Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ (GEFFREY GOES TO CAIRO)


Και τι δε διάβασα αυτές τις μέρες γι' αυτό το περίφημο βίντεο με το πράσινο άλογο!
Απόψεις επί απόψεων, εξηγήσεις επί εξηγήσεων, οι μεν να λένε ότι είναι μαϊμού,
οι δε ότι δε μπορούν να το εξηγήσουν και οι χριστιανοί το χαβά τους.
Ο Τέταρτος Ιππότης της Αποκάλυψης, που όταν άνοιξε η Τέταρτη Σφραγίδα κλπ κλπ.
Παπάρια μέντολες παιδιά, που λέει κι ο Γεωργίου.
Ούτε κατασκευασμένο είναι, ούτε μεταφυσικό και βέβαια όχι ανεξήγητο.
Και θα σας εξηγήσω αμέσως. Τι σκατά κάναμε τόσα χρόνια στη CIA;
Το πράσινο άλογο το καβαλάει ο πράσινος καβαλάρης Τζέφρι, ο οποίος είναι όντως
ο Τέταρτος Ιππότης της Αποκάλυψης. Της Αποκάλυψης του τι σημαίνει Σοσιαλισμός.
Οι προηγούμενοι τρείς (παππούς, μπαμπάς και Κινέζος) απλώς άνοιξαν το δρόμο
στο μεγάλο πράσινο καβαλάρη.
Τώρα θα μου πείτε, τι γυρεύει ο Τζέφρι στο Κάιρο!
Προσέξτε ότι το πράσινο άλογο φαίνεται να διασχίζει το πλήθος και να χάνεται.
Ήταν μιά χρυσή ευκαιρία γιά το Τζέφρι να κάνει μιά καλή πρόβα κοπάνας,
μιάς και στην Αθήνα πολλοί περιμένουν σύντομα να γίνει του Καΐρου.
Και μιάς και ο καλύτερος τρόπος διαφυγής από το πλήθος είναι καβάλα στ' άλογο,
πετάχτηκε ο μάγκας μέχρι εκεί να κάνει μία πρόβα τζενεράλε.
Το όλο θέμα δημιουργήθηκε επειδή κάτι δεν πήγε καλά με την ασπίδα προστασίας
που τον κάνει αόρατο και τον έπιασαν στιγμιαία οι κάμερες να την κοπανάει.
Το θέμα είναι, όταν θα την κοπανάει απ' την Αθήνα, να μην τον πιάσουν μόνο οι κάμερες
αλλά και το πλήθος που θα τον κυνηγάει.
Ακούς εκεί! Ο Τέταρος Ιππότης της Αποκάλυψης και παπάρια μέντολες.

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

eite pisteueis eite oxi kalitera na min milame etsi kai na kratame tin gnwmi gia ton eauto mas

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Αν πιστεύω ή όχι σε τι;
Σε πράσινα άλογα που εμφανίζονται σε διαδηλώσεις; Όχι, δεν πιστεύω.
Όποτε θέλεις σου φτιάχνω, εγώ ο ίδιος, ένα τέτοιο βίντεο στο After Effects.
Αν δεν μίλαγα "έτσι" και αν "κρατούσα τη γνώμη μου για τον εαυτό μου", δεν θα υπήρχε αυτό το μπλογκ και δεν θα ήμουν αυτός που είμαι.
Αν δεν υπήρχε αυτό το μπλογκ δεν θα χάναμε και τίποτα σπουδαίο, αλλά αν δεν ήμουν αυτός που είμαι θα έχανα εγώ.
Πάντως το "να κρατάμε τη γνώμη μας για τον εαυτό μας" είναι ότι πιο δημοκρατικό έχω ακούσει τελευταία.
Αλλά, στη χώρα που ζω, λίγο με πειράζει πλέον.