Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

ΑΣ ΑΛΛΗΛΟΒΡΑΒΕΥΤΟΥΜΕ!

Μετά την ανάρτηση του φίλου busy bee που θα βρείτε εδώ και αφού τον ευχαριστήσω από καρδιάς (ξέρει αυτός), καλούμαι κι εγώ να πάρω τη σκυτάλη. Το παιχνίδι είναι να επιλέξουμε 8 κατά τη γνώμη μας αξιόλογους bloggers και να τους απονείμουμε κατ' αυτόν τον τρόπο το βραβείο proximidade! Μπαίνοντας λοιπόν στο μπελά, λόγω του οτι τα ελληνικά blogs σφύζουν από ζωή και ενδιαφέρον και χωρίς να θέλω να πικράνω κανέναν, απονέμω το βραβείο στα παρακάτω blogs, που κατά την προσωπική μου άποψη και γούστο είναι από τα πιό ενδιαφέροντα που έχω επισκεφτεί. Δεν θα αναφερθώ στον καθ' ένα ξεχωριστά γιά να μη σας κουράσω. Επισκεφτείτε τα blogs τους και σχηματίστε τη δική σας άποψη. Νομίζω οτι αξίζει τον κόπο.

1. Γιώργος Κάππα
2. Γεφυρισμοί
3. Μικροκλασματική απεικόνιση
4. Εωθινόν
5. No more trends
6. Innerscapes
7. Butterfly's world
8. Greek rider

Σημείωση:
Οι παραπάνω, όπως λέει το καταστατικό του "proximidade",
πρέπει να απονείμουν και αυτοί με τη σειρά τους
σε άλλους 8 bloggers το βραβείο.
Εγώ δεν ξέρω τίποτα!

5 σχόλια :

Greek Rider είπε...

Βασιλιά της Μοναξιάς σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή. Και εμένα μου αρέσει το blog σου και θα χαρώ πολύ να συνεχίσω να το παρακολουθώ.

Όπως και να δω και τα άλλα που προτείνεις.

fractal είπε...

Βασιλειά μου. Ευχαριστώ για την τιμή. Με μεγάλη χαρά πέρνω το βραβείο σου και με περισυλογή θα φροντίσω να ανταποκριθώ στην ευθύνη που μου αναθέτεις. Θα το κανω με την πρώτη ευκαιρία (έχω ένα προσωπικό πρόβλημα που με εμποδίζει προς το παρών)
Λείπω από τη βάση μου.
Επιστρέφω σε 8 περίπου ημέρες

Spy είπε...

Να σας ευχαριστήσω κι εγώ με τη σειρά μου, και πάνω απ' όλα για την εκτίμηση και τα σχόλιά σας.

Θα μου επιτρέψετε όμως να μην το συνεχίσω διότι εγώ και τα μπλογκοπαίχνιδα δεν έχουμε και τις καλύτερες των σχέσεων...

:)

BUTTERFLY είπε...

Καλησπερα! Ευχαριστω παρα πολυ με τιμας ιδιαιτερα με τη εκτιμηση σου! Και ειδικα που ειναι βραβειο οικειοτητας, αμεσοτητας κτλ!Προσπαθω εντω μεταξυ απο χθες να μπω στο μπλογκ σου και δεν τα καταφερνα μεχρι τωρα και νομιζα πως αλλαξες κατι στη διευθυνση και θα σε εχανα!
Με το φιλο μας το Μυστη τι εγινε ξερεις; Αλλαξε διευθυνση η εφυγε εντελως;

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

greek rider
fractal
spy
butterfly

Αξίζετε όλοι την προτίμηση και την εκτίμησή μου όπως και πολλών πολλών άλλων, να είστε σίγουροι.