Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011

ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ, ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ

Πόσες μέρες είμαστε στην πλατεία ρε; Μέρες είναι ή βδομάδες; Ή μήπως είναι μήνες;
Ρωτάω για να ξέρω από πότε ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ.
Γιατί όσο εμείς απολαμβάνουμε το ξύπνημά μας, αυτοί ανασχηματίζουν τον αιώνιό μας ύπνο.
Ρε πατριώτες, μήπως να το ξανασκεφτούμε; Μήπως το ότι ξυπνήσαμε το είδαμε στον ύπνο μας;
Μήπως δεν ξυπνήσαμε αλλά απλά σηκωθήκαμε απ' το κρεβάτι και πήγαμε να κοιμηθούμε στην πλατεία;

14 σχόλια :

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

να συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. και να συμπληρώσω: πολλοί πάρα πολλοί στον καναπέ τους ξαναγύρισαν...

όνειρα γλυκά....

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ

Και αν τυχόν καταφέρει κάτι στο τέλος το πλήθος, ξέρεις τι θα λένε οι καναπεδάκηδες: "Ήμουν κι εγώ εκεί ρε".

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ανώνυμε καραμαλάκα

Δεν είναι σχόλια αυτά που σβήνω ρε γυναικείο γεννητικό όργανο. Είναι τα απωθημένα της αδιάφορης ζωής σου που θέλησες να τα ξεράσεις εδώ μέσα. Όπως αυτά, έτσι κι εσύ μας είσαι εντελώς αδιάφορος, παντελώς ασήμαντος και τραγικά κακομοίρης.
Γράφε τα λοιπόν και διάβαζέ τα μόνος σου αφού δεν έχεις άλλο τρόπο να αυτοϊκανοποιηθείς.
Δε σου εύχομαι περαστικά γιατί η μαλακία που σε δέρνει είναι ανίατη καραμαλάκα.

drandakip είπε...

Καλησπέρα σε όλους
1.Καμιά σοβαρή, θέλω να πιστεύω, συζήτηση δεν προάγεται με φράσεις του τύπου «εσείς είσαστε…», «ποιοι είμαστε…», «σινάφια» και λοιπά απο…δομητικά, τα οποία το μόνο που κάνουν είναι να διαιωνίζουν τα καπέλα, κομματικά αλλά και ιδεολογικά, που θέτουν ταμπελίτσες και περιχαρακώνουν το μυαλό.
2.Δεν έχω επαρκή πείρα περί τα μπλογκικά και γιαυτό ειλικρινά ρωτώ σε ποιο αλήθεια σινάφι κατατάσσομαι ως αναγνώστρια αυτού του μπλογκ; Πάντως δεν είναι το μόνο που διαβάζω. Υπάρχουν και άλλα σοβαρά, όπως αυτό, κατά τη γνώμη μου, των οποίων οι πολλές και διαφορετικές απόψεις ίσως συμβάλλουν να απαλλαγώ και από τα δικά μου κολλήματα. Οπότε σε ποιο σινάφι κατατάσσομαι ή τι είδους καπέλο φορώ;
3.Καμιά σοβαρή αλλαγή δεν γίνεται κατά τη γνώμη μου μόνο με συγκεντρώσεις και μούτζες. Έχουν κι αυτά οπωσδήποτε το ρόλο τους ως προετοιμασία και άλλων αποτελεσματικότερων αγώνων. Πόλεις στη Βολιβία απαλλάχτηκαν από τους βαρώνους του νερού με αγώνες και συγκρούσεις εφτά χρόνων και αφού «και η τελευταία νοικοκυρά κατέβηκε στις διαδηλώσεις και πετούσε πέτρες», όπως αναφέρει το άρθρο για το θέμα αυτό. Η μαζικότητα είναι απαραίτητη.
4.Για να κατεβεί και η τελευταία νοικοκυρά στην Ελλάδα θέλει χρόνο και συνειδητοποίηση της σύγκρουσης ως ανάγκης, αν ως κοινωνία τη θεωρήσουμε ως ανάγκη. Το κίνημα των αγανακτισμένων, εάν δεν εκφυλιστεί, ίσως παράλληλα με την ανάγκη μπορεί να οδηγήσει σε άλλες πιο αποτελεσματικές πρακτικές.
5.Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής δυστυχώς κανένα έτοιμο μαζικό αντιεξουσιαστικό κίνημα στη γωνία. Αυτό που γίνεται ίσως είναι μια αρχή για να βγουν τα καπέλα, που τόσες δεκαετίες είχαν συνηθίσει οι λαοί να φοράνε, και ο δικός μας, γιατί συστηματικά οι εξουσίες τους έπειθαν ότι δεν μπορούν να αυτοθεσμισθούν χωρίς «σωτήρες».
6.Η μαγκιά, αν όχι η ανάγκη, είναι να ακούμε τη διαφορετική άποψη. Να πείθουμε με επιχειρήματα αλλά και στοιχεία. Να συνειδητοποιήσουμε ότι πέρα από τις κομματικές, ιδεολογικές ή άλλες ταυτότητές μας, βράζουμε στο ίδιο καζάνι ως λαός, υφιστάμεθα την ίδια εκμετάλλευση. Το πρόταγμα λοιπόν κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι η συλλογικότητα, η μαζικότητα και η ενότητα όλων των λαϊκών δυνάμεων απέναντι στην οικονομική αλλά και την πολιτική εκείνη εξουσία που ταυτίζεται με την οικονομική και προωθεί τα συμφέροντά της.
7.Στην προσπάθειά μας αυτή δεν θα μας εμποδίσουν ούτε οι διαφορές μορφωτικού επιπέδου ούτε οι ανορθογραφίες μας ούτε οι όποιες ιδεολογικές διαφορές. (Αν βέβαια δεν είμαστε με τη μεριά του κεφαλαίου, που τρίβει τα χέρια του όσο εμείς τσακωνόμαστε αν μόνο με το ΠΑΜΕ ή μόνο εκτός ΠΑΜΕ ή μόνο με τους αντιεξουσιαστές ή μόνο εκτός αντιεξουσιαστών θα δούμε το φως μας). Η ιστορία δεν προχωρά μόνο με μια κοινωνική ομάδα αλλά με όλες τις κοινωνικές δυνάμεις. Εκτός αν αφήνουμε ανενόχλητη την κυρίαρχη ομάδα να απεργάζεται την οικονομική και κοινωνική μας εξαθλίωση και τη… γκαρσονοποίησή μας.
8.Και στο κάτω κάτω μέσα από τη διαφορά προκύπτει η όποια ιστορική εξέλιξη και πρόοδος. «Οι καιροί ου μενετοί» και αν δεν μάθουμε όλοι μας να συνδιαλεγόμαστε με τη διαφορά, όσο επώδυνη κι αν είναι, σε λίγο θα αναγκαστούμε, δεν θα έχουμε άλλη επιλογή και τότε θα είναι πιο επώδυνη.
9.Κατά την ταπεινή μου γνώμη η ομάδα των λεγόμενων «γνωστών-αγνώστων» δεν είναι πια ομοιογενής κοινωνική ομάδα. Αποτελείται και από «γνωστούς» και από αγνώστους.

Φιλικά

Crux είπε...

Κι αν μιλήσει κανείς για κραταιούς τρόπους διεκδίκησης θα βαφτιστεί φυσικά επικίνδυνος για τη "δημοκρατία".
Εγώ θυμάμαι το σύνταγμα να λέει ότι οι πολίτες δικαιούνται να το υπερασπιστούν με οποιοδήποτε μέσο ενάντια σε όποιον προσπαθεί να το καταλύσει. Ουσιαστικά, θεμελιώδεις αρχές του έχουν καταπατηθεί τελείως.
Αλλά και πάλι, δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει κάποια αρχή που να μας δίνει το δικαίωμα να ξεσηκωθούμε για να το κάνουμε.
Ωραίες οι φωνές, απαραίτητες, χρήσιμες αλλά η πίεση που ασκούν αυτές καθαυτές στη κυβέρνηση είναι περιορισμένη...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

drandakip

Δεν υπάρχει κάτι απ' αυτά που λες στο οποίο να διαφωνώ. Το ζήτημα με τον "ανώνυμο καραμαλάκα" είναι εντελώς προσωπικό και επειδή αυτό το μπλογκ είναι επίσης εντελώς προσωπικό, δεν διακρίνεται για τον "καθωσπρεπισμό" του. Δεν ξέρω αν πρόλαβες να διαβάσεις τα σχόλια του μαλάκα πριν τα σβήσω (υπάρχουν και άλλα τόσα που δεν δημοσιεύτηκαν καθόλου), αν όχι, είναι στη διάθεσή σου. Το ζήτημα είναι εντελώς προσωπικό όταν σου βρίζει τη μάνα και τον πατέρα ένα μουνί που σε αποκαλεί με το όνομά σου και λέει ότι σε ξέρει, αλλά υπογράφει σαν ανώνυμος. Οπότε μην το μπερδεύεις με το θέμα της ανάρτησης.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Crux

Ασυζητητί μαζί σου.

drandakip είπε...

Βασιλιά της Μοναξιάς
ΟΚ
Crux
Ακριβώς έτσι, όπως τα λες. "Ποιος νόμος δα σου δένει το χέρι, όταν ο κόμπος φτάνει στο χτένι...Ένα κι ένα κάνουν δυο, δεν θέλει δα πολύ μυαλό.."(Γιάννης Νεγρεπόντης, απλά μαθήματα πολιτικής οικονομίας). Μόνο που πρέπει να το συνειδητοποιήσουν πολλοί αυτό για να είναι αποτελεσματικό. Αλλιώς οι λίγοι βαφτίζονται επικίνδυνοι. Η αγανάκτιση πρέπει να γίνει οργή. Και νομίζω ότι γίνεται σιγά σιγά.
Φιλικά

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

drandakip

Αμήν

Ανώνυμος είπε...

τωρα εγω γιατι νιωθω καπως ετσι http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jT7_CtjEVFU
ΥΓ1 το ειδα στον γκρινιαρογατο
ΥΓ2 για το διαχωριστηκο τζαμι διατηρω τις αμφιβολιες μου
viola

Rodia είπε...

Πάντως, η νεολαία που χόρευε μέσ' στους καπνους των δακρυγόνων, ξυπνητή ήταν. Δεν υπάρχει αμφιβολία!
Ευτυχως, οι νέοι δεν κοιμούνται πια.

[εγώ λούφαρα ψηλά, εξω απο τον Κήπο, μη με παρουν με ασθενοφορο κιολας, αλλα μετα βοηθησα στο σκουπισμα] ;)

Rodia είπε...

για τον προσωπικο σου ανωνυμο: Τι να πουμε και μεις που μας εχουν πρηξει στις διαφημισεις με καζινα και φαρμακα; Εβαλα επισης προεπισκοπηση σχολιων, αλλα ο blogger δεν με απαλλάσσει απο ενοχλητικους, παρόλο που το δηλωνω καθε φορά.. Κουράγιο!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

viola

Πως να σου δώσω άδικο που νιώθεις κάπως έτσι;

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Rodia

1. Οι νέοι δεν κοιμούνταν ποτέ και όταν κοιμούνταν ήταν οι πρώτοι που ξυπνούσαν. Η νεολαία (κάθε ηλικίας) είναι η ελπίδα του κόσμου.

2. Τι καζίνα και φάρμακα! Αν σου δείξω τα "σχόλια" αυτού του άρρωστου υποκειμένου που αφορούν τη μάνα μου, θα κομπλάρεις (και, φαντάσου, ότι αφού με αποκαλεί με το όνομά μου και λέει ότι με ξέρει, θα ξέρει και τη μάνα μου).