Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

1973-2010...Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

4 σχόλια :

www.aksioprepeiakantoxh.com είπε...

Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο (Σ) !!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

aksioprepeiakantoxh

Ας έκαναν έστω το ένα δέκατο απ' αυτά γιά τα οποία εκλέχτηκαν και ορκίστηκαν και ας μην είχαμε τέτοια "εξαιρετικά".

drandakip είπε...

Όπως θα 'χεις καταλάβει, περιηγούμαι σιγά σιγά το μπλογκ σου. Αυτό εδώ πονάει Βασιλιά μου. Αυτή η αλήθεια πονάει. Αυτή η φωνή σύμβολο.... και πολλοί άλλοι από τότε, σήμερα να μας προδίδουν!!.. Ήμουν τριτοετής τότε στο Καποδιστριακό...Βίωσα και ένιωσα στο πετσί μου τη "Νομική" και το "Πολυτεχνείο"...Χρειάστηκε να περάσουν κάποια χρόνια, για να νιώσω τον πατέρα μου, παλιό ΕΛΑΣίτη και εξορισμένο στην Ικαριά, που στις τελευταίες του αναλαμπές στο κρεβάτι του πόνου έκλαψε για τη γενιά του. Κι εγώ τώρα για τη δικιά μου...Αυτή η αλήθεια πονάει...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

drandakip

Ζητώ συγγνώμη που άργησα τόσο πολύ να σου απαντήσω, αλλά και τώρα που θέλησα να το κάνω, δε βρίσκω ούτε λέξη να γράψω μετά απ' αυτά που έγραψες εσύ.