Πέμπτη 17 Ιουλίου 2008

ΟΛΑ ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ

37 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Τα μάτια της ψυχής σου κοσμούν τον κόσμο και αυτό από μόνο του συντελεί σε ένα θαύμα...φτιάχνεις ιστορία...Μαρία.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Μαρία

Σ' ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου. Να είσαι πάντα καλά και να μου προσέχεις.

Ανώνυμος είπε...

Τι ωραίο! Συγχαρητήρια β.τ.μ. Sε ευχαριστώ που με ταξίδεψες σε ό,τι αγαπώ και σε ό,τι με πληγώνει. Αριστούργημα!
Καλημέρα

AERIKO είπε...

"Ασε τον καιρό
να γίνει χάδι δροσερό
πάνω στη πληγή σου.
Ασε να φανεί
στην άδεια θάλασσα πανί
κι ύστερα θυμήσου.
Θυμήσου κείνο το πρωί
που μες του κόσμου τη βοή
άνοιξες δρόμο στη ζωή
και χάθηκες
και χάθηκες.
Ασε τα παιδιά
που 'χουν σπίθα στην καρδιά
να 'ρθουνε κοντά σου.
Ασε τη φωτιά
να σου χαϊδεύει τη ματιά
κι ύστερα στοχάσου.
Στοχάσου κείνο το πρωί
που μες του κόσμου τη βοή
άνοιξες δρόμο στη ζωή
και χάθηκες
και χάθηκες."

Kαλημερα Βασιλια της Μοναξιας και της αληθειας.Η Ομορφια αυτου του βιντεο πονά όπως η ίδια η ζωή.
Την αγαπη μου. :)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Αλέκα

Δεν είσαι μόνη σου σ' αυτό το ταξίδι. Μαζί ταξιδεύουμε, μαζί αγαπάμε και μαζί πληγωνόμαστε.
Να είσαι καλά συνταξιδιώτισσα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Αερικό

Είναι γλυκός ο πόνος.
Είναι γλυκιά η μαχαιριά που λέγεται Ελλάδα.
Όσο κι αν μας πονά, είμαστε τόσο τυχεροί που γεννηθήκαμε σ' αυτόν τον τόπο!

γιωργος είπε...

ωραιο το βιντεοκλιπακι..ουσιαστικοτατο..

καλη συνεχεια

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Γιώργη

Μ' εκείνο το ούζο τι θα γίνει;
Να ζητήσω το τηλέφωνό σου από τον κοινό μας φίλο;

γιωργος είπε...

φυσικα...δεν εχω μυστικα τηλεφωνα..

παρτον και αυτον μαζι..

Keep Dreaming είπε...

Mpolikes eikones ellinikis "istorias", mesa apo ena apogeiwmeno tragoudi 4:38

Einai anagki na prosgeiwthw?

Mystis είπε...

Mπορεί κάνας φίλος να με βοηθήσει διότι πήγα να προσθέσω και το Senior του αγαπημένου Μπομπ Ντύλαν ως ακρόαμα στην ιστοσελίδα μου και έχασα και αυτό που είχα... Βοηθήστε ένα Μαλάκα...
Σας παρακαλώ...

αστυάνακτας είπε...

Πολύ καλό κλιπάκι...Η άνοιξη προσπερνάει ή μας προσπέρασε;

Ανώνυμος είπε...

Β.Τ.Μ.
με είπαν ότι θα με βοηθήσουν οπότε μάλλον θα αποκατασταθεί η βλάβις...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ε.Α.

Σου εύχομαι ειλικρινά να μην προσγειωθείς ποτέ.
Καλή πτήση.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Αστυάνακτας

Προσπερνάει, προσπερνάει!
Σήκω και τρέχα να την προλάβουμε.

Katerina είπε...

ωραιο !

Spy είπε...

Είναι αυτή η ομορφιά της μελαγχολίας, που με κάνει και την λατρεύω σαν συναίσθημα...

Υπέροχο.

Όπως πάντα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ocean Soul

Μιά εξιστόρηση του Λουδοβίκου.
Τη μεγάλη εβδομάδα, λέει, φτιάχνανε οι γυναίκες στ' Ανώγεια ένα αγκάθινο στεφάνι γιά να το βάλουν στον επιτάφιο. Μιά φορά, μόλις το είχαν τελειώσει, κάποια απ' αυτές το κοίταξε και είπε.
Τι "ωραίο" αγκάθινο στεφάνι!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Spy

Είναι όντως όμορφη η άτιμη!

Καλημέρα.

Katerina είπε...

απλα ειπα ωραιο γιατι δε μπορούσα να εξηγήσω γιατί ειναι ωραίο.
ισως έδωσες καλό παράδειγμα ναι καπως έτσι ένιωσα.
προχθες παρακολουθησα απο το ΔΗΠΕΘΕ ΚΡΗΤΗΣ το Ματωμενο γάμο του Λορκα , το ίδιο είπα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ocean Soul

Μα κι εγώ, που το έφτιαξα, ακριβώς έτσι νοιώθω.

Καλό απόγευμα και να περνάς καλά.

Katerina είπε...

ευχαριστώ επίσης . Το στεφάνι εσύ το έφτιαξες;

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ocean Soul

Ναι.
Και με τρυπήσανε τ' αγκάθια
ουκ ολίγες φορές.

fractal είπε...

Υπέροχο. Πραγματικά υπέροχο.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Fractal

Ένα υπέροχο αγκάθινο στεφάνι!

fractal είπε...

Καλή μέρα Βασιλειά μου. Είναι ήδη 22 Ιουλίου. Ευχαριστώ και για την επίσκεψή σου. Συμφωνώ μαζύ σου για το ακάνθινο. Και για το στεφάνι...

XRISTINA G.V. είπε...

"....Kαι μη γελάς και μην κλαις και μη χαίρεσαι
Mη σφίγγεις άδικα τα παπούτσια σου σα να φυτεύεις πλατάνια
Mη γίνεσαι ΠEΠPΩMENON...." (Ν.Γκάτσος-Αμοργός)
Με αγάπη από τον Βορρά..
Χριστίνα

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Χριστίνα

Έχω ένα φίλο που κατάγεται απ' την Ασέα Αρκαδίας. Πριν πολλά πολλά χρόνια πήγαμε εκεί μαζί.
Μου είπε, έλα να σου δείξω κάτι και πήγαμε έξω απ' το χωριό.
Ήταν ένα παγκάκι, ολομόναχο, κάτω από ένα δέντρο που ατένιζε τα βουνά της Αρκαδίας. Κάτσε εδώ, μου είπε. Κάθησα, κάθησε κι αυτός, μείναμε σιωπηλοί γιά λίγα λεπτά και μετά μου είπε.
Αυτό το παγκάκι το είχε φτιάξει ο Γκάτσος με τα χέρια του γιά να έρχεται να κάθεται εδώ και να εμπνέεται.
Από τότε κάθομαι μόνιμα σ' αυτό το παγκάκι.

Με αγάπη από τον Νότο.
β.τ.μ.

Ψαράκης Κ. είπε...

εξαιρετικό!

XRISTINA G.V. είπε...

....τι απέγινε τελικά η ανάρτηση της Κυριακής?
Μια καληνύχτα από τον βορρά (για λίγες ημέρες ακόμη...)
Με αγάπη Χριστίνα

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Κωστή σ' ευχαριστώ.
Όποτε θες τα λέμε κι από κοντά.
4 χιλιομετράκια μας χωρίζουν!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Χριστίνα

Η ανάρτηση της Κυριακής κατέβηκε γιά τεχνικούς λόγους οι οποίοι έπαψαν να υφίστανται, οπότε ξανανεβαίνει αμέσως.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα του Θεού πρώτα απ΄όλα. Σίγουρα υπάρχουν πολλά όμορφα πράγματα σ΄αυτή τη ζωή.Πολλές ομορφιές. Κάποιες μας συγκινούν ιδιαίτερα. Τόσες εικόνες μαζί.. Τα σχόλια περισσεύουν ώρες ώρες. Κι εγώ έτσι θα το άφηνα.Ασχολίαστο. Όλη η Ελλάδα πέρασε από μπροστά μου. Μπράβο σου για την επιλογή. Κι όταν "παίρνω" από κάτι που μου δίνουν, συνηθίζω να λέω κι ένα "ευχαριστώ". Του Θεού είναι κι αυτό.
Κύριε Τσαγκαράκη, επέλεξα αυτή τη σελίδα να επικοινωνήσουμε. Μακριά από την επικαιρότητα της τελαυταίας αφ΄ενός, ο Καραγκιόζης είναι ένας λαϊκός ήρωας τον οποίο λατρεύω και ίσως το κείμενο που ακολουθεί τον...προσβάλει!!! και τρίτον,θα ήθελα να γνωριστούμε καλύτερα.
Το 1976 στη Θεσσαλονίκη, στην Εκκλ.Παιδ/κή Ακαδημία, είχα γνωρίσει, ένα πολύ καλό φίλο.Τον Οδυσσέα τον Τσαγκαράκη.Τώρα πρέπει να είναι ιερέας και δάσκαλος.
Παρακαλώ να με πληροφορήσετε αν έχετε κάποια συγγένεια.
Θα προτιμούσα να μου απαντήσετεκι εσείς στην προηγούμενη ανάτησή μου, στο "ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ", για να μην οξύνουμε καταστάσεις,μια και συνδιαλέγομαι με τους "εχθρούς". Το ευχάριστο είναι ότι αισθάνομαι καλά, ασφαλής και δεν βλέπω πουθενά κανένα εχθρό και καμιά "απειλή".Δεν ξέρω αν είμαι "καλοδεχούμενος"ή όχι, η επίσκεψή σας στο δικό μου ΜΠΛΟΓΚ με τίμησε.
Με εκτίμηση.
Δημήτρης Μαντές.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα κ.Τσαγκαράκη!
Διακρίνω ένα τίμιο άντρα πίσω απο τις ενδιαφέρουσες εγγραφές σας,ένα ανήσυχο μυαλό που ασφυκτιά, ψάχνει,επικοινωνεί και συνδιαλέγεται αξιοπρεπώς.Αν και η φίλη μου μου απαγόρευσε διαπραγματεύσεις, εγώ δεν συμμερίζομαι,διότι αφ΄ενός είμαι ελεύθερος, ανεξάρτητος και λειτουργώ αυτόνομα,κι από την άλλη,δεν έχω καμιά διάθεση να διαπραγματευτώ τίποτα. Το μόνο που με ενδιαφέρει, για μένα ΜΟΝΟ, δεν μπορώ να εννοήσω, πώς έφτασαν τα πράγματα σε μια τόσο δυσάρεστη εξέλιξη. Όπως σωστά είπες,μπορεί κι εμείς να κοντραριστήκαμε, αρσενικά είμαστε,αυτό συμβαίνει στη φύση των αρσενικών,(έχω δει άλογα, ιπποπόταμους, ελέφαντες, λιοντάρια,τίγρεις, αίγαγρους να χτυπιούνται με μανία),ξιφομάχους να ανταλλάσουν τα ξίφη τους και πολλά άλλα παραδείγματα αρσενικών που δεν ξεχνούν να "γυμνάζονται", να ζουν παλεύοντας και διεκδικώντας,ανοίγοντας παληκαρίσιους δρόμους ανάμεσα στους "γυναικωτούς" και στο τέλος, ν΄ανοίγουν κι ένα καφάσι μπύρες, αφού προηγηθεί η απαιτούμενη τσικουδιά, και η πίπα της ειρήνης, τουτέστιν ένα τσιγάρο με ένα φίλο πολεμιστή,αλλά από τον ίδιο αναπτήρα, όπως στο στρατό.
Ανδρικά σπορ, λοιπόν. Δεν καταλαβαίνω όμως, πως και γιατί έφτασαν τα πράγματα ως εδώ, αν θέλεις μου λες, διότι πιθανά να συνέβησαν πράγματα που δεν γνωρίζω και να είσαι σίγουρος, ότι μπορώ να σε καταλάβω.Δεν μπορώ να καταλάβω, πως ένα αρσενικό, ενεπλάκη σε μια αψιμαχία με μια κυρία και μάλιστα,χτυπώντας την με άσχημο τρόπο(αναφορά στο παιδί της).Εκεί τρελαίνομαι κι εκεί σε "χάνω".Εκ πρώτης όψεως είσαι τελείως αδικαιολόγητος.Επειδή όμωςδιαβλέπω τον "άντρα" και τον ξεχωρίζω, δεν περιμένω δικαιολογίες από σένα, το ξέρεις. Την αλήθεια θέλω και μόνο αυτή και για τους δυό μας." και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς"(Ευαγγέλιο.)
Δημήτρης Μαντές.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα κ.Τσαγκαράκη και καλό μήνα.Διάβασα με μεγάλη προσοχή την απάντησή σας και σας ευχαριστώ θερμά για το χρόνο που μου αφιερώσατε(δεν ήσασταν υποχρεωμένος να το πράξετε).Μπορώ να πω ότι έχω μια σαφέστερη εικόνα τώρα, παρά πριν.Το πράγμα φωτίζεται σιγά σιγά, όταν το μυαλό είναι λεύτερο από προκαταλήψεις και η καρδιά ανοιχτή.Ας δούμε λοιπόν μαζί λίγο το τοπίο κι αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με.
1.Συμφωνούμε και οι δύο ότι οι χειρισμοί του ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ ήταν μέγα λάθος.Ανέκδοτο μου θυμίζει αυτή η δήλωση:"Λέμε και καμιά μπούρδα να περνά η ώρα".Τελείωσα με τον κύριο.
2.Επιτέθηκα κάπως βιαστικά παραβιάζοντας το "μηδενί δίκην δικάσεις πριν αμφοτέρων γνώμην ακούσεις".Αυτό γιατί τη Λυγερή την γνώριζα,είχα ήδη άποψη,εσάς όχι.Το γεγονός αυτό δεν μου επιτρέπει να παίξω σε καμιά περίπτωση εγώ το ρόλο του κριτή,διότι για τον ίδιο λόγο είμαι κι εγώ κρινόμενος.(Αυτογνωσία,αυτοκριτική και τα λάθη είναι ανθρώπινα). Κάτι ευγενικά "χαστούκια" του κ. Κώστα του μαθηματικού, έπεσαν και στο δικό μου πρόσωπο κι αυτή τη φορά τα δέχτηκα με ευχαρίστηση.
3.Η "επικοινωνία" σας με τη Λυγερή αν και ξεκίνησε καλά, δεν είχε το επιθυμητό τέλος.(Happy end).Λάθος της,λάθος σου, αδιάφορο, δεν θα το κρίνουμε και δεν είναι αυτό το ζητούμενο.(Κι εμένα η επικοινωνία μου με τον ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είχε άδοξο τέλος αλλά δεν "σκοτώθηκα" και με τον άνθρωπο.Δεν έχει νόημα.Έχει;)
4.Ενήργησες κι εσύ βιαστικά,(ανθρώπινο),υπερέβαλες και εξετράπεις,(κι αυτό ανθρώπινο), προσεβλήθεις και προσέβαλες.Κι αυτό ανθρώπινο αλλά χαρακτηρίζεται ως ΑΚΡΑΙΑ ανθρώπινη συμπεριφορά.
5.Όλα αυτά έγιναν και δεν "ξεγίνονται".Το ερώτημα είναι γιατί φτάσατε στα άκρα;
α)Η Λυγερή υποστηρίζει ότι είστε μέλος μίας ομάδας που όντως έχει ενοχλήσει ιδιαίτερα με οργανωμένο σχέδιο επίθεση σπίλωσης του ονόματός της(θρησκοληπτικοί κύκλοι) και των αξιόλογων φίλων της Τάκη, Ελένης και εμού,που όντως είναι προκλητικοί,θρασείς και άρρωστοι.
β)Εσύ νομίζοντας πως είναι μέλος κάποιας οργάνωσης, αμύνθηκες και αντεπιτέθηκες με σφοδρότητα και βιασύνη.(Χωρίς στοιχεία).
Σωστά ως εδώ; Αρχίζω να χάνω τη μπάλα. :-)
Αποτέλεσμα: Ακραίες συμπεριφορές με τα γνωστά επακόλουθα.
Κύριε Τσαγκαράκη μη ζητάτε συγνώμη από μένα,να το διαβιβάσω στη Λυγερή.Με τη φίλη μου "ψυχράθηκα" τελευταία,διότι αν και έκανα τιτάνιες προσπάθειες να την μεταπείσω για μυνήσεις κλπ(ίδε στον ΠΗΓΑΙΜΟ),μου έμπηξε τις φωνές διότι επιμένει στο σενάριο περί "συνωμοσίας" και οργανωμένου κυκλώματος επίθεσης, στο οποίο όχι μόνο συμμετέχετε,αλλά είστε και ενεργό μέλος.
Αν αυτό συμβαίνει που απεύχομαι,η συζήτησή μας, η τόσο αληθινή και εποικοδομητική,παρακαλώ ας σταματήσει εδώ.Θα με βρείτε και μένα μπροστά σας.Ίσιες κουβέντες.
Αν αυτό δεν συμβαίνει,τότε ΠΡΕΠΕΙ το συντομώτερο να το διευκρινήσετε και να πάρετε αποστάσεις από αυτή την κατάσταση, ξεκαθαρίζοντας ευθέως και ευκρινώς τη θέση σας.
Αυτό θα έκανα εγώ.Δεν επιβάλλω τίποτε και σε κανένα,απλά εκφράζω μία καθαρή,ξάστερη και τίμια λύση.
ΕΡΩΤΗΣΗ κρίσεως:
Αν το πράξετε,με ποιο θάρρος και κουράγιο,μπορεί ο καθείς να σας κατηγορήσει και πρώτα απ΄όλους η θιγόμενη, ως συνεργό της αθλιότητας και της οργανωμένης επίθεσης που δεχεται όντως η Λυγερή από συγκεκριμένο κύκλο ανθρώπων;
Τι σας εμποδίζει να το πράξετε αυτό κ. Τσαγκαράκη;
Έχω κάνει κάποιο λάθος στο σκεπτικό μου; Παρακαλώ θέλω και τη δική σας γνώμη.
Δ.Μ.

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση στο e-maill μου παρακαλώ.
Δ.Μ.

Ανώνυμος είπε...

dimimantes_9@yahoo.gr