Σάββατο 24 Μαΐου 2008

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΙ !

Ο θεός δεν έγραψε ευαγγέλια.
Οι άνθρωποι τα γράψανε, κατά το δοκούν και συμφέρον.
Ο θεός δεν έχτισε εκκλησίες.
Οι άνθρωποι τις έχτισαν και τις δουλεύουν.
Ο θεός δεν έκανε σταυροφορίες.
Αυτοί τις έκαναν, σφάζοντας στ' όνομά του.
Μάθανε τους παπούδες μας να τον φοβούνται
και να σκύβουν το κεφάλι μπροστά του,
όμως εγώ δεν τον φοβάμαι,
γιατί δε γίνεται να φοβάμαι τον ίδιο μου τον πατέρα.
Και δε θα σκύψω το κεφάλι μπροστά του
γιατί θέλω να τον κοιτάζω στα μάτια.
Μας είπαν οτι είναι πανάγαθος και πως όλα τα συγχωρεί
αλλά πως τιμωρεί και καταριέται τα παιδιά του, οι γελοίοι.
Μας είπαν να πληρώνουμε στις εκκλησίες αλλά ξεχάσανε
πως αυτός ήταν που άρπαξε το φραγγέλιο
κι έκανε γης μαδιάμ το παζάρι.
Μας είπαν να ντρεπόμαστε μπροστά του, οι ξεδιάντροποι.
Αυτοί να τον φοβούνται το θεό, εγώ δεν τον φοβάμαι.
Μονάχα τον ζητάω και τον ψάχνω.
Όχι στις εκκλησίες και στα ευαγγέλιά τους.
Στην ψυχή μου μέσα και πάνω στ' άγρια βουνά.

β.τ.μ.

6 σχόλια :

AERIKO είπε...

Ηθικο διδαγμα:o Θεος ειναι αγαπη
και βρισκεται παντου.Οποιος διατηρει τα μάτια της ψυχης καθαρα
το βλεπει και το νιωθει καθε στιγμη της μικρης ζωης του.Απο τη στιγμη που το λειτουργημα γινεται επαγγελμα..και η εκκλησια τραβα την κατηφορα αλλα
υπαρχουν παντα ανα τις εποχες
ανθρωποι επι της γης που εχουν μεσα τους αγαπη κι ανηφοριζοντας παντα ταπεινα κι ωραια ανεβαινουν
τα ηλιοσκαλοπατια του ουρανου.Γιατι
κι ο ουρανος μεσα μας ειναι.Και πρεπει παντα αντιστεκομενοι να τον διατηρουμε καθαρο.Με λογο και με πραξη.
Καλημερα και Καλο Σ/Κ. :))

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω οτι υπήρξαν και υπάρχουν άνθρωποι όπως αυτοί που περιγράφεις. Αλίμονό μας αν δεν υπήρχαν! Και δεν πιστεύω οτι υπάρχουν απλά σαν εξαιρέσεις ώστε να επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Πιστεύω οτι υπάρχουν για να αυξάνονται, αργά βέβαια αλλά σταθερά, ώστε μια μέρα να αποτελέσουν ένα "κρίσιμο πλήθος" που θα πάρει στα χέρια του την κατάσταση, όχι απλά για να ξεπλύνει την κόπρο, αλλά για να γίνουν οι εκκλησίες αυτό που θα 'πρεπε να είναι και όχι τόποι συγκέντρωσης πριν το πασχαλινό ή το χριστουγεννιάτικο τραπέζι.
Τέτοιους ανθρώπους, αν είμαστε τυχεροί να τους συναντούμε, πρέπει όχι απλά να τους θαυμάζουμε, αλλά κυρίως και πάνω απ' όλα να τους ενθαρρύνουμε να συνεχίσουν να τραβούν τη δύσκολη ανηφόρα κι αν έχουμε το θάρρος και τη δύναμη, να τους βοηθούμε, όσο μπορούμε, να κουβαλήσουν το σταυρό.
Καλό Σαββατοκύριακο
και σ' εσένα Αερικό.

Keep Dreaming είπε...

eutyxws pou ematha na myrizw tin ypokrisia apo poly makrya,
kai sti thriskeia yparxei afthoni apo autous pou dithen kyritoun to logo tou Kyriou tseponontas ta...
einai kathara proswpiki ypothesi tou kathenos i pisti xwris fovo.

Unknown είπε...

Μ' αρέσει το σκεπτικό σου. Όπως είπε κι ο Βολταίρος, ο Θεός είναι το μόνο ον που δεν χρειάζεται να αποδείξει ότι υπάρχει για να εξουσιάζει. Οι πλάνες των ανθρώπων κρύβουν περισσότερες τιμωρίες.

Σε βάζω link στο blog μου να τα λέμε. Την καλησπέρα μου.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ερασιτέχνης Άνθρωπος

Μακάρι το απο μακριά μύρισμα της υποκρισίας να μπορούσαμε να το μεταδώσουμε και στους άλλους.
Οι υποκριτές θα έμεναν χωρίς δουλειά αν τα ποίμνια έπαυαν να χάφτουν μύγες.
Καλή εβδομάδα σου εύχομαι.
(γιατί τα σχόλια σου άλλοτε εμφανίζονται με ελληνικούς και άλλοτε με λατινικούς χαρακτήρες;)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Samael

Καλημέρα φίλε μου. Σ' ευχαριστώ για την προσθήκη μου στα link σου.
Σε διάβασα, αρέσει και σ' εμένα το σκεπτικό σου και σε βάζω κι εγώ στα δικά μου link. Σαφώς και θα τα λέμε στο εξής.
Καλημέρα, καλή εβδομάδα και να είσαι καλά.