Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

"ΠΑΛΑΜΑΚΙ" - Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ

Το ΠΑΛΑΜΑΚΙ (Πανελλήνιο Λαϊκό Μαυριστικό Κίνημα) είναι ένα κόμμα που δεν προβλήθηκε από εφημερίδες και κανάλια. Ένα κόμμα που δεν ξόδεψε ούτε ένα ευρώ γιά προεκλογική εκστρατεία, που δεν κόλλησε πουθενά καμία αφίσα. Το ΠΑΛΑΜΑΚΙ δεν έχει καν αρχηγό
και σκοπός του δεν είναι να κυβερνήσει τη χώρα, αλλά να δώσει, με την εμφάνιση του ψηφοδελτίου του στις κάλπες, ένα ηχηρό μήνυμα-απάντηση σε όλα τα λαμόγια της πολιτικής, και τους επίορκους καταχραστές της εξουσίας.
Δείτε το ψηφοδέλτιό του και αν συμφωνείτε με τη γραμμή του,
εκτυπώστε το και ρίξτε το στην κάλπη...

κλικ γιά μεγέθυνση

13 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Αν ένας Έγχρωμος, για σένα Μαύρος, έβαζε εάν Κρητικό και σου έδειχνε το αντίστοιχο αποτέλεσμα πως θα σου φαινόταν; Θέλω να ακούσω ρε Ηρακλή πάλι πως θα με αντιμετωπίσεις... Ελπίζω με ήρεμα επιχειρήματα, αφού ξέρω ότι το 'χεις...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Μου απευθύνεσαι χρησιμοποιώντας το όνομά μου, αλλά υπογράφεις σαν ανώνυμος. Θα σου απαντήσω λοιπόν, μόνο όταν θα μου πεις ποιός/α είσαι.

AERIKO είπε...

Ενα μονο σου λεω..! Με έσωσες..! Κόσμια λύση αν φανταστείς πως ήμουν αποφασισμένη να κάνω ανω κατω το διαδικτυο προς ανευρεση εξωφύλλου της κατάλληλης τσόντας.Γιατι μ αυτην θα ψηφιζα..γι αυτο σου λεω..!! Το εκτυπωσα ήδη και θα το χρησιμοποιήσω εαν πάω τελικα.Διοτι εχω σοβαρότερα πράγματα ν ασχοληθω κι η Κυριακη ειναι η πιο πολυτιμη μερα της εβδομαδας μου.Φτιαξε κι ενα εφεδρικο μ εναν κρητικο..ξερεις απο κεινους τους καραγκιοζηδες που ξεπουλουν την ψηφο τους και τον εαυτο τους υποστηριζοντας την τυφλα τους τη μαυρη.Αν το φτιαξεις σαφως θα προτιμησω το δευτερο.Ανωνυμε ελπιζω να μη με δικαιωσεις και να μην εισαι απο τους κρητικους που προαναφερω.

Όμορφο βράδυ εύχομαι.:)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AERIKO

Η πρότασή μου είναι αυτή. Άλλο ψηφοδέλτιο δεν υπάρχει. Κάνε ότι σε φωτίσει ο θεός.

Unknown είπε...

καλησπερα,μου επιτρέπεις να παρω το κείμενο προς αναρτηση,αποφευγοντας το μαυρο στην συγκεκριμενη μορφή;

MOLEMAKIA είπε...

ΔΙΑΜΑΡΤΎΡΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΒΑΛΑΝΕ ΌΠΩΣ ΟΛΗ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΝ ΤΑΡΑΜΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΦΉΣΑΝΕ ΤΟΝ ΤΖΑΤΖΙΚΙ ΕΞΩ,ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ,

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

taspa

Φυσικά και να το πάρεις. (γιά ποιό μαύρο μιλάς; γιά το φόντο ή γιά τον τυπά;)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

MOLEMAKIA

Ο "Τζατζίκι" μου κάνει πιό πολύ γιά Ιταλός, οπότε δεν έχει θέση στο συγκεκριμένο ψηφοδέλτιο :)

Ανώνυμος είπε...

ακόμα και τώρα που γράφω αυτή την ανάρτηση δεν ξέρω αν το κάνω σωστά, αλλα απευθύνομαι στο "Αερικό".
Δεν νομίζω να απευθύνθηκα σε εσένα ή κάνω λάθος;

Ανώνυμος είπε...

όσον αφορά τη ψήφο μου διατήρώ το δικαίωμα μου να την εκφράζω ανώνυμα, και αυτή είναι ΣΥΡΙΖΑ. για τυχόν παρεξηγήσεις...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Κατ' αρχήν δε γράφεις ανάρτηση αλλά σχόλιο σε ανάρτηση.
Αν είσαι ο ίδιος ανώνυμος μ' αυτόν που έγραψε το σχόλιο στις
30 Σεπτεμβρίου 2009 7:48 μμ, σαφώς και αναφέρεσαι σ' εμένα, αφού με αποκαλείς με το όνομά μου, οπότε δε μπορώ να σε καταλάβω. Γιά να ξέρεις το όνομά μου, προφανώς θα ξέρω ποιός/α είσαι. Γιατί λοιπόν δε μας το λες;
Όσο γιά το τι ψηφίζεις, είναι δικαίωμά σου και το σέβομαι απόλυτα, όπως δικό μου δικαίωμα είναι το να μη σχολιάσω την επιλογή σου.

Ανώνυμος είπε...

Άστο Β.Τ.Μ.. Εξαρχής ήταν δικό μου λάθος που έγραψα το σχόλιο, και δεύτερον το 2Ο σχόλιο μου ήταν προς το "Αερικό" όπου και αναφέρθηκε σε εμένα. Το όλο θέμα είναι καθαρά δικό μου λάθος!!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Το αφήνω λοιπόν. Απλά θα μου μείνει η απορία για το ποιός/α είσαι.