Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

Η ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ BLOGGER

Φίλος blogger: Τι έγινε ρε μαλάκα, τώρα σχόλασες;

Blogger: Ναι ρε, τώρα μόλις.

Φίλος blogger: Δε σε βλέπω καλά ρε, τρέχει τίποτα;

Blogger: Ασ' τα μαλάκα, περνάω κρίση.

Φίλος blogger: Τι κρίση ρε, ταυτότητας;

Blogger: Μμμ...τώρα που το λες! Πάντως εγώ τη λέω
κρίση επισκεψιμότητας. Κάθομαι και γράφω τζάμπα
ρε μαλάκα. Ολόκληρα κατεβατά, ολόκληρα σεντόνια.
Τα εσώψυχά μου βγάζω ρε και κάθε φορά τι βλέπω;
2 σχόλια, 4 σχόλια, 6 σχόλια. Και βλέπεις κάτι άλλους
που δεν κάνουν τίποτα περισσότερο απ' το να δημοσιεύουν
ποιήματα του Ελύτη και δεν προλαβαίνουν ν' απαντούν!
32, 46, 65 σχόλια! Τι θέλει τελικά ο κόσμος ρε μαλάκα,
μπορείς να μου πεις; Να διαβάζει αναδημοσιεύσεις
ή πρωτότυπα ακυκλοφόρητα κείμενα; Τι να κάνω δηλαδή;
Να πάω να τ' ακουμπήσω σε κανένα εκδοτικό οίκο
να μου τα βγάλει και να μπω και μέσα;

Φίλος blogger: Τι να σου πω ρε μεγάλε! Πολύ σοβαρά βλέπω
το 'χεις πάρει το ζήτημα!

Blogger: Λοιπόν φιλαράκι, το βρήκα!
Πρέπει να παρθούν δραστικά μέτρα.
Άκου τι θα κάνω. Μεσ' στην επόμενη βδομάδα θα
γράψω δυό-τρεις απ' τις καλύτερές μου ποιηματάρες που
τις φυλάω γιά καβάτζα, θα κοπανήσω και δυό-τρείς
γαμιστερές αναλύσεις, ενώ ταυτόχρονα θα μπουκάρω
σε όποιο blog θα βρίσκω μπροστά μου. Θα τους κάνω
κομπλιμέντα, θα τους βάζω και link, οπότε τι θα κάνουν;
Θα υποχρεωθούν να μπούνε να μου κάνουνε σχόλια.
Μετά βέβαια, βλέπω. Όποιος μπει μιά-δυό φορές και δεν
ξαναμπεί, τον πετάω έξω απ' τα link και πάμε γι' άλλους.
Και μη μου πεις οτι το θεωρείς τραβηγμένο! Εδώ ρε συ
ο άλλος, ξέρεις, αυτός που κρεμάστηκε πέρυσι,
είχε καμιά δεκαριά άβαταρ κι έστελνε σχόλια
στον εαυτό του, γιά να τα διαβάζει μόνος του
αφού, έτσι κι αλλιώς, αναγνώστες δεν είχε.
Το δικό μου θα είναι πταίσμα. Άσε δε και το άλλο!
Δυό χρόνια τώρα στα blog και δεν έχουμε πηδήξει ακόμα.
Αλήθεια, εσύ την πήδηξες εκείνη την ξανθιά
που μου 'λεγες ρε μαλάκα;
Ρε; Κοιμάσαι ρε μαλάκα;
Κοίτα να δεις ρε!
Κοιμήθηκε ο μαλάκας!

β.τ.μ.

27 σχόλια :

Morpheus είπε...

Τι τραβάμε κι εμείς...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Morpheus

Άσ'τα να πάνε!
Μην κρεμαστούμε μόνο, σαν τον άλλο!

BUTTERFLY είπε...

Πολυ γελασα με αυτο το πσοτ, πολυ ευρηματικο! Να εισαι καλα βασιλια μου!

Ανώνυμος είπε...

Βασιλιά, πολύ κέφι σκορπάς τελευταία. Δεν γνωρίζω την πηγή της έμπνευσής σου αλλά ο διάλογος ήταν φοβερός:)
Τι άγχος είναι αυτό με τους αριθμούς; Χαμός! Αν ήταν ο καθένας που μας επισκέπτεται να αφήνει και σχόλιο χαθήκαμε! Σχόλια αφήνουν οι "κολλητοί" και αν θέλουν, όχι όλος ο κόσμος. Αλλά και στην τελική γιατί πρέπει να μας διαβάζουν ντε και καλά; Εμείς πάντως blogάρουμε για να ...blogάρουμε και προσπαθούμε να δώσουμε μια πληροφορία. Από κει και περα δεν απαιτούμε να μας πουν κι ευχαριστώ ούτε να αποθέσουν τα σώψυχά τους! Έλεος!

Ωραίος!
Καλό απόγευμα

Υ.Γ.: Ας σου γράψω με την ευκαιρία και ένα δικό μου παράπονο (όχι και του θανατά δηλαδή). Εκείνο που με ψιλοενοχλεί είναι να μην αναφέρουν την πηγή κάποιου δημοσιεύματος. Το έπαθα και εγώ και ο αδελφός μου από "νοικοκυραίους" έντυπου μέσου.. αλλά ατύχησαν τελικώς:)

AERIKO είπε...

Mια δόση αλήθειας υπάρχει δε λέω...
Υπάρχουν όμως και blogger που δεν έχουν να πουλήσουν τίποτε μια και τα πνευματικά τους δικαιώματα δεν είναι κατοχυρωμένα.Κι επειδή η εξαίρεση κάνει τη διαφορά αξίζει να μοιραζόμαστε έστω και διαδικτυακά τους προβληματισμούς και κάποιες σκέψεις μας.Όσο για τα σχόλια ουδέποτε έχω μπεί σε ιστολόγιο να γράψω τυπικά και κατ'ανάγκη.Ουτε κι εσύ είναι σαφέστατο.Το πρόβλημα είναι ότι εδω και κάτι χρονάκια εχει χαθεί η
μαγεία της ανθρώπινης επικοινωνίας.Και δεν φταίει το διαδίκτυο γι'αυτο.Ειναι ένα μέσο.Στο χέρι μας είναι πως θα το χρησιμοποποιήσουμε.Χαμογελαστή Καλησπέρα.:))

Ανώνυμος είπε...

Α, ξέχασα! Σε ό,τι αφορά στην τελευταία παράγραφό σου, μου έφερες (παραδόξως μάλλον) στο νου μια πασίγνωστη παροιμία και την παραλλαγή της:
"Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια"
ή στην καλύτερη
"Όσα δεν φτάνει η αλεπού .. πηδάει και τα φτάνει"

Γεια

Katerina είπε...

τι απωθημένα μπορει να χει ο καθένας .........

Λορελάη είπε...

Βασιλιά, συμφωνώ με την Αλέκα. Αν είναι να μετράμε κι εδώ... ακροαματικότητες, ας πάμε σε κανέναν Χαρδαβέλα να βλέπουμε οράματα, να δεις πώς θα σπάσουν οι δείκτες...
Τώρα για τ' "ακυκλοφόρητα", ε, δεν είναι πάντα κι ό,τι καλύτερο... χίλιες φορές Ελύτη και ξερό ψωμί παρά όλες αυτές οι... "σοφίες" που κυκλοφορούν ανερυθρίαστα. Σημασία έχει αυτά που διαβάζουμε να έχουν ενδιαφέρον. Όσο για τις... "επιδιώξεις" που λες στο τέλος, ε, υπάρχουν και τα εξειδικευμένα sites γι' αυτή τη δουλειά. Τι θέλουν στα μπλοκγς;;;;
καλό απόγευμα και... μη κρεμαστείς σε παρακαλώ (τι θα γίνει; τελευταία όλο στο χείλος του γκερεμού σε συναντάω :)))

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Butterfly
Εγώ γέλασα με το "πσοτ"!
Να είσαι κι εσύ καλά πεταλούδα.

Αλέκα
Πηγή της έμπνευσής μου είναι η αρρωστημένη μου φαντασία.
Αφού υπάρχουν τέτοιου είδους άνθρωποι, γιατί να μην υπάρχουν και τέτοιου είδους bloggers;
Όσο γιά τα πνευματικά δικαιώματα, ασ' το καλύτερα. Εδώ που αποφασίσαμε να βολτάρουμε...τα ξέρεις αυτά.

Αερικό
Μαρία μου, άλλοι μοιράζονται τις σκέψεις τους και άλλοι τις πουλάνε.
Αποδεκτά και τα δύο.
Το μπέρδεμα είναι να μη μπείς στο λούκι, όταν δεις οτι οι σκέψεις που μοιράζεσαι έχουν απήχηση, και τη δεις να σταματήσεις να τις μοιράζεσαι και ν' αρχίσεις να τις πουλάς.

Ocean Soul
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου
και ο βυθός του ωκεανού.

Λορελάη
Γιά το Χαρδαβέλα, μου δίνεις ιδέα!
Να μαζευτούμε καμιά 30ριά bloggers, να πάμε να του πούμε οτι βλέπουμε ομαδικά ψηφιακά οράματα από το υπερπέραν, να μας βγάλει εκπομπή, να γελάσει ο κάθε πικραμένος.
Γιά τα "ακυκλοφόρητα", μην το λες σ' εμένα. Πές το σ' αυτούς που τα "κυκλοφορούν":)
Γιά τις "επιδιώξεις", πιστεύω οτι η διαφορά των εξειδικευμένων σάιτ από τα blogs είναι οτι στα blogs μπορούν να βρουν και κουλτουριάρες γιά να έχουν να πουν και κάτι μετά.
Βίτσιο κι αυτό!!!
Όσο γιά το κρέμασμα, μην ανησυχείς.
Δεν σκοπεύω να κρεμαστώ ούτε σε δέντρο ούτε σε εκκλησία.

Ανώνυμος είπε...

Den einai mono dio oi tropoi gia na kremastei kaneis(dendtro i ekklisia) iparxei kai to xrima kai xilia alla dio pragmata apo ta opoia boreis kapoios na kremetai, den nomizeis?
pandos katalavaino tin anagi, aftou pou grafei se ena blog na thelei na ton diavazoun...mou fenetai akros anthropino.
Tora an grafei afta pou skeftetai tote bravo kai fisika einai efxaristo na exei kaneis aftin tin dinatotita, alla an thelei me ta grapta tou na manipularei kosmo kai kosmaki tote as prosexoume kai emeis ligaki. Etsi einai pandou. Eksipnada thelei to pragma kai ipsilo dikti noimosinis, oxi mono tou to sinaisthima.
kalo vradi,
propetis
elpizo na min eipa polla.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Προπέτη

Φυσικά είναι θεμιτό και ανθρώπινο το να θες να σε διαβάζουν όταν γράφεις. Αλλιώς γιατί να γράφεις;
Ακόμα και το να προσελκύεις αναγνώστες είναι θεμιτό όταν το κάνεις με τρόπο που έχει πλάκα και δεν πειράζει κανένα.
Όσο γιά τη χειραγώγηση, αυτό ξαναπές το. ΠΡΟΣΟΧΗ στο διαδίκτυο!
Το να μην ξέρεις ποιός είναι πίσω από τι, είναι τόσο γοητευτικό όσο και επικίνδυνο. Γι αυτό θέλει επιστράτευση σκέψης και προσοχής.

Την καλημέρα μου.

Unknown είπε...

Σαρκαστικό, αιχμηρό και αληθινό. Ξέρεις τι μου την δίνει; Που πολλοί κρίνουν ένα blog απ' τις δημόσιες σχέσεις ή ασχολούνται υπερβολικά με το πως θα γίνουν δημοφιλείς.

Αγαπητέ βασιλιά, έδωσες με γλαφυρό τρόπο το τι συμβαίνει σε μεγάλη κλίμακα. Ανθρώπινο να γράφουμε και να θέλουμε να μας διαβάσουν, αλλά προσωπικά τουλάχιστον όχι μόνο απεχθάνομαι τις πελατειακές σχέσεις, αλλά δεν μπορώ να παρακολουθήσω και πολλά blogs. Γράφω όπου θέλω και μου γράφουν όποιοι κι όποτε θέλουν.

Κρίμα να μπαίνουν μερικοί στο τριπάκι...

Kαλό Σ/Κ.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Samael

Τριπάκι και μάλιστα "κακό".
Δεν ξέρω τι με κάνει να πιστεύω οτι αν τα blogs δεν παρείχαν φόρμα σχολίων, οι bloggers θα ήταν αισθητά λιγότεροι.

Καλό Σ/Κ και σ' εσένα.

XRISTINA G.V. είπε...

'Οταν ένα απλό μέσο και μόνο, προσωπικής χαλάρωσης από την αμείλικτη καθημερινότητα μετατρέπεται σε αυτοσκοπό (πώς άραγε?..γιατί?..) καταλήγουμε σε τραγελαφικές καταστάσεις! Ευρηματικός όπως πάντα, Βασιλιά μου...
Την αγάπη μου
Χριστίνα-Αννα

κόκκινο γιασεμί είπε...

Πολύ καλός ο διάλογος αυτός! Και αν και αρχικά φαίνεται υπερβολικός δυστυχώς είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Μπορεί βέβαια να μην κάναμε μια τέτοια συζήτηση με τον φίλο μας αλλά στο μυαλό μας έτσι ακριβώς σκέφτονται πολλοί από εμάς. Μέσα σ' αυτή τη χαώδη εποχή ζητάμε κάποιον να μας ακούσει, να μας καταλάβει, να συμμεριστεί τις απόψεις μας. Και στην προσπάθειά μας αυτή φτάνουμε στα άκρα, που τελικά μόνο κακό μας κάνουν.


Πολύ καλό το ιστολόγιό σου.
Πολλές αλήθειες μαζεμένες εδώ μέσα.
Μπράβο σου!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Χριστίνα

Νομίζω πως την καλύτερη απάντηση στο "άραγε" και στο "γιατί" σου,
τη δίνει το κόκκινο γιασεμί.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Κόκκινο γιασεμί

Γι αυτούς ακριβώς τους λόγους που περιγράφεις, πρέπει τον φίλο μας τον blogger να τον βλέπουμε με συμπάθεια! Μπορεί να έχουμε κι εμείς ένα μερίδιο ευθύνης στο αδιέξοδό του.

Καλώς ήρθες.

Spy είπε...

Οι άπειρες παραλλαγές της "αποδοχής" και της "επιβεβαίωσης".
Τι θλιβερό και τι φτωχό...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Spy

Η μη επιβεβαίωση
γεννά παραφροσύνη.

Ανώνυμος είπε...

Mια και σήμερα αφιερώθηκα στις "δημόσιες σχέσεις" με λίγο φόβο και πολλά ερωτηματικά "σ' αντίκρυσα" στον spy και είπα να περάσω, μήπως και γλυτώσω το κρέμασμα απ' το δέντρο.Απ' όσα λες, αυτό που εμένα μου έκανε την ΠΡΩΤΗ εντύπωση, σαν νέα και "αγνή κοπέλα" σε νέο χώρο που είμαι, είναι το παραλήρημα εκατοντάδων κορασίδων αγνών και ρομαντικών, μη ξεράσω, ενώπιον ξελιγομένων αντιγραφών, που αναπαράγουν την αδιαβασιά τους.Λέω να δημιουργήσω σελίδα ΔΩΡΕΑΝ προσφοράς ρομαντικών αναγνωσμάτων, με την προϋπόθεση να πάψουν οι αναδημοσιεύσεις!!!
Ουφ, τέλειωσα κι απ' αυτήν την υποχρέωση και γλύτωσα και το κρέμασμα.Δεν βαριέσαι, κάνε καμμιά βόλτα κι από μένα, να κάνει τον κύκλο η αποδοχή και η επιβεβαίωση, γιατί τον spy δεν τον βλέπω, είναι σκληρό καρύδι απ' ότι διάβασα και τρόμαξα!!!Καλό βράδυ.........

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανεπίδοτη

Ήσουν χείμαρος και πρέπει να τα πάρουμε ένα ένα.
Κατ' αρχήν χαίρομαι το χιούμορ σου και την ειλικρίνιά σου.
Δεύτερον, πουθενά δε μίλησα εγώ γιά παραληρηματικές κορασίδες.
Τρίτον, χαίρομαι που γλύτωσες το κρέμασμα (προς το παρόν τουλάχιστον).
Το Spy να τον αφήσεις ήσυχο, οικογενειάρχη άνθρωπο.
Και τέλος, πως να σε επισκεφτώ αφού η υπογραφή σου δεν κάνει link;

anepidoti είπε...

Mια κάνει, μια δεν κάνει και η άσχετη δεν ξέρω το γιατί.
Anyway, όπως λέμε και στην Ελλάδα, για καλό και για κακό στα σχόλια του spy για το τσιγάρο υπάρχει μια κάνοντας link, μια όχι.Διαλέχτε και πάρτε...
Πολύ καλημέρα.Α, την γράφω και ολόκληρη, να βρίσκεται.
http://wwwanepidoti.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

Να ορίστε, άλλο ένα σχόλιο!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Colpocoquette

Πού'ν'το; Δεν το βλέπω.

mirmigi είπε...

μου άρεσες...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

mirmigi

Tώρα άμα σου πω οτι κι εμένα μου αρέσει το blog σου, δε θα θυμίζουμε λιγάκι το blogger και το φίλο του;
:-)

Ανώνυμος είπε...

Τα λεπτά φαίνονται πολλά,
η αλυσίδα να τονώσει.
Μα ο κρίκος της ο ασθενής,
το μέλλον της θα πληγώσει.