Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ;

Μετά την άκρως "σουρεαλιστική" προηγούμενη ανάρτηση,
που την άφησα επίτηδες τόσες μέρες και γιά να μη με περάσετε
γιά μονόχνωτο, σας έχω κάτι απείρως πιό ελαφρύ.
Ποιός από 'σας μπορεί να διαβάσει τη φράση που υπάρχει
στην εικόνα; Επειδή είμαι σίγουρος οτι κανείς σας δε μπορεί,
θα σας πω τον τρόπο αλλά προσπαθείστε πρώτα λιγάκι,
μην τα θέλετε όλα στο πιάτο...
...και επειδή εξακολουθώ να είμαι σίγουρος οτι δεν καταφέρατε
τίποτα, ξανακοιτάξτε την εικόνα, αλλά αυτή τη φορά τραβώντας
έντονα τις άκρες των ματιών σας, σαν να είσασταν Κινέζοι,
ή απλά μισοκλείστε τα. Αν βέβαια δεν ξέρετε αγγλικά,
κακό του κεφαλιού σας. Αν πάλι εμπίπτετε στην κατηγορία
που περιγράφει η φράση, κάντε κάτι σύντομα,
πριν στραβωθείτε τελείως :)

9 σχόλια :

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

ΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΧΑΧΑΧΑ

Spy είπε...

Πφφφ, σιγά το δύσκολο!

(εν τω μεταξύ, εγώ αυτήν την περίοδο κοντεύω να πάθω και bad brain όχι μόνο eyes...)

:)))

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Κι αν τα κλείσεις τελείως; :)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Spy

Μάλλον θα έπρεπε να εξαιρέσω τους γραφίστες.

(τι κουβέντες είν' αυτές από παντρεμένο άνθρωπο;)

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

ΘΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΘΩ ΤΥΦΛΩΣΗ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

Ιωάννα είπε...

Χαχαχαχα το βρήκα από μόνη μου !!!!!
καλοοοοοοοοο!!!!!!!!!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ιωάννα

Τι να σημαίνει αυτό; Οτι δεν εμπίπτεις στην κατηγορία;

Ανώνυμος είπε...

και καποιοι που απο 10 χρονων δεν εβλεπαν τοσο καλα, επρεπε να κανουν sex για να ξεστραβωθουν?

απαιτω να κλεισει ΑΜΕΣΩΣ το μπλογκ για εμμεσα μυνηματα παιδεραστιας !

Φωτης

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Φώτης

Κι εγώ φίλε μου φοράω γυαλιά απ' το δημοτικό. Φοβερός ο συλλογισμός σου, το εννοώ! Εδώ που τα λέμε έχω ψιλοβαρεθεί. Ίσως η απαίτησή σου να είναι ένας καλός λόγος να το κλείσουμε το μαγαζί, να τελειώνουμε μ' αυτή την ιστορία :)