Τρίτη, 3 Μαρτίου 2009

ΕΧΕΙΣ ΚΙΝΗΤΟ; ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ!!!


1. Ο αριθμός ανάγκης γιά όλο τον κόσμο είναι το 112.
Αυτός ο αριθμός μπορεί να πληκτρολογηθεί ακόμη
και αν το κινητό σου είναι μπλοκαρισμένο.
Προσπάθησε!

2. Κλείδωσες το αυτοκίνητο ξεχνώντας τα κλειδιά μέσα
ενώ βρίσκεσαι μακριά από το σπίτι όπου φυλάς άλλα;
Τηλεφώνησε με το κινητό σου σε κάποιον στο σπίτι
ο οποίος θα πλησιάσει στο τηλέφωνο το control των
κλειδιών και εσύ το κινητό σου στην πότρα
του αυτοκινήτου και αμέσως θα ανοίξουν οι ασφάλειες.
Το ίδιο ισχύει και γιά το πορτμπαγκάζ. Δοκίμασέ το!

3
. Εξαντλήθηκε η μπαταρία του κινητού σου;
Όλα τα κινητά έχουν μιά ρεζέρβα φόρτωσης
της μπαταρίας τους, που πληκτρολογώντας *3370#
αυτόματα ενεργοποιείται, δίνοντάς σου ακόμη και 50%
πρόσθετο γέμισμα. Όταν θα επαναφορτίσεις το κινητό σου
αυτόματα θα επαναφορτιστεί και η ρεζέρβα.

4. Τι να κάνεις αν σου κλέψουν το κινητό;
Οι έμποροι κινητών διατηρούν κρυφή αυτή την πληροφορία
ώστε ο κλέφτης να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες
της κινητής τηλεφωνίας και να καταναλώνει
και παράλληλα, το θύμα της κλοπής να αγοράσει άλλο κινητό
και να συνεχίσει και αυτό να καταναλώνει.
Είναι λοιπόν ανάγκη να αποκτήσεις το serial number
του κινητού σου. Πληκτρολόγησε *#06#
και στην οθόνη σου θα εμφανιστεί ένας κωδικός.
Αυτός ο κωδικός, μοναδικός στον κόσμο, είναι
το serial number του κινητού σου.
Σημείωσέ τον και φύλαξέ τον κάπου. Αν σου κλέψουν
το κινητό, ειδοποίησε τον παροχέα σου και δώσε του
αυτόν τον αριθμό. Αυτό σημαίνει οτι το κινητό σου
θα μπλοκαριστεί τελείως ακόμη και αν ο κλέφτης αλλάξει
την κάρτα SIM. Μπορεί να μην ξαναβρείς το κινητό σου
αλλά τουλάχιστον θα έχεις τη βεβαιότητα οτι ο κλέφτης
δε θα το χρησιμοποιήσει ποτέ. Το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ είναι
οτι αν όλοι το εφαρμόσουμε αυτό, η κλοπή κινητών
θα είναι κάτι το τελείως άχρηστο.

5 σχόλια :

Θανάσης είπε...

Για πες μου τώρα, δηλαδή, εσύ τα δοκίμασες αυτά και ισχύουν, εκτός από το σίριαλ νάμπερ;

βασιλιάς της μοναξιάς είπε...

Θανάση

Φίλε Θανάση, το λέω: δοκιμάστε το

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Βασιλιά, μου έκλεψαν το κινητό το Νοέμβριο. Επειδή έμενα στο εξωτερικό όπου σε ενημερώνουν γιά κάτι τέτοια, ήξερα γιά το νούμερο ΙΜΕΙ, το είχα κρατήσει και, φυσικά, θεώρησα αυτονόητο να ζητήσω από την εταιρία (Vodafone) να μπλοκάρει το τηλέφωνο, ώστε να μην μπορεί να το χρησιμοποιήσει κανείς. Μετά από ατέλειωτη ταλαιπωρία και ανάγωγη συμπεριφορά των περισσότερων υπαλλήλων στην εξυπηρέτηση πελατών (οι περισσότεροι προσπαθούσαν να με πείσουν ότι αυτή η υπηρεσία δεν υπάρχει), κατόρθωσα τελικά να μπλοκάρω το κινητό μου σε ένα κατάστημα της Vodafone, προσκομίζοντας τα δικαιολογητικά που μου ζητήσανε. Ποτέ δε μου στάλθηκε επιβεβαίωση γιά το μπλοκάρισμα αυτό, έτσι τηλεφώνησα γιά να μάθω τι έγινε, κι έμαθα ότι η Vodafone κατάργησε την υπηρεσία αυτή, την επόμενη μέρα που εγώ τη χρησιμοποίησα... Δε νομίζω ότι χρειάζεται να κάνω κανένα άλλο σχόλιο μετά από αυτό, τα συμπεράσματα βγαίνουν μόνα τους.

βασιλιάς της μοναξιάς είπε...

ανώνυμε

Ώστε την επόμενη μέρα καταργήθηκε η υπηρεσία! Αφού εμφανίστηκε απ' το πουθενά ένας τρελός που ήξερε!
Απλά τους ξεβράκωσες φίλε μου.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Βασιλιά, σ' ευχαριστώ, το σχόλιό σου με έκανε να αισθανθώ καλύτερα! Μακάρι οι άλλες εταιρίες να προσφέρουν την υπηρεσία αυτή. Θέλεις τώρα να μάθεις, και μαζί και όλοι οι φίλοι του blog σου, και το άλλο που κάνει η Vodafone τώρα τελευταία; Ας πούμε ότι χτυπάει το τηλέφωνό σου και εκείνη την ώρα δε μπορείς να το απαντήσεις. Ακόμα και αν το τηλέφωνο είναι κλειδωμένο και το bluetooth κλειστό, ανοίγει τη γραμμή από μόνη της η εταιρία και οι φίλοι σου μπορούν να ακούσουν αυτά που λες εκείνη την ώρα! - ή την ταινία αν είσαι στο σινεμά και το έχεις βάλει στο αθόρυβο. Εσύ δεν καταλαβαίνεις ότι γίνεται αυτό, σου το λένε όμως οι φίλοι σου μετά, ότι σε πήρανε τηλέφωνο και ακούσανε το ένα και το άλλο. Μάλλον οι παρακολουθήσεις συνεχίζονται... :-)