...
πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου, μόνο ιστορικά να το δεις. Γράφεις ότι ο Χριστός δεν έκανε παρέες με πλούσιους ή με ανθρώπους που είχαν πρόσβαση στην εξουσία. Αυτό είναι ένα λάθος που πολλοί κάνουμε. Το σημείο διαφοράς, όμως, με τους εξουσιαστές είναι το εξής. Ότι Αυτός προσπαθούσε να δείξει πόσο λάθος είναι ο πλουτισμός και η χρήση καταπιεστικής εξουσίας. Μου έκανε εντύπωση όταν λίγο πιο προσεχτικά διάβασα το ευαγγέλιο. Ο Ζακχαίος ήταν ζάπλουτος. Πλούτισε από αδικίες (φοροεισπράχτορας γαρ). Όμως εσωτερικά δεν ησύχαζε. Πλήθος περίμενε τον Χριστό. Αυτός κοντούλης ανέβηκε πάνω σε ένα δέντρο για να τον δει, χωρίς να σκεφτεί ότι θα εκτεθεί λόγω της συμπεριφοράς του. Μετά από έναν συγκλονιστικό διάλογο με τον Χριστό στο πλούσιο σπίτι του, έκανε την μεγάλη κίνηση!!! Όχι μόνο θα διέθετε σε όσους δεν είχαν χρήματα κλπ, αλλά υποσχέθηκε ότι θα επιστρέψει στο διπλάσιο όσα έκλεψε ως φοροεισπράχτορας από τον κόσμο.
Έδωσε σε φτωχούς. Εξάσκηση φιλανθρωπίας. Μια λέξη που ως τα σήμερα με "βούρλιζε" γιατί έλεγα ότι αυτά είναι παπαριές. Πρέπει να υπάρξει δικαιοσύνη για να εκλείψει η φιλανθρωπία. Από την άλλη βλέπω (νιος ήμουνα και γέρασα) ότι φτωχοί υπάρχουν και θα υπάρχουν...δυστυχώς...οπότε πλέον αυτή η λέξη επαψε να μου κάθεται "κάπως".

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμε

Λέγοντας οτι ο Χριστός δεν έκανε παρέα με πλούσιους και εξουσιαστές,
δεν εννοώ οτι ήταν ρατσιστής!
Εννοώ οτι δεν ήταν αυτός ο κύκλος του, δεν ήταν οι άνθρωποί του.
Τον Ζακχαίο, πέραν του οτι δεν είχε κανένα πρόβλημα να τον σώσει, τον χρησιμοποίησε κι όλας, ώστε να φάνε δέκα πεινασμένοι και αδικημένοι.

Συμφωνώ απόλυτα οτι πρέπει να υπάρξει δικαιοσύνη γιά να εκλείψει η φιλανθρωπία.
Μου δίνεις θέμα γιά post.
Θα γραφτεί σύντομα, αν θες θα τα ξαναπούμε από 'κει.

Την καλημέρα μου.