Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

ΧΑΦΙΕΔΑΚΟ Μ' ΑΚΟΥΣ; ΕΝΑ, ΔΥΟ, ΕΝΑ, ΔΥΟ, Μ' ΑΚΟΥΣ ΚΑΛΑ ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ;

Προ ημερών είχα γράψει ΕΔΩ σχετικά με τις παρακολουθήσεις
τηλεφώνων από την ΕΥΠ. Να σας καταθέσω λοιπόν
και τη δική μου, προσωπική περίπτωση.
Κοντά ένα μήνα τώρα, συμβαίνουν καθημερινά και αδιάκοπα
τα εξής, κάθε φορά που χρησιμοποιώ το κινητό μου...

1) Τις περισσότερες φορές, μόλις καλέσω αριθμό, μου βγάζει
"δίκτυο κατειλημμένο" ή "δίκτυο απασχολημένο",
με αποτέλεσμα να χρειάζεται να καλέσω 5-6 φορές τον αριθμό
μέχρι να πιάσω γραμμή. Σημειώνω ότι άλλα άτομα, ακριβώς
δίπλα μου δεν έχουν κανένα τέτοιο πρόβλημα, ενώ έχουν
καρτοκινητό Cosmote, όπως κι εγώ. Σημειώνω επίσης ότι
το σπάσιμο νεύρων είναι το λιγότερο. Αν κάποια στιγμή
κινδυνεύσω σοβαρά σε κάποια ερημιά και θελήσω
να ζητήσω βοήθεια, το πιθανότερο είναι να πεθάνω
προσπαθώντας να πιάσω γραμμή.

2) Επίσης τις περισσότερες φορές, εκεί που μιλάω, κλείνει
από μόνη της η γραμμή και άντε φτου κι απ' την αρχή,
να προσπαθώ να ξανακαλέσω και γραμμή να μην πιάνω.

3) Σε κάθε μα σε κάθε συνδιάλεξή μου, ακούω τη φωνή μου
να επαναλαμβάνεται με echo στο ακουστικό μου.
Ακόμα και οι πέτρες ξέρουν ότι αυτό είναι μιά πρώτης τάξεως
ένδειξη ότι η γραμμή παρακολουθείται.

Σήμερα όμως (κρατηθείτε!) συνέβη το απίστευτο.
Στις 13:10 και ενώ δεν είχα χρησιμοποιήσει καθόλου
το κινητό μου από το πρωί που είχα ξυπνήσει, με πήρε μία
φίλη μου και με ρώτησε "γιατί πέντε λεπτά πριν την κάλεσα,
το σήκωσε και της το έκλεισα χωρίς να της μιλήσω".
Στις 13:05 λοιπόν, χτύπησε το κινητό της, εκείνη είδε
στην οθόνη το όνομα και τον αριθμό μου, το σήκωσε και το μόνο
που άκουγε γιά μισό λεπτό περίπου, ήταν ήχοι κίνησης
από δρόμο. Μετά έκλεισε η γραμμή. Σημειωτέον ότι εγώ ζω σε
ένα ορεινό χωριό της Κρήτης, όπου τέτοιοι ήχοι δεν υπάρχουν.
Επαναλαμβάνω ότι εγώ δεν έκανα ΠΟΤΕ αυτή την κλήση, η οποία
υπάρχει αποθηκευμένη στις εισερχόμενες κλήσεις του κινητού
της φίλης μου, με τα δικά μου στοιχεία!
Μετά απ' αυτό και εφ' όσον ο κόμπος είχε φτάσει στο χτένι,
κάλεσα την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Cosmote γιά να
παραπονεθώ. Μιά κοπελίτσα προσπάθησε να με πείσει ότι όντως
τις τελευταίες μέρες υπάρχουν προβλήματα με το δίκτυό τους,
με αποτέλεσμα να μη μπορείς να πιάσεις γραμμή με την πρώτη
ή να κλείνει από μόνη της η γραμμή. Όταν της είπα ότι εμένα
μου συμβαίνει πάνω από ένα μήνα, δεν ήξερε τι άλλο να μου πει.
Επίσης δεν είχε καμία εξήγηση γιά το ζήτημα της επανάληψης
της φωνής. Όσο γιά το φλέγον θέμα της κλήσης που δεν έκανα
ποτέ, μου είπε να απευθυνθώ στη Νομική Υπηρεσία της Cosmote.

Παρακαλώ όποιον συνδρομητή της Cosmote ή άλλης εταιρίας
έχει παρόμοια προβλήματα, να μου τα γνωστοποιήσει.
Παρακαλώ ειδικά τους bloggers, γιατί κάτι μου λέει
ότι από εκεί πηγάζει τουλάχιστον το δικό μου θέμα.

2 σχόλια :

vonikakis είπε...

Παρόμοιο πρόβλημα έχω και εγω. ΓΙα να πάρω ένα τηλέφωνο πολλές φορές πρέπει να προσπαθήσω και 40 φορές!!!!! Τις προάλλες μέτρησα 43 κλήσεις πριν μπορέσω να βγάλω γραμμή!!!!! Δεν μπορώ να φανταστώ που οφείλεται αυτό. Δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλους με cosmocarta. Υποπτεύομαι ότι η COsmote έχει βάλει τόσο κόσμο στα προγράμματά της που πλέον το δίκτυό της δεν μπορεί να τους υποστηρίξει...

Θα χρειαστεί να τηλέφωνήσω κάποια στιγμή σε μια δύκσολή ανάγκη και δε θα μπορώ!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

vonikakis

Αυτό φίλε μου είναι "ένα" από τα προβλήματα που εγώ αντιμετωπίζω.
Από την Cosmote, σε σχέση με το συγκεκριμένο, μου δικαιολογήθηκαν λέγοντας ότι είναι πρόβλημα δικτύου που σύντομα θα αποκατασταθεί. Από τότε κοντεύει μήνας και ακόμα τα ίδια.
Τα υπόλοιπα που αναφέρω, τι σου λένε;