Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

ET PRAETEREA CENSEO CARTHAGO DELENDA EST

Μη βιαστείτε να σκεφτείτε οτι βάλθηκα να σας ξενερώσω μέσα στο μεσοκαλόκαιρο και να σας χαλάσω τις διακοπές σας. Αλλά και να το σκεφτείτε, δεν έχω πρόβλημα. Γιά 'μένα δεν υπάρχουν "διακοπές", επειδή η αθλιότητα δεν έχει διακοπεί ποτέ, όσο υπάρχει ο άνθρωπος. Υπάρχει αυτό που θα δείτε και θα ακούσετε κυρίες και κύριοι. Δεν δημιούργησα εγώ αυτές τις εικόνες. Είναι πέρα γιά πέρα αληθινές. Αν σας εκνευρίσουν, απευθυνθείτε σ' εκείνους που ευθύνονται γιά την ύπαρξή τους.
Καλή μας διασκέδαση.



4 σχόλια :

Δέσποινα είπε...

δεν έχεις καθόλου άδικο,αλλά όλοι μας έχουμε βολευτεί στον κόσμο που φτιάξαμε και κρυφτήκαμε μέσα,δεν ξέρω αν οι εικόνες αρκούν για να μας ταρακουνήσουν...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Δέσποινα

Ε, τι στο διάολο πιά μπορεί να μας ταρακουνήσει;

ΕΩΘΙΝΟΝ είπε...

Καλημέρα! Επειδη απουσίασα καιρό από το χώρο, μήπως γνωρίζεις τι έγινε και έκλεισε το pressmme.blogspot του Παπαγιάννη; Γιατί είδα προημερών, ότι δεν ανοίγει τίποτα. Ψάχνω και δεν μπορώ να φω τι έγινε!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ΕΩΘΙΝΟΝ

Ναι απ' οτι βλέπω κι εγώ έχει καταργηθεί. Περισσότερες πληροφορίες δεν έχω, επειδή κι εγώ τον τελευταίο καιρό, λόγω υποχρεώσεων, δεν ασχολούμαι με τα blogs.