Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ

"Αν και είναι πολύ δύσκολο να είσαι αντιμέτωπος με το τεράστιο τέρας, ελπίζω τουλάχιστον
να καταφέρω να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου. Από εκεί και πέρα δεν με ενοχλεί γιά τίποτα.
Ότι και να συμβεί είναι ευπρόσδεκτο, γιατί αυτά έχει η ζωή που μου έμαθε η κοινωνία
που έτυχε να βρίσκομαι και εγώ μέσα σε αυτήν".

Έτσι καλωσορίζει τους επισκέπτες του μπλογκ της η Μαρία από την Κύπρο και συνεχίζει...

"Γειά σας, είμαι απο Κύπρο και το όνομά μου είναι Μαρία. Γεννήθηκα στις 13/07/85.
Αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό το blog γιατί ίσως με την ιστορία της υγείας μου
βοηθήσω άλλους ανθρώπους να έχουν πίστη στις δύσκολες στιγμές
που έχουν να αντιμετωπίσουν.
Επίσης, εκτός από αυτό, το έκανα και γιά δική μου ανάγκη που είναι ανάγκη εξωτερίκευσης των συναισθημάτων μου. Εκτός από το πρόβλημα της υγείας μου θα γράφω και θα βάζω τραγούδια και αναρτήσεις που μου αρέσουν εμένα.
Το μόνο που θα σας πω γιά τώρα γιά την υγεία μου είναι ότι η ασθένειά μου
είναι δύσκολη και σπάνια στην αντιμετώπισή της και στην δική μου περίπτωση
πολύ παράξενη, όπως λένε και οι γιατροί. Γιά να καταλάβετε λίγο καλύτερα:
Σκεφτείτε ή φανταστείτε πως σας κυνηγά ένα τεράστιο τέρας με σκοπό να σας συντρίψει αν κάποια στιγμή σας πιάσει σε ύπνο. Έτσι και με εμένα γίνεται. Πρέπει συνεχώς να είμαι σε εγρήγορση και να δίνω καθημερινά τον αγώνα μάχης γιά ζωή.
Από εκεί και πέρα ο θεός πάντα ειναι βοηθός.
Είμαι πτυχιούχος ψυχολογίας, κάθε στόχος μου είναι και σκοπός μου.
Οι στόχοι μου, γενικά, γίνονται και σκοποί μου προς την επιτυχία".

Περάστε μιά βόλτα από το μπλογκ της Μαρίας. Έχετε μόνο να κερδίσετε, να είστε βέβαιοι.

4 σχόλια :

BUTTERFLY είπε...

ΒΤΜ μου μπραβο που το αναδεικνυεις! Αν θες περνα, να δεις τους λογ/σμους και τη συλλογη υπογραφων για το Μαρακι!

busy bee είπε...

Επειδή δεν είμαι σίγουρος του ότι έχω περάσει από το μπλογκ της Μαρίας, κάποιο link αν μας έδινες να το τσεκάρω φίλε Ηρακλή.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

BUTTERFLY

Έγινε φιλενάδα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

busy bee

Διορθώθηκε φίλε Μάνο.
Σ' ευχαριστώ γιά την επισήμανση.