Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΟΥΣ


Για όσους δεν γνωρίζουν Αγγλικά:

Με λένε Μικαίλα. Το 2012, όταν ήμουν 7 ετών, διαγνώστηκα με παιδική λευχαιμία.
Οι ογκολόγοι μου είπαν ότι η χημειοθεραπεία θα έφερνε αποτελέσματα. Αλλά δεν έφερε.
Ήθελαν να μου κάνουν καθολική ακτινοβολία και μεταμόσχευση μυελού των οστών.
Οι γονείς μου αρνήθηκαν.
Μου έδωσαν Κανναβινέλαιο επειδή πίστεψαν ότι θα φέρει αποτελέσματα. Και έφερε.
Έξι μέρες μετά την πρώτη μου δόση πλήρους εκχυλίσματος Κανναβινέλαιου,
διαπιστώθηκε ότι η ασθένειά μου ήταν σε ύφεση.
Να 'μαι λοιπόν! Δύο χρόνια μετά, ακόμα σε ύφεση!
Ο καρκίνος δεν πρέπει πλέον να σας τρομάζει. Να είστε γενναίοι!
Ευχαριστώ την Κάνναβη.
Βοηθήστε να αλλάξουμε τον κόσμο.