Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ


Ένα παλιό ανέκδοτο που προσπάθησα να οπτικοποιήσω.
Τρεις φίλοι, ο ένας χρήστης ηρωίνης, ο άλλος χρήστης χημικών παραισθησιογόνων
και ο τρίτος χρήστης κάνναβης, πάνε μια βόλτα στην εξοχή,
παίρνοντας φυσικά ο καθ' ένας μαζί του, την ουσία που χρησιμοποιεί.
Άργησαν όμως να γυρίσουν και όταν έφτασαν πίσω στην πόλη είχε αρχίσει να νυχτώνει.
Το "ανέκδοτο" έγκειται στην αντίδραση του καθ' ενός όταν βρήκαν τις πύλες κλειστές,
με συνέπεια να πρέπει να μείνουν έξω μέχρι το πρωί που οι πύλες θα άνοιγαν ξανά.

5 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Τις δικες σας,τις αντιληψεις οι πιο πολλοι τις γνωριζουμε,και ειναι λιγο δυσκολο να παρεξηγηθουμε!! Ομως,οπως θα γνωριζετε,χρηση του διαδυκτιου,κανουν,δυστυχως απο μικρα παιδια ...μεχρι ολοι αυτοι που λετε"δεν διαθετουν μυαλο για να σκεφτουν πριν μιλησουν..." καλα και πριν πραξουν δυστυχως! Δεν υπονοω οτι εχετε ευθυνη...προς θεου,αλλα επειδη σας παρακολουθω καθημερινα,λιγο τολμω να πω ,ξερω τις προθεσεις σας!Αλλοι ομως;

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος 30 Ιουνίου 2014 3:32 μ.μ.

Ομολογώ ότι δεν κατάλαβα τι ακριβώς θέλεις να πεις. Αν εννοείς ότι η συγκεκριμένη μου ανάρτηση θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά μικρά παιδιά, γίνε πιό συγκεκριμένος(-η) για να το συζητήσουμε.

Ανώνυμος είπε...

Το ψιλοφοβομουνα οτι μπορει να μην γινω κατανοητη! Το λαθος δικο μου!
Λοιπον θεωρω ειλικρινα πολυ "ξυπνια" την εικονογραφιση του ανεκδοτου...για να την καταλαβουν οι πολλοι! Χωρις να θεωρω οτι εγω που το γραφω ειμαι ατσιδα! Μακρυα απο μενα τετοιες αποψεις! Γι'αυτο και επικαλεσθηκα τα δικα σου λογια "ορισμενοι δεν διαθετουν...."Ακριβως για να σου υπενθυμισω οτι "ορισμενοι" ουτε καν να σκευτουν τι πραττουν δεν μπορουν,ποσο μαλλον μια εικονογραφιση ενος ανεκδοτου! Ναι,παιδια και εφηβοι...μπορει να μπλεξουν το μηνυμα.Χωρις φυσικα αυτο να σημαινει οτι εσεις φταιτε.Αν θελετε...εγω γι'αυτο σας παρακολουθω...για το ευστοχο,το περιεκτικο,το λιγολογο...τελος παντων,λυπαμαι αν ημουν κατα καποιο τροπο υπερβολικη.Ειλικρινα λυπαμαι αν σας εφερα σε δυσκολη θεση! Καλη συνεχεια!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος 30 Ιουνίου 2014 4:35 μ.μ.

Κατ' αρχήν, ίσως να κάνω και λάθος, αλλά μου δίνεις την αίσθηση ότι είσαι πολύ κουμπωμένη και ιδιαίτερα προσεκτική απέναντί μου, σαν να φοβάσαι εμένα τον ίδιο ή την απάντησή μου σ' αυτά που λες. Αν όντως είναι έτσι, θέλω να σε διαβεβαιώσω ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος για να συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Όσον αφορά το θέμα μας τώρα, λες ότι θεωρείς πολύ "ξύπνια" την εικονογράφιση για να την καταλάβουν οι πολλοί, άποψη η οποία δεν με βρίσκει και τόσο σύμφωνο. Εγώ πιστεύω ότι είναι πολύ κατανοητή και ακόμα κι αν δεν είναι κάποιος γνώστης του θέματος, μπορεί εύκολα να καταλάβει, ειδικά αν διαβάσει και τα λίγα λόγια που την συνοδεύουν. Ακόμα όμως και αν έχεις δίκιο και θεωρήσουμε ότι οι πολλοί δεν θα καταλάβουν, αυτό δεν είναι κάτι που έχω σαν γνώμονα για αυτά που θέλω να πω και για τον τρόπο με τον οποίο θα τα εκφράσω.
Αν λοιπόν κάποιοι δεν καταλαβαίνουν, πιστεύω ότι αυτό δεν συμβαίνει επειδή δεν έχουν μυαλό αλλά επειδή το έχουν παροπλισμένο, οπότε δεν μπορώ εγώ να κάνω κάτι γι' αυτό.
Όσο για τα παιδιά, ειδικά τα σημερινά, πιστεύω ακράδαντα τον στίχο του Σαββόπουλου που λέει "πως να κρυφτείς απ' τα παιδιά, έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα". Είναι βέβαιο ότι τα παιδιά ξέρουν πολλές φορές πολύ περισσότερα από εμάς τους μεγάλους και όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα των ουσιών, ουκ ολίγες έρευνες έχουν δείξει ότι ένα πολύ σεβαστό ποσοστό των εφήβων μαθητών έχει δοκιμάσει ουσίες πάνω από μια φορά.
Το ζήτημα λοιπόν είναι να τους πούμε και να τους δώσουμε να καταλάβουν και να συνειδητοποιήσουν ότι αν σώνει και καλά θέλουν να έχουν εμπειρίες με ουσίες, υπάρχουν ουσίες αθώες και ακίνδυνες με τις οποίες θα μπορούσαν να πειραματιστούν και άλλες που θα πρέπει να μην τις πλησιάσουν ποτέ ούτε για πλάκα, τονίζοντάς τους όμως πάντα ότι καμία ουσία δεν σε κάνει μάγκα και ότι τη μεγαλύτερη μαγκιά μπορεί να σου την προσφέρει μονάχα το μυαλό σου, αν ανακαλύψεις τη δύναμή του και τη χρησιμοποιήσεις σωστά.
Κλείνοντας θέλω να σε διαβεβαιώσω ότι δεν ήσουν καθόλου υπερβολική και ότι δεν με έφερες σε καμία δύσκολη θέση.
Αντιθέτως, χαίρομαι πολύ να συνδιαλέγομαι με ευγενικούς και σωστούς ανθρώπους που λένε όμορφα και ωραία αυτό που έχουν να πουν, είτε συμφωνούν είτε διαφωνούν μαζί μου.
Επίσης να διευκρινίσω ότι παρ' όλο που εσύ μου απευθύνεσαι στον πληθυντικό, εγώ σου μιλάω στον ενικό επειδή πάντα έτσι μιλάω σε όλους.
Καλή συνέχεια και σ' εσένα, σε ότι κάνεις και είμαι πάντα στη διάθεσή σου για να συζητήσουμε και να ανταλλάξουμε απόψεις για οτιδήποτε θέλεις.

Ανώνυμος είπε...

Δεν κανεις πουθενα λαθος!Κατ,αρχην σε ευχαριστω που μου απαντας.Να και ο δικος μου ενικος!Ομως δεν ειναι και λιγο το κραξιμο που πεφτει!Εγω ειμαι και νεοφωτιστη στο μηχανημα του διαολου οπως λεω το PC,καθως και στις νεες αντιληψεις περι κανναβης.
Τελος,αν και τραγουδι του Σαβ.το αγαπω πολυ...φαινεται οτι η ανησυχια για την νιατα μας(ειμαι μεγαλη σε ηλικια)με κανει παντα να τρομαζω και ναθελω να προλαβω!!
Να εχεις υγεια και αντοχη σου ευχομαι.