Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

???@#%$<#+=**!(?)&>#^-$@^$(#)+&!!!!

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

''Καλε μου,και βασιλικε μου'' ετσι ακριβως!! Εγω, καπου αφησα ενα σχολιο,,,,,,,πως''αν το χωρεσει καλα το μυαλο μου,θα παραφρονησω!! Εσυ,με μια εικονα!! Ομως ,πιο πολυ ακουω την ανταρα μου, στην δικη σου εικονα,απο οτι στα δικα μου λογια!! Σε ευχαριστω ,με βοηθας! Λιγοστευουν οι αντοχες να το σηκωσουμε ολο αυτο!Και η προσφωνηση....μονο με αδεια, της διαφορας ηλικιας!Αν στο ελαχιστο ενοχλει....δινω μια στο ''βασιλια'' και τον κανονιζω ,οπως ξερω!!!!!!!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να με "προσφωνείτε" όπως σας αρέσει. Σας ευχαριστώ πολύ για κάθε σχόλιο που κάνετε. Κάθε σας σχόλιο είναι σαν να το έκαναν όλοι μου οι αναγνώστες μαζί. Τουλάχιστον αυτοί που διατηρούν ακόμα την ψυχική τους υγεία.