Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

ENA MEGALO EFXARISTW

Έλαβα την παραπάνω ηλεκτρονική επιστολή απο την Dora Bakoyannis και δε μπορώ να κρύψω τη συγκίνησή μου! Ολόκληρη Dora Bakoyannis να απευθύνεται στην ταπεινότητά μου!
Αφού έμεινα αποσβολωμένος για κανένα τέταρτο και διάβαζα με βουρκωμένα μάτια τη Ντόρα να με ευχαριστεί για την ψήφο μου και την ανταπόκρισή μου την ημέρα της εκλογής, άφού ανατρίχιασα 64 φορές απο την κατάθεση του μεγαλείου και της ανωτερότητάς της τη στιγμή που, παρά το κάζο, δηλώνει οτι προέχει ο αγώνας για την παράταξη της οποίας και θα παραμείνει ένας ταπεινός στρατιώτης, σκούπισα τα μάτια μου, προσπάθησα να συνέλθω και τότε το αποφάσισα...
Όχι, εγώ δεν πρόκειται ποτέ να πληγώσω τη Ντόρα! Δεν πρόκειται ποτέ να της πω οτι δεν την ψήφισα, ούτε οτι την ημέρα της εκλογής την είχα αφιερώσει στην ανακούφιση απο τη χρόνια φαγούρα. Δεν θα της πω οτι τσακώθηκα με τους φίλους μου που την κατηγόρησαν επειδή, ολόκληρη υπουργός, απευθύνεται στους πολίτες στα greeklish, γράφοντας τη φράση "ENA MEGALO EFXARISTW" και υπογράφοντας σαν "Dora Bakoyannis" και "Dora on the web". Αμάν πιά! Όλα να τα κατηγορούμε σ' αυτόν τον τόπο! Ξεχνάτε βρε οτι η Ντόρα ανήκει στην παράταξη της οποίας ο ιδρυτής είχε διακηρύξει οτι η Ελλάδα ανήκει στη Δύση; Τι γλώσσα νομίζετε οτι μιλάνε εκεί στη Δύση; Ελληνικά; Ξεχνάτε οτι η Ντόρα είναι μια μοντέρνα πολιτικός που ξέρει πολύ καλά οτι τα greeklish είναι πλέον η δεύτερη γλώσσα των νεοελλήνων; Πάψτε λοιπόν να κατηγορείτε τη μεγάλη μας πολιτικό, ενώστε τις φωνές σας με τη δική μου και ας βροντοφωνάξουμε όλοι μαζί στα μοντέρνα νεοελληνικά:
PROXORA DORA BAKOYANNIS. MH MASAS DORA ON THE WEB. PALI ME XRONIA ME KAIROYS, PALI DIKA SAS 8A 'NAI. MONO MHN PEIS TIPOTA STON PATERA SOY GIA MENA KAI 8ELHSEI NA ME EFXARISTHSEI.

6 σχόλια :

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χα χα χα χα

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη

Μη γελάς δυνατά, μπορεί να μας ακούει ο Μητσοτάκης!

AERIKO είπε...

Ξεκόλλα απ'τους ηλίθιους που νομίζουν ότι είναι το κέντρο του κόσμου αλλά και της ζωής μας. Να πω οτι μου εχουν λειψει οι δικες σου εγγραφες. Καλημέρα και Καλό Σ/Κ. :)

Black~Martini είπε...

αχχαχααχαχα....ςςςςςςςςς....σιγα σιγα.....???.....Εδω στην Ελλαδα γελαμε με την ψυχη μας και κανουμε ξορκια τρωγοντας σκορδαλια....αχχαχα..

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AERIKO

Έχω κολλήσει, το ξέρω, αλλά κάνω φιλότιμες προσπάθειες να απεξαρτηθώ :)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Black~Martini

Με τόσα ξόρκια που χρειάζονται, θα πάθουμε overdose απ' την πολλή σκορδαλιά :)