Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ;

β.τ.μ.

14 σχόλια :

busy bee είπε...

Ολο δύσκολα μας βάζεις β.τ.μ.!!! :)
Καμιά πιό εύκολη ερώτηση?? :)
Την καλημέρα μου!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

busy bee

Ας δοκιμάσουμε την ερώτηση "πόσα απίδια βάνει ο σάκος". Πιστεύω πως είναι σαφώς ευκολότερη.

Καλημέρα κι από 'μένα.

Γεφυριστές είπε...

Βασιλιά,

ο μεγάλος γιος μου, μου είπε πριν χρόνια πως η διαφορά της πόρνης από την καργιόλα είναι ότι η πρώτη πάει με όλους ενώ η δεύτερη πάει με όλους εκτός από τον ενδιαφερόμενο.

Να έχω ελπίδες ότι απάντησα στην ερώτησή σου;)

Καλό απόγευμα

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Αλέκα

Δύσκολα μου βάζεις φιλενάδα!
Άντε τώρα να διαλέξω ανάμεσα στην πόρνη και την καργιόλα!

BUTTERFLY είπε...

Το χρημα my dear, το χρημα...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

butterfly

Μαρτυριάρα, ε μαρτυριάρα!

Keep Dreaming είπε...

To Xrima !

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ερασιτέχνης άνθρωπος

Παιδιά, το ερώτημα δεν είναι "τι" αλλά "ποιός"...

Unknown είπε...

Η Αλέκα με έστειλε με το σχόλιό της! Την ξέρω την φράση και δεν μπορώ να βρω πιο ταιριαστή. Αλλά αν θες την γνώμη μου βασιλιά, αυτή η χώρα κυβερνιέται από την απουσία μας.

Καλησπέρα.

Ανώνυμος είπε...

Ποιος κυβερνά;
Οι Μπάτσοι, τα Γουρούνια, οι Δολοφόνοι...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

wolfheart

Που 'ναι ο Έλλην;
Οέο που 'ναι ο Έλλην;

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ανώνυμος

Σας παρακαλώ! Πως μιλάτε έτσι γιά τους φύλακες της κωλοδημοκρατίας;

Ανώνυμος είπε...

Δημιοκρατία λέγεται βασιλιά

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ανώνυμος

Έχει πολλά ονόματα η κυρία.