Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ

5 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Καλε μου,και βασιλικιε μου,αυτες τις μερες ....κεντας!Υποκλινομαι! Ομως,πες την γνωμη σου,...φωναζαμε για τον κουτσαβακισμο του Σαμαρα. Τωρα,τι ναπουμε;; Ποσο δηθεν να αντεξουμε;Γιατι να μην μου αρεσουν;Γιατι να μην εχω χαρα μεγαλη και ενθουσιασμο;Να βγαλουν και τον Αβραμοπουλο....εεε μετα θα ειμαστε το Κρατος -μοντελες!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Μου βάζεις δύσκολα. Δεν είμαι εγώ αρμόδιος να απαντήσω σε τέτοιες ερωτήσεις αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ. Γι' αυτό και πήρα τηλέφωνο στα γραφεία τους και μου έκλεισαν ραντεβού. Θα τους θέσω λοιπόν τις ερωτήσεις σου και θα δημοσιεύσω τις απαντήσεις που θα μου δώσουν στην αρχική σελίδα του μπλογκ. Έχε το νου σου να τις δεις.

Ανώνυμος είπε...

Εγραψα το σχολιο,κυριολεκτικα ,για να ακουσω την αποψη σας.Σας εκτιμω,και σας επισκεπτομαι ,καθημερινα.Λιγα λογια και καλα.Τωρα ξερω,θα θυμωνεις με τον πληθυντικο. Ο.Κ !! Δεν ξερω,αν τα ερωτηματα,ηταν "πατατα",εγω ομως ,τα εχω!! Ναι,να περιμενουμε να δουμε...αμαν πια,τι να δουμε!!Εν παση περιπτωση,σαν να ενιωσα μια ειρωνια...
Ειναι προς το προσωπο μου,προς την κατασταση...οπως και να εχει το πραγμα,γελασα με το πνευμα,της νεας αναρτησης. Οποιος εχει χιουμορ,απο μενα απολυτως σεβαστος.Και δεκτος.Δεν διεκδικω,το αλαθητο,και πατατα ,να εχω κανει,δεν με απασχολει,παρα μονο ,στο σημειο ,που μπορω να διορθωσω την σκεψη μου.Ισως να βιαζομαι,να εγινα καχυποπτη...ναι,υπομονη δεν εχω για κανεναν.Ναι,και με ενοχλει να μου συστηνουν "λιτο βιο",ανθρωποι,που δεν εχουν ενσυναισθηση,που απευθυνονται!!Κατι τα ρουχαλακια τους,κατι τα "εξυπνακια τους".....με χαλαει!! Ευτυχως,που δεν προκειται κανεις να με ρωτησει.Παντα καλα,και με το χιουμορ και την κριτικη σου.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Και για του λόγου το αληθές, δες τις απαντήσεις
ΕΔΩ

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ειρωνία; Προς θεού! Αν διέκρινες ειρωνία, αυτή μόνο σ' εσένα δεν απευθύνεται. Δεν έκανες καμία πατάτα. Αντιθέτως, τα ερωτήματά σου είναι σοβαρά και σεβαστά και απλά μου έδωσαν το ερέθισμα γι' αυτό το χιουμοριστικό κείμενο και σ' ευχαριστώ. Όπως και να έχει, τόσα και τόσα έχουμε χάσει. Αν χάσουμε και το χιούμορ μας, χαθήκαμε.