Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ


4 σχόλια :

Artanis είπε...

Δεν έχεις άδικο...
Να κλάψω ή να γελάσω; Ιδού η απορία...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Artanis

Αν νιώθεις ότι είμαστε για γέλια, να βάλεις τα κλάματα. Αν νιώθεις ότι είμαστε για κλάματα, να ξεραθείς στο γέλιο.

Γούρνα είπε...

Παρα πολύ καλό....Προκαλεί για αναδημοσίευση...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ΑΥΤΟΜΟΡΦΩΣΗ ΛΕΜΕ

Ορισμένα gif αναγκάστηκα να τα κλειδώσω εξ αιτίας κάποιων καλών και δημοκρατικών συμπολιτών και συνανθρώπων μου οι οποίοι τα κάρφωναν στο site που μου τα φιλοξενεί, με αποτέλεσμα να μου τα κατεβάζουν. Γι' αυτό, αν θέλεις να το αναδημοσιεύσεις, στείλε μου το mail σου να σου δώσω τον κώδικα. Εσύ και όποιος άλλος θέλει στο μέλλον να βάλει δικό μου gif που θα το βρει κλειδωμένο, μπορείτε να το ζητάτε απο το mail του μπλογκ και θα σας το στέλνω.