Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης, αναδημοσιεύω και πάλι
από το blog Κορυδαλλός η πόλη μας

"Ο Δημήτρης είναι επιτέλους έξω από το κρατητήριο. Γύρισε στο σπίτι του και στην
οικογένειά του. Η περιπέτειά του τελείωσε αφού κινητοποιήθηκαν οι φίλοι μας και τα bolgs
έκαναν καλή δουλειά. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους εσάς για την επικοινωνιακή καταιγίδα
που δημιουργήσατε και ο Δημήτρης είναι πάλι ανάμεσα στους ανθρώπους του.
Θέλουμε όμως να στείλουμε και ένα μήνυμα σε κάτι μικρόψυχους στην πόλη μας που δεν
ανάρτησαν στα blog τους την ανακοίνωση του δικού μας blog. Είναι μεγάλες κότες που ξέρουν
μόνο να κακαρίζουν όταν δεν υπάρχει λόγος. Έδειξαν πόσο "δημοκράτες" είναι με τη στάση τους.
Αλλά που να ξέρουν αυτοί οι τζάμπα μάγκες τι σημαίνει κρατητήριο. Είναι ελληναράδες
της πλάκας, βολεμένοι κρατικοδίαιτοι και σοσιαλιστές του κ....
Εμείς θα το πούμε και αυτό και ας ξενίζει. Υπάρχουν και αστυνομικοί που είναι πρώτα
άνθρωποι. Και μάλιστα νέα παιδιά. Μεροκαματιάρηδες.
Και αυτοί από την πλευρά τους και με τον τρόπο τους βοήθησαν όλες αυτές τις ημέρες που ο Δημήτρης ήταν στο κρατητήριο. Μπράβο τους.
Αποδείξαμε ότι η Ελλάδα έχει ακόμη καρδιά που χτυπάει δυνατά.
Δεν είμαστε τελικά κωλοέλληνες. Απλά παίρνουμε μπροστά αργά".

σημ. ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου όλα τα blogs
που ανταποκρίθηκαν στην προώθηση της υπόθεσης του Δημήτρη


14 σχόλια :

mirmigi είπε...

Βασιλιά, δεν σε κατάλαβα...
Μας κάνεις μάθημα ανθρωπισμού και συμφωνείς ότι μας ξέρεις για μικρόψυχους, που δεν αναρτήσαμε και κότες κτλ.???
Πως θα σου φανεί να γράφω και εγώ για ότι ΔΕΝ σκέφτηκες εσύ ή δεν το είδες για να το γράψεις?

Κρίμα, γιατί δεν είχα τέτοια άποψη για το blog σου.
Όποιος λύνει προβλήματα ανθρώπων μαγκιά του.
Αλλά αν όλη η ιστορία όπως αποδεικνύεται είναι για να μας βαθμολογήσουν με το "αριστερόμετρο", τότε πρέπει να επανορθώσεις.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

mirmigi

Φιλαράκο.
Κάποτε, ψάρακας κι εγώ στο blogging, έκανα τη μαλακία και τσιμπούσα με προκλητικά ή
υβριστικά σχόλια και χαλούσα τη ζαχαρένια μου. Το έκοψα όμως γιατί δεν υπήρχε λόγος. Τώρα όμως δεν έχω να κάνω με τέτοιο σχόλιο, αλλά με κάτι χειρότερο. Ένα σχόλιο που ηλιθιότερό του δεν έχει ξαναγραφτεί 2 χρόνια σ' αυτό το μπλογκ. Και το αποδίδω σε ηλιθιότητα, γιατί αν το αποδώσω σε σκοπιμότητα θα μπλέξουμε τα μπούτια μας φιλαράκο. Προσπαθώντας λοιπόν να διατηρήσω την ψυχραιμία μου και να γίνω και αρκετά ηλίθιος ώστε να σε πιάσω απόλυτα, ας το πάμε απ' την αρχή.
Και οι 2 αναρτήσεις που αφορούν το θέμα ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ οτι είναι αναδημοσιεύσεις απο το blog "Κορυδαλλός η πόλη μας", προφανώς γνωστό σου blog μιάς και είσαι Κορυδαλλιώτης. Οι χαρακτηρισμοί "κότες", "τζάμπα μάγκες", "ελληναράδες
της πλάκας", "βολεμένοι κρατικοδίαιτοι και σοσιαλιστές του κώλου" δεν είναι δικοί μου. Αποδίδονται από τους συντάκτες του blog ΣΕ KAMIA DEKARIA BLOGS ΤΟΥ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ τα οποία ενημερώθηκαν γιά το θέμα από το "Κορυδαλλός η πόλη μας" αλλά ΟΥΤΕ ΕΝΑ δεν αναφέρθηκε. Ανάμεσα σ' αυτά τα blog ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ. Και έχεις τώρα την ηλιθιότητα να έρχεσαι εδώ και να μου λες οτι ΔΕΝ το σκέφτηκες ή ΔΕΝ το είδες;
Κοίταξε φιλαράκο, καλύτερα να μην επεκταθώ στο παιχνίδι που παίζεται ανάμεσα στα Κορυδαλλιώτικα blogs, επειδή δεν είναι του παρόντος και επειδή δε θέλω να μπαίνω σε ξένα χωράφια που, πίστεψέ με, δεν μου είναι και τόσο ξένα. Αφού λοιπόν θέλησες να γίνεις ρόμπα από μόνος σου, είναι περιττό να σε πλακώσω εγώ στους χαρακτηρισμούς οι οποίοι, πίστεψέ με, θα ήταν ασήκωτοι. Αν και, απ' ότι βλέπω, είσαι στα blogs από τον Ιούλη του 2008, δεν έχεις μάθει ακόμα να προσέχεις ΠΟΥ μπαίνεις και ΤΙ λες. Γι' αυτό και την πάτησες μεγαλοπρεπώς. Οπότε, όπως καταλαβαίνεις, η άποψή σου για το blog μου μπορεί να ενδιαφέρει εσένα αλλά εμένα καθόλου. Όσο για τα αριστερόμετρα και τα δεξιόμετρα, αυτοί που τα έχουν και τα χρησιμοποιούν , ας τα βάλουν εκεί που θα τους πονάνε λιγότερο. Το αποκορύφωμά σου όμως είναι οτι έχεις το απύθμενο θράσος να μου ζητάς να επανορθώσω κι όλας. Εσύ να δούμε πως θα επανορθώσεις μετά απ' όλα αυτά. Να σου πω εγώ ένα πρόχειρο αλλά αποτελεσματικό τρόπο;
Ο Κορυδαλλός έχει διάφορα βουνά γύρω γύρω. Γιατί δεν το κλείνεις το blog σου, να πας να βοσκήσεις πρόβατα κάπου εκεί γύρω;

ΥΓ. Αν ήσουν ένας απλός αναγνώστης, δεν θα είχα επεκταθεί, ίσως και να σεβόμουν τη λάθος άποψή σου. Είσαι όμως blogger και, όπως και να 'χει, αυτό κάτι θα πρέπει να σημαίνει. Δεν το ψάχνεις λιγάκι μήπως και ξεστραβωθείς;

ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ είπε...

mirmigi

Ο Βασιλιάς ενημερώθηκε με e-mail αργότερα από σένα που ...δεν το είδες. Όχι μόνο δεν το ανάρτησες αλλά σχολιάζεις κιόλας στους φίλους bloggers που βοήθησαν ν΄ άφεθεί το παιδί ελεύθερο.
Κι όσο για την επανόρθωση που ζητάς, ήθελα να ξέρω σε ποιά κατηγορία αναγνώρισες τον εαυτό σου
α)ελληναράς της πλάκας, β)βολεμένος κρατικοδίαιτος ή γ)σοσιαλιστής του κώλου
για να σε βαθμολογήσω αναλόγως με το "αριστερόμετρο"...

mirmigi είπε...

@Βασιλιά μου
δεν το ήξερα ότι για να μπαίνω στο blog σου έπρεπε να σκουπίζω και τα παπούτσια μου!!!

Πολύ ελιτίστικη άποψη αναλογικά με το ύφος του ιστολογίου σου.
Δεν πρόκειται να σου απαντήσω άλλο για την ώρα.

Λοιπόν,
Για μένα, αυτή η ιστορία, όπως την περιγράφουν, μου θυμίζει κάτι από φιλανθρωπία τύπου Φρειδερίκης προς τον ταλαίπωρο αλλά και κάτι από χάπυ-εντ ελληνικής ταινίας με το όμορφο τέλος.

Χαίρομαι πάντως που γνωρίζεσαι με τα παιδιά. Αν χρειαστώ και γω τίποτα από την αστυνομία θα τους έχω υπόψη μου.

Ότι αφορά τους φίλους σου, μιας και βρίζουν από το δικό σου το ιστολόγιο, όλες οι κατηγορίες ευσταθούν επιστρεφόμενες.

Και κάτι άλλο. Ότι ρετουσάρισμα και να γίνει, όλοι ξέρουν να ξεχωρίζουν ένα ιστολόγιο που γράφει ο blogger από ένα ιστολόγιο που γράφει ο επαγγελματίας. Δεν είναι κακό που ο "ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ" φαίνεται ότι ανήκει σε μια ομάδα ιστολογίων που άνοιξαν ταυτόχρονα πριν από δυό τρεις εβδομάδες και γράφουν επαγγελματικά και συντεταγμένα με διαρκείς αλληλο-αναπαραγωγές.
Είναι όμως ανορθόδοξο να το παίζουν "αγνοί bloggers".

Για την ιστορία πάντως, ο τρόπος ενημέρωσης με το email που λένε, αν δείξουν την επικεφαλίδα, θα διαπιστώσεις γιατί δεν το είχα ανοίξει μέχρι τώρα...
Φαινόταν άσχετο...
Για την κυρία Διαμαντοπούλου και τον κύριο Βούγια
έτσι έγραφε πάνω, από κάποιον john john...
Τέτοια, λαμβάνω περίπου 50- 60 την ημέρα και τα ανοίγω όλα μαζί όποτε βρέξει...
Δουλεύουμε κιόλας εμείς βλέπεις. Εμείς οι ...ψάρακες.
(κρίμα φίλε)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

mirmigi

Επειδή έζησα 30 χρόνια στο Κερατσίνι και αφού γουστάρεις, ας τα πούμε Πειραιώτικα

1. Τα παπούτσια σου πρέπει να τα σκουπίζεις όπου και να μπαίνεις, εκτός απ' το σπίτι σου βέβαια, το οποίο είναι δικαίωμά σου να βρωμάει.
2. Το μόνο που έχεις να μας πεις για την επίμαχη ιστορία είναι αυτό που "σου θυμίζει" από τις περιγραφές που διάβασες εκ των υστέρων. Δηλαδή ότι θυμάσαι χαίρεσαι. Μα φυσικά και απλώς κάτι θα σου θυμίζει, αφού συνέβη δυό πιθαμές απ' τον κώλο σου και δεν πήρες χαμπάρι.
3. Μη συγχέεις τα "παιδιά" με την αστυνομία. Άμα γουστάρεις χάρες, έχουμε από CIA και πάνω.
4. Ξέρω καλύτερα κι από 'σένα ποιά ιστολόγια άνοιξαν στον Κορυδαλλό και τι πουλί βαράνε.
5. Μας λες οτι δεν άνοιξες καν το email λόγω του "άσχετου" τίτλου του. Δε μας λες όμως, αν το είχες ανοίξει, τι θα έκανες. Θα έγραφες στ' αρχίδια σου το Δημητράκη επειδή σου τη σπάνε οι φιλανθρωπίες και τα χάπυ εντ, ή θα συμμετείχες σε κάτι που άλλοι αργότερα θα το χαρακτήριζαν όπως το χαρακτηρίζεις εσύ τώρα;
6. Οι παραπάνω ερωτήσεις είναι ρητορικές. Δεν απαιτούν να απαντήσεις. Όποιος έχει τόσο χρόνο για χάσιμο και θέλει να ασχοληθεί με τη μαλακία που ξεκίνησες εδώ μέσα, μπορεί να την κοιτάξει λεπτομερώς και να καταλάβει.
7. Ζω σ' ένα βουνό και έχω 10 χρόνια να πατήσω τα πόδια μου σε πόλη. Όταν κάνω κάτι για να βοηθήσω έναν άνθρωπο που δεν με ξέρει και δε θα με γνωρίσει ποτέ, το μόνο που μπορώ να πω σε κάποιον που, έτσι για την καύλα του μου κάνει κριτική και μου βάζει και χέρι απο πάνω είναι να πάει παραπέρα (αυτό δε θα σου κάνω τη χάρη να στο πω Πειραιώτικα).

mirmigi είπε...

Μεγάλε δικαιολογείσαι. Αν έρθεις μια βόλτα στον Κορυδαλλό να δεις πως την κατάντησαν οι φίλοι σου από το Κερατσίνι που διοικούν, τα τελευταία χρόνια θα εκπλαγείς.

Και νομίζω θα αρχίσεις τότε να το σέβεσαι το tenekedoupoli.

Αρκετό πάντως το θεατρό.

Είναι σαφές, ότι εγώ δεν επιτέθηκα σε σένα. Εσύ επέλεξες από το βουνό σου να δηλώσεις ότι γνωρίζεις πολύ καλά τι γίνεται στην πόλη μου.

Δικαίωμά σου, αλλά σημαίνει ή ότι δεν είσαι -κατά βάθος- καθόλου ενημερωμένος ή ότι είσαι πολύ ενημερωμένος ή ότι είσαι ούφο.

Αν συμβαίνει το πρώτο, στο τέλος "θα γίνουμε φίλοι".
Αν συμβαίνει το δεύτερο, καλά να πάθεις και το κρίμα στο λαιμό σου.
Αν συμβαίνει το τρίτο, ουδέν σχόλιο.

Όσο για τους φίλους σου, ότι ώρα θέλουν, ανοίγουμε ένα συνιστολόγιο. Αυτοί θα γράφουν την ώρα της εργασίας τους και εγώ στα διαλλείμματα από την σκλήρή δουλειά που κάνω.
Και όποιος αντέξει.
Και πάλι, αν δεν αναθεωρήσεις τις κατηγορίες, κρίμα και τέλος...

Θοδωρής είπε...

Έλα ξάδερφε μη δίνεις συνέχεια στο ατυχές ατόπημα του φίλου μας . Κάνε το καλό και ξέχνα το θάλεγα .Τις καλησπέρες μου στην οικογένεια .

zz είπε...

Ας κλείσει εδώ. Νομίζω ότι έχετε και οι δύο ένα μέρος δίκιο.
Και πραγματικά, δυο γάιδαροι τσακώνονταν σε ξένο αχυρώνα.
Έτσι νομίζω εγώ.
Επειδή όμως αν ανοίξω το στόμα μου θα κατρακυλήσει η κουβέντα, προτείνω κάνετε όλοι σιωπή.
Βασιλιά, το tenekedoupoli είναι πολύ καλό blog όπως και το δικό σου. Αυτό δεν αλλάζει, όση ώρα και αν τσακώνεστε. Φτάνει.
Εμένα ας πούμε δεν μου ήρθε το email.
Να τους καταγγείλω για φυλετική διάκριση;
E;
Από που και ως που παιδιά.
έΛΕΟς.
κΑΙ Ο ένας και ο ΆΛΛΟς.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Θοδωρής

Έχεις δίκιο ξάδερφε. Αλλά...ξέρεις τώρα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

zz

Προς θεού φίλε μου! Για να μην ανοίξεις το στόμα σου και κατρακυλήσει η κουβέντα, εγώ τουλάχιστον θα υπακούσω. Μπορώ να κάνω μόνο μιά ερώτηση πριν σιωπήσω;
Το email "giorgos562@gmail.com" είναι Κορυδαλλιώτικο. Μιάς και καταλήξαμε λοιπόν να πίνουμε όλοι μαζί καφέ στην πλατεία Μέμου, μήπως το έχει ξαναπάρει το μάτι σου;

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΣΑΣ είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΒΑΣΙΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΤΙΠΕΡΑΘΕΣΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΟΥ ΑΦΗΝΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ MAIL ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΔΑΛΛΙΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ZIMOTIRIO.EΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΟΣΜΕΙ ΤΗΝ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ,ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΛΑΘΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ.ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ,ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΔΑΛΛΙΩΤΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ,ΠΑΡ ΟΛΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΣΙΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
ΠΑΣΣΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΣΑΣ

Φίλε Γιώργο.
Άσχετα απ' το αν συμφωνώ ή διαφωνώ με το σκεπτικό που σε οδήγησε στο να μην αναφερθείς στο θέμα του Δημήτρη, είναι προς τιμήν σου το οτι το δηλώνεις και το παραδέχεσαι.
Είμαστε μεγάλα παιδιά και ο καθ' ένας μας είναι υπεύθυνος για αυτά που επιλέγει να κάνει ή να μην κάνει.
Δε διαφωνώ καθόλου στο να σταματήσει το θέμα εδώ, γιατί ξέφυγε ήδη και αν το συνεχίσουμε θα πάει εντελώς αλλού, οπότε έτσι θα προσβάλλουμε και θα χάσουμε το ίδιο το θέμα, που ήταν η σύλληψη και μετά η απελευθέρωση του πιτσιρικά. Πάντως, πίστεψέ με, δεν έχω ούτε θέλω να έχω την παραμικρή ανάμιξη στα "εσωτερικά" σας εκεί στα παλιά μου στέκια στον Κορυδαλλό. Αν η πόλη σας έχει προβλήματα, συνεργαστείτε για να τα λύσετε. Εγώ έχω εκεί, όπως και σε όλο τον Πειραιά, φίλους απ' τα παλιά και μη σου φανεί παράξενο αν γνωριζόμαστε κι όλας.
Τα χαιρετίσματά μου σε "όλο" τον Κορυδαλλό.

BUTTERFLY είπε...

Βρε συ στο Κερατσινι εμενες; Αλλος ενας λογος να σε παω...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

BUTTERFLY

Κερατσινάρα ολέ!