Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΟ ΓΥΑΛΙΝΟ ΤΑΣΑΚΙ ΜΟΥ

Στα καλά καθούμενα, περνούν αεριωθούμενα
Κοιτάζω δεξιά, κοιτάζω αριστερά
Παντού μιά μαύρη θάλασσα και πουθενά στεριά
Μπόμπες στο μυαλό μου, μπόμπες στο κορμί μου
Ένα τσούρμο ηλίθιοι στην πόρτα της ψυχής μου
Προσπαθώ να καταλάβω, το κακό για να προλάβω
Το βλέμμα μου καρφώνω στα μάτια του μαλάκα
Μα αυτός χαμογελάει και με κοιτάει για πλάκα
Στα καλά καθούμενα, αλλάζουν τα μελλούμενα
Ποιός είναι που τα αλλάζει; Ποιός με καταδικάζει;
Η φόρα που 'χα πάρει απ' την αρχή
Έγινε μαύρο φρένο στην άσπρη μου ψυχή
Φωτάκια γυρίζουν, καημοί τριγυρίζουν
Κι εσύ που με αγάπησες φρικτά
Πηδιέσαι μ' έναν άλλον στα κρυφά
Στην αρχή του κόσμου, ήσουνα το φως μου
Στην αρχή του σκότους, ήμουνα δικός σου
Μα όλα όσα ζήσαμε στην άκρη του γκρεμού
Στοιχειώσαν και μας πέταξαν στα βάθη του καημού
Και δεν υπάρχει θάλασσα να πλύνει το φαρμάκι μου
Μονάχα αποτσίγαρα στο γυάλινο τασάκι μου

Β.τ.Μ.

6 σχόλια :

busy bee είπε...

Ο βασιλιάς και ποιητής της μοναξιάς!
Καλημέρα φίλε!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

busy bee

Ε όχι και ποιητής! Σκέψεις και συναισθήματα με ομοικαταληξία είναι.
Καλημέρα Μάνο.

BUTTERFLY είπε...

Δυνατο!!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

BUTTERFLY

Όλα είναι "δυνατά", αρκεί να τα ζεις έντονα.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΝΩΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕς ΑΝΑΡΤΗΣΕΙς ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ(ΜΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΩ)
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΨΕΙς ΜΕ ΟΜΟΙΟΚΑΤΑΛΗΞΙΑ ΟΠΩς ΛΕΤΕ ΠΟΥ ΟΜΩς ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΟΠΟΙΟΝ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ!!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Είναι τιμητικό για 'μένα το να πηγαίνει κάποιος τόσο πίσω σε παλιές αναρτήσεις! Σε ευχαριστώ πολύ.