Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Η VODAFONE ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ


Δεν ξέρω τι κόλπα είναι αυτά. Εγώ είμαι από χωριό. Χωριό της Κρήτης.
Με το λίγο χωριάτικο μυαλό που διαθέτω, σκεφτόμουν ποιοί καλοί άνθρωποι να είναι
αυτοί που καιρό τώρα προσπαθούν να ξεσηκώσουν εμάς τους Κρητικούς,
αλλά ομολογώ ότι στη Vodafone δεν είχε πάει ακόμα το μυαλό μου.
Τώρα, θα σας πω, σιγά μην είναι δουλειά της Vodafone, άλλοι θα κρύβονται από πίσω.
Ο Σόρος, η CIA, ο Σούπερμαν, ο Χάμφρι Μπόγκαρτ, ο Κώστας Γκουσγκούνης.
Κι εσείς θα μου πείτε, άντε να χαθείς συνωμοσιολόγε.
Κι εγώ θα σας πω ότι η συνωμοσία είναι μιά μεγάλη τέχνη.
Όμως η πραγματική τέχνη του συνωμότη δεν έγκειται απλά στο να κατασκευάσει
μιά καλοστημένη συνωμοσία, αλλά στο να καλύψει αυτή τη συνωμοσία με μία δεύτερη
που σκοπό θα έχει να βγάλει τρελούς τους συνωμοσιολόγους.

Σήφης Μαρσαλάκης
αγράμματος, ανεξάρτητος
από τα νησιά Μάρσαλ του νομού Ηρακλείου

4 σχόλια :

CooLis είπε...

ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΛΙΟΦΙΛΕ...

Greek Rider είπε...

Οι μεγάλες εταιρείες είναι οι μεγαλύτεροι φασίστες στον σύγχρονο κόσμο.

Το μέλλον μας αν δεν κάνουμε κάτι είναι αυτό: Idiocracy (δείτε την ταινία).

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

CooLis

Κατέβα κατά ΄δω όσο είναι νωρίς γιατί μετά την ανεξαρτητοποίηση θα γίνω πρωθυπουργός και θα κλείσω τα σύνορα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Greek Rider

Φυσικά και είναι.
Σ' ευχαριστώ για τον σύνδεσμο.