Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ

Πριν 2 χρόνια η σχέση που είχα με τους υπολογιστές ήταν η σχέση που είχε η θεία μου η Καλλιόπη με την κβαντική φυσική. Motherboard, Chipset, Lan, νόμιζα οτι ήταν ονόματα εξωτικών νησιών της Καραϊβικής. Όταν όμως έμαθα οτι η θεία μου η Καλλιόπη άρχισε να ασχολείται στα σοβαρά με την κβαντική φυσική, το πήρα πεισματικά και αποφάσισα να μάθω κι εγώ υπολογιστές...
Και σιγά σιγά, χωρίς να το καταλάβω, καινούργιοι όροι μπήκαν στη ζωή μου. Shift, Delete, Ctrl, Network, Web, Copy, Paste, έγιναν για 'μένα ψωμοτύρι και για τους άσχετους δίπλα μου αντικείμενο θαυμασμού. Αφού, να φανταστείτε, σιγά σιγά έφτασα στο σημείο να με ρωτούν διάφοροι "πως θα κάνω αυτό και πως θα κάνω το άλλο"! Ποιόν; Εμένα που μέχρι τότε νόμιζα οτι κομπιούτερ είναι το αριθμομηχανάκι με το οποίο κάνουμε πολλαπλασιασμούς και διαιρέσεις! Και ξαφνικά, εμφανίστηκαν μπροστά μου τα Windows 7 και μια καινούργια λέξη ήρθε να κατασκηνώσει στο μυαλό μου. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ!
Στην αρχή παρά λίγο να τρομάξω, αλλά αυτό είναι κάτι που ένας αυτοδίδακτος κομπιουτεράς δεν θα επέτρεπε ποτέ να συμβεί. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ! Σιγά μη με τρομάξει μια πεντασύλλαβη λέξη! Σύντομα το CD των καινούργιων Windows βρέθηκε μέσα στον υπολογιστή μου, ο οποίος, σύμφωνα με όλα τα δεδομένα, μπορούσε να τρέξει άνετα το νέο λογισμικό. Οι ερωτικές περιπτύξεις του υπολογιστή μου με το CD της Microsoft δεν κράτησαν και πολύ. Σε λιγότερο απο μια ώρα, ο καρπός του έρωτά τους, τα Windows 7, είχε εγκατασταθεί στα ενδότερα του σκληρού μου δίσκου. Και τότε κατάλαβα οτι ο κερατάς ο Bill Gates τα είχε βάλει προσωπικά μαζί μου και είχε αποφασίσει να με κάνει ρεζίλι στη θεία μου την Καλλιόπη. Το βρέφος αποδείχτηκε ναζιάρικο και εκλεκτικό. Ότι παιχνίδι και να του έδινες το έπαιζε, εκτός απο το Modem!
-"Διάβασε παιδί μου το Modem", -"Όχι δεν το διαβάζω"!
-"Άσε με παιδί μου να μπω στο internet", "Όχι δε σ' αφήνω"!
-"Βρε έχω κι ένα blog. Θα γίνω ρεζίλι στους αναγνώστες μου", -"Να γίνεις"!
Τι να κάνω ο έρμος; Αφού το υιοθέτησα να το αφήσω τώρα έξω απο κανένα ίδρυμα;
Μ' αυτά και μ' αυτά, 4 μέρες προσπαθούσα εναγωνίως να μπω στο internet, έχοντας κλείσει πότρες, παράθυρα και τηλέφωνα, μην τυχόν και πάρει κανείς χαμπάρι οτι δε μπορούσα να τα βγάλω πέρα με ένα νεογέννητο και το σφυρίξει στη θεία μου την Καλλιόπη. Μέχρι που απηύδησα! Σήμερα το πρωί έβαλα λίγο ούζο στο μπιμπερό του μωρού και όταν το ήπιε και έπεσε σε λήθαργο, έφυγα απο δίπλα του πατώντας στις μύτες των ποδιών μου και πήγα και μπήκα στο internet! Άρχισα λοιπόν να γράφω βιαστικά αυτές τις γραμμές, απο φόβο μην ξυπνήσει ξαφνικά και με ξαναπετάξει έξω. Κι όχι τίποτ' άλλο, αλλά εκτός απ' το οτι σε τέτοια περίπτωση δε θα προλάβω να σας πω τον πόνο μου, έχω και τη θεία μου την Καλλιόπη που κοντεύει να πάρει ντοκτορά στην κβαντική φυσική!

13 σχόλια :

AERIKO είπε...

Σιγα που δεν θα τα κατάφερνες..!! Εχω κολλήσει με τα παλιά..τα 7 δεν τα μπορω..για τα Vista ουτε λογος..τα απεχθανομαι..! Καλημέρα και καλή συνέχεια σ'οτι κι αν κάνεις! :)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AERIKO

Τα Vista ήταν μεγάλη πατάτα, αλλά για τα 7 μάλλον δεν έχεις δίκιο.
Αν εξαιρέσεις ορισμένα προβληματάκια συμβατότητας, κατά τα άλλα πετάνε. Εξ άλλου δεν τους έπαιρνε να ξαναβγάλουν πατάτα μετά την πατάτα.
Καλή συνέχεια και σ' εσένα.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Εγώ πάλι γιατί δεν είχα ποτέ πρόβλημα, ούτε με τo MS DOS (πολύ παλιά!), ούτε με τα WINDOWS 95, ούτε με τα 2000 μετά, ούτε με τα XP αργότερα, ούτε με τα VISTA πρόσφατα, αλλά ούτε και με τα 7 τώρα, δεν καταλαβαίνω...
Τα Vista μπορώ να πω ότι ήταν τα πιο αγαπημένα μου! Βίτσια, ίσως, θα μου πείτε...
Πάντως σε μένα όλα δουλεύουν ρολόι.
Φτου φτου φτου μου!!!!

Όλα μια συνήθεια είναι παιδιά.
Όλα καλά είναι.
Αγαπήστε τα και θα δουλέψουν μια χαρά.
Φυσικά κάθε τι καινούργιο είναι πιο βελτιωμένο, αλοίμονο αν δεν ήταν!

Καλή συνέχεια ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ!
και ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ!

Sof είπε...

Εγω παλι δεν εχω ιδεα για τι πραγμα λετε...χαχαχα....
Μονο να το δουλευω ξερω..τιποτα αλλο..
Το μονο που μπορω να πω, ειναι οτι πριν δυο εβδομαδες μου εκαναν φορματ και μου εχασαν πολλα αρχεια!!!!!!
Μεγαλη ζημια επαθα...
Τωρα βεβαια εμαθα οτι επρεπε λεει να μου τα περασει σε εξωτερικο δισκο και μετα να κανει φορματ..
Και εγω πως επρεπε να το ξερω?

καλημερα βασιλια...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

VASILIKI

Όλα εξαρτώνται απο το τι δουλειές κάνεις στον υπολογιστή. Αν δεν κάνεις βαρειές δουλειές, όλα τα λογισμικά καλά είναι. Τα Vista για παράδειγμα ήταν και είναι αντιπαθή απο συγκεκριμένες κατηγορίες επαγγελματιών και χρηστών. Πάντως αυτό που βλέπω εγώ προσωπικά, προς το παρόν, είναι μια εμφανέστατη διαφορά των 7 απο τα Vista όσον αφορά την ταχύτητα ανοίγματος, δουλέματος και αποθήκευσης σε όλα τα προγράμματα που χρησιμοποιώ.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

kastrini

Αυτός που σου έκανε το φορμάτ θέλει μπαλοτάρισμα. Ήταν υποχρεωμένος να σε ρωτήσει αν έχεις σώσει τα αρχεία σου και αν όχι, να σου τα σώσει αυτός. Την επόμενη φορά, αν θέλεις, ρώτα με και όσο ξέρω θα βοηθήσω.

kostas mproumas είπε...

καλή σου μέρα Βασιλιά μου.
δεν ξέρω πως σου προέκηψε το πρόβλημα αλλα τα 7 είναι το πρώτο σοβαρό λειτουργικό που έφτιαξε η microsoft. τρέχει άνετα παντου ακόμα και σε παλαιά και αργα συστήματα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

kostas mproumas

Δεν διαφωνώ. Τουλάχιστον προς το παρόν είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πάντως η συμβατότητα είναι συμβατότητα. Π.χ. ένας φίλος τα έβαλε και συγκεκριμένο antivirus τον πετάει συνεχώς έξω απο το internet, ενώ αυτό δεν συνέβαινε με τα Vista. Άλλαξε antivirus και όλα καλά. Σε άλλον, φωτογράφο με καλό σύστημα, δεν δουλεύουν συγκεκριμένα plug in του Avid Liquid. Αυτό που έχω διασταυρώσει μέχρι τώρα, είναι οτι βασικά είναι θέμα drivers. Συνιστάται να αναβαθμίσεις τους drivers της motherboard και της κάρτας γραφικών όταν βάλεις τα 7.

ΥΓ1. Ξέρεις γιατί τα ονόμασε ο Gates 7; Γιατί στην προηγούμενη ζωή του ήτανε χουλιγκάνος της θύρας 7.

ΥΓ2. Ο Θρύλος στους δεκάξι
κι εσείς στην ίδια τάξη.

kostas mproumas είπε...

ιδια τάξη; καλά θα ήταν...
για αποβολή απο το σχολείο μας βλέπω...

Μενάκιος είπε...

Ποιος ασχολείται με προϊστορικές (Windows 7) τεχνολογίες όταν υπάρχει το, πραγματικά προχώ και πανέμορφο Kubuntu; Ούτε καν antivirus δεν χρειάζεσαι στο Kubuntu...

Τα Windows 7 είναι απλώς τα Vista κάπως βελτιωμένα. Τίποτε παραπάνω...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Μενάκιος Πολίτης

Kubuntu; Αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν στην Ινδία...

Black~Martini είπε...

ασχετη και εγω....ή για την ακριβεια δεν το εχω βαλει κατω το μωρο....δεν το εχω ψαχουλεψει...
Μου δινεις ομως την εντυπωση οτι μπορω να γινω και εγω σαν την θεια σου και να παρω ντοκτορα...
Την καλησπερα μου....

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Black~Martini

Να είσαι σίγουρη οτι μπορείς. Κανείς δεν ήξερε πριν να μάθει. Βάλ' το κάτω λοιπόν και άλλαξέ του τον αδόξαστο :)