Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ Η ΣΗΜΑΙΑ

Τώρα ποιά να πρωτοχαιρετήσω; Την κίτρινη, τη μπλε ή τη γαλάζια;
Κάτσε να το σκεφτώ...
Την κίτρινη; Άντε, να τη χαιρετήσω! Με τους Φωκάδες και τους Ρωμανούς μπορεί να μη μιλιόμαστε από τότε που μπήκανε οι Τούρκοι στην Πόλη αλλά δεν παύει να είμαστε και πρωτοξάδερφα ρε αδερφέ!
Τη γαλάζια με τις ρίγες, δεν το συζητώ! Μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια.
Τότε που χρώσταγα μόνο στο Μήτσο το μπακάλη, πολύ πριν καταλήξω να χρωστάω στο ΔΝΤ.
Τη μπλε; Άντε, να τη χαιρετήσω κι αυτή. Μπορεί να ξέχασα από που κρατάει η σκούφια μου αλλά τόσο αγώνα έκανα ρε πούστη για να γίνω Ευρωπαίος.
Τώρα όμως που μου βάζεις δίπλα και αυτή...

...με έχεις καλύψει πλήρως.
Έχω συνδέσει πλέον τα κομμάτια μου και ξέρω επιτέλους ποιός είμαι και πως με λένε.
Είμαι ένας πρώην χρεοκοπημένος Έλληνας και νυν χρεοκοπημένος Ευρωπαίος, με κατεστραμμένη ομάδα αλλά με ευγενή και ηρωική καταγωγή και το όνομά μου είναι Σερ Βαγγέλης Χάϊνριχ ντε Ντολόρες Κατακουζηνός.

4 σχόλια :

Artanis είπε...

Χαχαχαχα...
Καλημέρα...

OXΙά είπε...

Η Ελληνική Ιστορία μέσα σε μία παράγραφο. Τα είπες όλα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Artanis

Καλημέρα, καλημέρα, έστω και μετά από μία μέρα :)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ΟΧΙΑ

Μιά περιληψούλα ήταν. Αν τα πω όλα, χεστήκαμε :)