Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

ΤΑ ΛΕΦΤΑ


14 σχόλια :

Rodia είπε...

LoL LoL LoL LoL LoL LoL
Αψογο! Θεότρελο! :))

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Rodia

Έτσι που μας έχει θεοτρελάνει ο θεότρελος, θεότρελα μας βγαίνουν.

Crux είπε...

Δεν παίζεσαι Ευρύνου !

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Crux

Να τα μας πάλι μ' αυτόν τον Ευρύνοα!
Δεν το είχαμε ξεκαθαρίσει παλιότερα το θέμα;

Unknown είπε...

χαχαχχαχαα.....Άπαιχτο το video , "τα σπάει" που λένε και οι πιτσιρικάδες !!!

:-)
την καλησπέρα μου από Λαμία.
aboutmylamia.blogpot.com

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Foyntas Spiros ( F.S.78)

Λοιπόν, ο ξεσηκωμός πρέπει να αρχίσει απ' τη Λαμία, για να μείνει στην ιστορία το "μαύρη Λαμία που τους έφαγε" :)

Peiratis είπε...

ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧ άψογος!

AATON είπε...

Διέκρινα καλλιτεχνική φλέβα και κρυμμένα ταλλέντα.. ΆΠΑΙΧΤΟ το videάκι :)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Peiratis

Γειά σου ρε Πειρατή. Το πειρατικό πότε θα το αρματώσουμε;

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AATON

Μεγάλη μου τιμή να το λέει αυτό ο Νικόλας ο Ράμμος!
Εύχομαι καλή συνέχεια και καλά ταξίδια στις καναδέζικες νύχτες.

AATON είπε...

Δεν ήταν κοπλιμέντο, μα το εννοούσα. Όλα μαζί δείχνουν μεράκι φίλε μου, και όταν κάποιος φτιάχνει κάτι ολόδικό του (όπως εσυ στην προκειμένη) για μένα μετράει πενήντα φορές περισσότερο, απο το να ανέβαζε κάποιο video κάποιου άλλου, κάνοντας απλά αναδημοσίευσή του. Πάντα μου άρεσε και πάντα θα θαυμάζω την μοναδικότητα και το εφευρετικό πνεύμα. Ειλικρινά μου άρεσε!!!

Crux είπε...

Επειδή τα ξεκαθαρίσαμε στο είπα!
Σε διαχωρίζω απ΄το Ευρύνοο ! και είχαμε αποφασίσει να σε λέω Ευρύνου !

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AATON

Νίκο σε παρακολουθώ καιρό και σέβομαι και μετράω τη γνώμη σου.
Σ' ευχαριστώ και πάλι.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Crux

Αν είναι όπως τα λες, μάλλον άρχισε και μου χτυπάει την πόρτα το Αλτσχάιμερ.
Έτσι κι αλλιώς πάντως, είναι ψευδώνυμο άλλου, οπότε ας μην του το κλέβουμε :)