Τρίτη 11 Μαΐου 2010

ΕΝΑΣ ΚΙΝΕΖΟΣ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ

Όσοι χρησιμοποιείτε σαν ηλεκτρονικό ταχυδρομείο το windows live hotmail, μάλλον θα ενδιαφερθείτε για το πάθημά μου, αλλά ακόμα περισσότερο για τη λύση στο πρόβλημα που μου προέκυψε...

Πριν λίγες μέρες ο παραλήπτης ενός email που έστειλα, με ειδοποίησε οτι μέσα στο email υπήρχε εκτός απ' το δικό μου κείμενο, άλλο ένα στα αγγλικά και το οποίο διαφήμιζε κινέζικα ηλεκτρονικά προϊόντα. Αμέσως διαπίστωσα οτι το κείμενο αυτό υπήρχε σαν επισύναψη σε κάθε καινούριο κενό email που άνοιγα για να γράψω, καθώς και σε κάθε εισερχόμενο όταν πατούσα "απάντηση". Εννοείται οτι κάποιος είχε μπει στο λογαριασμό μου και είχε πλέον τον κωδικό μου. Άλλαξα κωδικό, απεγκατέστησα και ξαναεγκατέστησα ολόκληρο το windows live, αλλά το κείμενο ήταν πάντα εκεί.Αν βέβαια το έσβηνα πριν γράψω το δικό μου κείμενο, δεν εμφανιζόταν στον παραλήπτη, αλλά πέραν του οτι αυτό ήταν μπελάς, με έκανε να νιώθω άβολα. Τελικά, μετά από προσπάθειες τριών ημερών και with a little help from my friends, το πρόβλημα λύθηκε.
Όσοι από 'σας φοβούνται μήπως τους συμβεί κάτι παρόμοιο, ιδού τι έκανα εγώ.
Κατ' αρχάς άλλαξα τον κωδικό μου, ο οποίος μέχρι τώρα ήταν ένα απλό 8ψήφιο νούμερο, σε 24ψήφιο ο οποίος περιέχει πεζά, κεφαλαία, αριθμούς και σύμβολα (κάποιος καλός διαδικτυακός φίλος μου είπε οτι έτσι είναι σχεδόν απίθανο να τον ξανασπάσουν).
Μετά μπήκα στο ταχυδρομείο μου και πάτησα "επιλογές" πάνω δεξιά στην οθόνη και μετά "περισσότερες επιλογές". Στον τομέα "προσαρμογή της αλληλογραφίας σας" υπάρχει η επιλογή "προσωπική υπογραφή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου". Εκεί μπορείς να γράψεις κάτι, όπως η υπογραφή σου ας πούμε, ή μιά επωνυμία εταιρίας, το οποίο θα εμφανίζεται σε όλα τα τα emails που θα στέλνεις, για να μη χρειάζεται να το ξαναγράφεις κάθε φορά.
Εκεί μέσα λοιπόν είχαν κοτσάρει το κειμενάκι τους οι κωλοκινέζοι.
Το διέγραψα, πάτησα αποθήκευση και αυτό ήταν.
Αν λοιπόν σας συμβεί κάτι παρόμοιο, μη φρικάρετε.
Ακολουθήστε αυτά τα βήματα και ο Κινέζος θα εξορκιστεί με συνοπτικές διαδικασίες.
Η ξεφτιλισμένη εταιρία που το κάνει αυτό λέγεται "ehereb.com" αλλά αυτό κρατήστε το μόνο στα υπ' όψιν σας. Δε χρειάζεται να τους στείλω και επισκέπτες στην κωλοϊστοσελίδα τους.

4 σχόλια :

Crux είπε...

Σε τέτοιου είδους μπαμπεσιές είναι ξεφτέρια. Αν έχεις δύσκολο κωδικό αποκλείεται να σπάσει. Πρόσεχε περισσότερο τα spyware και γενικά τους ιούς που στέλνουν στο δημιουργό τους ό,τι πληκτρολογείς. Θα έλεγα πως περισσότερους κινδύνους εγκυμονούν τα email από ξένους παραλήπτες και μετά τα downloads από άγνωστες ιστοσελίδες.
Για να βρει κάποιος το κωδικό σου, χωρίς να χρησιμοποιήσει ιο πρέπει να σε ξέρει, να κάνει μια λίστα πιθανόν κωδικών και έπειτα με αυτούς να τσεκάρει με πρόγραμμα εάν επαληθευτεί κάποιος απ΄αυτούς. Δεν νομίζω πως οι Κινέζοι μπαίνουν σε τέτοιο κόπο...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Crux

Με ποιό τρόπο θα μπορούσαμε να προσέχουμε τα spyware και ειδικότερα τους ιούς που λες;

Artanis είπε...

Κι εμένα μου τον έσπασαν, αλλά τον πήρα πίσω με το σύστημα που βρήκες κι εσύ, και ειδοποίησα τους πάντες οτι υπάρχει πρόβλημα με το μέηλ μου, παρόλο που δεν είχα κάποιον κοινό κωδικό...
Έκτοτε έφτιαξα άλλα 3 μέηλ, το ένα επίσης προσωπικό, όπως και το πρώτο, τα άλλα 2 με ψευδώνυμο...
Δεν το ξαναρισκάρω...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Artanis

Εγώ δεν ξαναρισκάρω ούτε καν την απομνημόνευση κωδικού απο τον explorer.