Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

ΣΚΑΤΟΚΑΡΓΙΟΛΕΣ

6 σχόλια :

AATON είπε...

Επαυξάνω. Φάγαμε 22 χρόνια στη Γερμανία τα κωλόπαιδα τους ναζιστές, τώρα έχουμε και εγχώριο υλικό.. το βάλανε και στη βουλή οι ανεγκέφαλοι..

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AATON

Τι να πω ρε Νικόλα; Μ' αυτά που βλέπω πιά στην Ελλάδα, μου φαίνεται ότι θα την κάνω κατά τον Καναδά, να γνωριστούμε κι από κοντά.

Dimitrios Mantes είπε...

ΠΕΡΑΣΑ Ν΄ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ, ΟΣΟ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΗΜΕΡΑ. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΕΙΣ ΑΕΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.. ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ!

AERIKO είπε...

Πες τα Ηρακλη..πες τα και βραζω στο ζουμι μου...εγω λεω να την κανω αυστραλια τελικα εχω και συμπολιτες εκει...

Mολις τωρα καταλαβα οτι την εκανες κι εσυ αλλα για ωραια χωρα...!! :))

Κερνω ρακες καφεδακι οτι γουσταρει η ψυχουλα σας οταν ερθετε εν καιρω απο εδω...ε..; :)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Dimitrios Mantes

Όπως ακριβώς το λες Δημήτρη. Είμαστε τόσο καλά, όσο καλά μπορεί να είναι κάποιος σήμερα και ειδικά όταν ζει σ' αυτή τη χώρα. Όσο λίγο όμως και να είναι αυτό το "καλά", είναι αρκετό για να μην τρώμε το κουτόχορτό τους, όσοι τουλάχιστον δεν το τρώμε.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AERIKO

Βλέπω το "ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ, ΠΟΥ ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙΣ", του αείμνηστου του Βέγγου, να ξανακούγεται στα αεροδρόμια και στα λιμάνια.