Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

ΤΑ ΓΚΡΙΖΟΓΑΛΑΖΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ


Φίλοι και γνωστοί μου λένε καιρό τώρα:
"Ρε συ βάλε και κάτι που να μην αφορά τα πολιτικά".
Ορίστε λοιπόν. Σας δίνω μία απ' τις καλύτερες φωτογραφίες που έχω τραβήξει
με το φτωχό ταλέντο και τη φτηνή μηχανή μου.
Και το κάνω για δύο λόγους.
Πρώτον για να μην αρχίσω να μου θυμίζω τους Κνίτες της 10ετίας του '80
που θεωρούσαν ακόμα και το κλάσιμο πολιτική πράξη και δεύτερον για να εξηγήσω επιτέλους
στους "φίλους" και τους "γνωστούς" ότι η διαδικτυακή μου ενασχόληση με τα πολιτικά,
ουδόλως αφορά την προσωπική μου ζωή.
Πιστέψτε με, στη δική μου τη ζωή δεν υπάρχουν πολιτικοί και πολιτική.
Αλλά τι φίλος θα ήμουν αν δεν ασχολιόμουνα μαζί τους εφ' όσον υπάρχουν
στις ζωές τις δικές σας;

σημ. η φωτογραφία τραβήχτηκε φέτος το Σεπτέμβρη σε μία απο τις ελάχιστες παραλίες
της νότιας Κρήτης που είναι προσβάσιμες αλλά που δεν είναι ακόμα κατοικημένες.
Για το λόγο αυτό, ούτε το όνομά της δεν πρόκειται να αναφέρω στο διαδίκτυο.
Προτίθεμαι όμως να τη δείξω σε όσους πιστούς προσέλθουν,
εαν ο αριθμός τους δεν θα υπερβαίνει τα λογικά πλαίσια.

5 σχόλια :

Artanis είπε...

Πραγματικά, πανέμορφη φωτό...
(η αποδοχή της προσκλησης για τη βόλτα αυτή, αναβληθεί για κανένα-δυο χρονάκια, πειράζει;)
Α, βρήκα και ένα καταπληκτικό -πολιτικό- βίντεο:
http://www.youtube.com/watch?v=f8zKtcKCaG8&NR=1
Λες να μπορούσε κάποιος να το φτιάξει με Έλληνες πολιτικούς; ΠΟλύ μου αρέσει σαν ιδέα...

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑς ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΗ ΜΕΡΑ...ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ!!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Artanis

Η πρόσκληση ισχύει μονίμως. Το θέμα βέβαια είναι ότι σε ένα-δυό χρονάκια δεν ξέρω πόσοι θα έχετε μαζευτεί:)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Καλημέρα "λοιπόν", έστω και μετά από 18 μέρες:)

ευαγγελος είπε...

φαλαρακο,εχεις ταλεντο στη φωτο!!!προσπαθησε και θα δεις!!εχω καποια σχεση με τη φωτο...(http://www.panoramio.com/user/2566561) να εισαι καλα!!