Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

ΚΙ ΟΜΩΣ! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΑΝΤΙΔΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ

Ευτυχώς που καμιά φορά το ένστικτο αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και σε ξεκολλάει απ' τη μαλακία. Είναι τότε που το ένστικτο σε παρατηρεί προσεκτικά και λέει:
"Πολύ απ' τα παπάρια του μυαλού του κρέμεται ο μαλάκας. Δεν κάνω κάτι να τον ξεκολλήσω;".
Κάπως έτσι, μεταξύ σκέψης και ανάλυσης, μεταξύ πολιτικών και παπάδων,
μεταξύ μαλακίας και μαλακίας, δούλεψε ευτυχώς και το δικό μου.
Και είδα ότι είχα μέρες ολόκληρες να κάνω αυτό που σε κάνει (ή που σε ξανακάνει) άνθρωπο. Να πάρω δηλαδή τα βουνά.
Συνήθως, όταν παίρνω τα βουνά, δεν φέρνω τίποτα μαζί μου εκτός απ' αυτά που φέρνω μέσα μου. Αυτή τη φορά έφερα και μιά φωτογραφία. Και σας τη δίνω και μεγάλη, για να τη βάλετε, αν σας αρέσει, στην επιφάνεια εργασίας.
Και, ποιός ξέρει, μπορεί η ανάληψη πρωτοβουλίας από το ένστικτο να είναι μεταδοτική.
Γι' αυτό σας εύχομαι, όπως το δικό μου με έστειλε σ' αυτό το δέντρο, μακριά από παπαδαριά
και Μαυρογιαλούρους, το δικό σας να σας στείλει σε όποιο δέντρο κάνετε κέφι.

2 σχόλια :

AERIKO είπε...

Αυτά είναι...κάθε κυριακή ή σάββατο αυτό κάνω διαφορετικά δεν αντέχεται η βδομάδα..η φύση μονο αλήθειες λέει..

Τα απλά είναι η αμυνα μας εννοείται
παέι η φωτό θα μπει σε βίντεο δεν το συζητώ.

Καλο βράδυ Ηρακλή και όμορφη εβδομάδα
όσο πιο μακρυά απο τους ηλίθιους κι όσο πιο σιωπηλά τόσο πιο ανθρωπινη η στιγμή μας.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AERIKO

Όταν αρχίσω να σε τρέχω στα δικαστήρια που μου κλέβεις τις φωτογραφίες και τα μοντάζ, θα σου πω εγώ :)