Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΝΕΣΕΙΣ...

"Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν πολλοί τύποι που δηλώνουν μοναχικοί, κυριολεκτικά ή μεταφορικά. Ο πιο γνωστός είναι ο "βασιλιάς της μοναξιάς".
Πολύ ενδιαφέρον ιστολόγιο, με απίστευτη σάτιρα, προσανατολισμένη στον αριστερό πολιτικό λόγο ο οποίος πολλές φορές φτάνει στα όρια της ιδεολογικής αναρχίας. Καταπληκτικά γραφικά, απίστευτες βινιέτες και γεμάτα χιούμορ κείμενα λίγων λέξεων για να μη γίνονται κουραστικά. Από τις πιο αξιόλογες προσπάθειες ενός διαχειριστή ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Το καλύτερο αντίδοτο στη μοναξιά των ανθρώπων. Εάν δεν νιώθετε μόνοι, αλλάξτε ηλεκτρονική σελίδα και μάλιστα γρήγορα".

αναδημοσίευση απο realnews.gr

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την realnews.gr για την τιμή που μου έκανε να συμπεριλάβει το ιστολόγιό μου στις προτιμήσεις της και στις προτάσεις προς τους αναγνώστες της. Η Realnews προβάλλει και προτείνει ιστολόγια με 2 τρόπους. Ο ένας είναι να στείλεις e mail και να ζητήσεις να σε προβάλλουν και ο άλλος τα ιστολόγια που προβάλλει μετά απο επιλογή των συντακτών της, άσχετα αν έχει ζητηθεί ή όχι.
Θα ήθελα λοιπόν να διευκρινίσω οτι η προβολή του δικού μου ιστολογίου είναι καθαρά επιλογή των συντακτών της Realnews, οτι δεν ήξερα καν οτι δέχεται αιτήσεις και οτι ειλικρινά εξεπλάγην όταν είδα τη δημοσίευση. Και γιατί το λέω αυτό; Γιατί, προς θεού, δεν διαφωνώ με το να ζητάς και να επιζητάς να προβληθεί το ιστολόγιό σου, όταν το κάνεις με θεμιτό τρόπο. Θα μπορούσα κι εγώ να είχα στείλει e mail - αίτηση στη Realnews, αλλά εφ' όσον θα με είχε προβάλλει μετά απο δική μου παράκληση, δεν θα το αναδημοσίευα κι όλας!

12 σχόλια :

busy bee είπε...

Δηλαδή τώρα τι νόμιζες....δεν είναι τυχαίο και η από την δική μας πλευρά της επιλογής σου!!!!:):)
Και εις ανώτερα.
Εμείς συνεχίζουμε να παινεύουμε τον "βασιλιά".
Νάσαι καλά φίλε.

MOLEMOU είπε...

ANTE KAI THN EPOMENH FORA NA SE DO KAI STO C.N.N.....MONO STON AUTIA NA MH PAS GIATI SE BLEPO NA SE PEZEI KAMIA BDOMADA XA XA.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

busy bee

Φίλε Μάνο με συγκινείς! Σ' ευχαριστώ απο καρδιάς.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

MOLEMOU

Να είσαι καλά, μ' έκανες και γέλασα μέχρι δακρύων :):):)

AERIKO είπε...

Μα δεν έχει αξία να το ζητήσεις..άλλο πάλι και τούτο..!!Εξακολουθώ να βρίσκομαι στον κόσμο μου ..!
Η ομορφιά είναι να σε ανακαλύπτει κάποιος μόνος του..και δεν αναφέρομαι τόσο στον τύπο ανεξαρτήτου χρώματος και απόχρωσης.. αλλά στους απλούς χρήστες του διαδικτύου.Κάπως έτσι σε ανακάλυψα και η ίδια.Αναρχικός με αριστερή ιδεολογία; Τι ειναι τουτο το ταμπελάκι πάλι..;Δύο σε ένα ποτέ.!! Το χάρηκα όμως γιατί το ιστολόγιο αυτό είναι αυθεντικό όπως κι ο εμπνευστής του.
Και εις ανώτερα δεν θα σου πώ..γνωρίζεις τη γνώμη μου για τα ανώτερα.!! :) Kαλό βράδυ και όμορφη εβδομάδα εύχομαι.! :))

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AERIKO

Μαρία δεν το κρύβω οτι κι εγώ χάρηκα, αλλά στέκομαι εκεί. Τα περί ιδεολογικού προσανατολισμού δεν θα τα σχολίαζα ποτέ εγώ ο ίδιος. Ο καθ' ένας μπορεί να σχηματίσει τη δική του άποψη αν ρίξει μιά ματιά.
Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια και εύχομαι κι εγώ καλή εβδομάδα.

BUTTERFLY είπε...

Συγχαρητηρια!!!
Εννοειται πως το αξιζεις!

Υ.Γ. Οι "βινιετες" τι ειναι;

Greek Rider είπε...

Εγώ πάντως σε διάβαζα και πριν σε γράψει η realnews και μετά!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

BUTTERFLY

Σ' ευχαριστώ φιλενάδα, να είσαι καλά.

ΥΓ Βινιέτα, στην κυριολεξία, σημαίνει ζωγραφικό ή σχεδιαστικό κόσμημα. Προφανώς θα εννοεί τα διάφορα διακοσμητικά γραφικά, κυρίως της δεξιάς μου στήλης.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Greek Rider

Σ' ευχαριστώ Rider, αυτό με τιμά.

Crux είπε...

Μπράβο σου βασιλιά σου αξίζει.Δεν έχω να πω κάτι άλλο τα είπε όλα τo realnews :)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Crux

Χίλια ευχαριστώ φίλε μου.