Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ

6 σχόλια :

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

στον επόμενο τόνο η ώρα ήταν ήδη πολύ αργά...
κι όμως τους δείκτες εμείς κινήσαμε. δική μας η ευθύνη!

Ανώνυμος είπε...

δυστυχως αυτον το σωρο απο σκατα που ακουνε στο ονομα χρυση αυγη θα τον βλεπουμε και θα τον μυριζουμε για πολυ καιρο ακομη.
αντι να ειμαστε εξω στους δρομους και να διαδηλωνουμε κατα την εισοδο των ναζι στη βουλη καθομαστε και κοιταμε σαν μαλακες!
γι'αυτο και γω θα συνεχισω να τρεχω στα βουνα στον καθαρο αερα,αει σιχτηρ
τους σιχαθηκα ολους.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ

Να με συγχωρείς αλλά εγώ δεν φέρω ΚΑΜΙΑ ευθύνη και έχω ήσυχη τη ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ μου. Αν εσύ θέλεις να μοιραστείς την ευθύνη, τη ντροπή και την ξεφτίλα με τους ανεγκέφαλους Έλληνες, είναι δικαίωμά σου. Οι Έλληνες δεν είμαστε όλοι το ίδιο Έλληνες, ποτέ δεν είμασταν. Τα 3 εκατομμύρια ξεφτίλες που ζήτησαν από τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και τη χρυσή αυγή να αλλάξουν την Ελλάδα, είναι πλέον εχθροί αυτής της χώρας και δικοί μου. Δεν τους θεωρώ συμπατριώτες μου και θα πολεμούσα ευχαρίστως εναντίον τους. Αν γίνει κάτι τέτοιο ελπίζω να μην είσαι μαζί τους.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Μαζί σου

ακυβέρνητος είπε...

Στο σχόλιο τα είπες όλα!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Πέτρος Κ.

Φίλε μου τίποτα δεν είπα. Αν τα πω "όλα", όπως και τόσοι άλλοι φαντάζομαι, θα μας πάρει το ποτάμι.