Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

ΠΟΣΟ ΠΑΕΙ ΤΟ ΤΡΟΠΑΡΙΟ;

Χθες το βράδυ πήρε το μάτι μου τον καλλιτέχνη κύριο Πέτρο Γαϊτάνο στην εκπομπή του κυρίου
Κώστα Χαρδαβέλλα, να ομιλεί με κατάνυξη και ύφος τεθλιμμένης Μαγδαληνής γιά τη Μεγάλη
Εβδομάδα και γιά τα Πάθη του Κυρίου. Χρόνια τώρα το όνομα του Γαϊτάνου έχει γίνει ένα
με τη Μεγάλη Εβδομάδα και δύσκολα μπορείς πλέον να φανταστείς αυτές τις άγιες μέρες
χωρίς την παρουσία του. Ακούς Μεγάλη Δευτέρα και λες Πέτρος, ακούς Μεγάλη Τρίτη και λες
Γαϊτάνος, ακούς Μεγάλη Παρασκευή και λες Πέτρος Γαϊτάνος.
Βλέποντάς τον λοιπόν, θυμήθηκα ότι πέρυσι τέτοιες μέρες είχε κυκλοφορήσει η είδηση
ότι ο εν λόγω τραγουδιστής - ψάλτης - baby face, αμοίφθηκε με το ποσόν των 20.000 ευρώ (!!!)
από το δήμο Φαλήρου (αρχικά είχε απαιτήσει 32.000) προκειμένου να παραστεί τη Μεγάλη Τρίτη
σε ναό της περιοχής και να ψάλλει το τροπάριο της Κασσιανής.
Φέτος δεν έχει πέσει ακόμη κάτι παρόμοιο στην αντίληψή μου, αλλά εφ' όσον ο αοιδός έχει
πάρει και φέτος σβάρνα τις ενορίες, όπως κάθε χρόνο άλλωστε, δε βλέπω γιατί να μην τα
ξαναοικονομήσει κι αυτή τη χρονιά. Και να λείπουν παρακαλώ οι κακεντρέχειες και τα πικρόχολα σχόλια του στυλ "εμείς δεν έχουμε να φάμε κι αυτός ζητάει 32.000 γιά ένα τροπάριο".
Εσείς δηλαδή πόσα θα δίνατε σ' ένα αηδόνι γιά να τραγουδήσει γιά τους ενορίτες σας πριβέ;
Εμείς, στο χωριό μου, αν και φτωχοί άνθρωποι, κάνουμε ήδη έρανο να μαζέψουμε κανένα
εικοσάρι, γιά να τον φέρουμε του χρόνου.
Εκείνο που δεν ξέρω είναι σε ποιόν ανήκουν τα πνευματικά δικαιώματα της Κασσιανής.
Όταν τραγουδάς τραγούδια άλλου και τα παίρνεις χοντρά, δεν πρέπει να δώσεις κατιτίς
και στους κληρονόμους;



8 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Πέτρος είν' αυτός, φίλε μου!
Πού να τον δεις σε συναυλία στο χωριό του, κατακαλόκαιρο, με φουλάρι να το ανεμίζει στον αέρα και τραγουδώντας να μιλάει στη μαμά του! Χάρμα καλέ...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Είχες την τύχη να δεις τέτοιο πράγμα;
Εγώ πάλι τον θυμάμαι πριν πολλά χρόνια σε πρωϊνάδικο να κάνει ζωντανά στον αέρα ερωτική εξομολόγηση και πρόταση γάμου στην Έλενα Κουντουρά, όταν την είδε από κοντά και έπαθε ταραχή το καημένο.

Black~Martini είπε...

Συγνωμη δλδ..και με το παρντον...
τα θελετε και τα πληρωνετε..
Με το ζορυ Γαιτανος ή Τζουλια δεν γινεται αδελφακι μου...
Αν θελω τροπαρια στην τελικη παω στην εκκλησια κι αν εχω δινω και τον οβολο μου...
Μας εχει φαει η μοδα σε αυτη την Ελλαδα...και μας φταιει ο καθενας που κανει την δουλεια του.
Για κοροιδα δλδ ψαχνεται ή μηπως πιανεστε;;
Αντε χρονιαρες μερες μην αρχισω εγω τα τροπαρια και μαλιστα...τσαμπε και δημοσιως!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Black~Martini

Πες τα μας χρυσόστομη!
Μόνο μιά διευκρινισούλα θα ήθελα.
Αν θέλω τροπάρια παω στην εκκλησία κι αν έχω δίνω και τον οβολό μου.
Αν θέλω Τζούλια όμως;;;

Ανώνυμος είπε...

Ναι,είχα την τύχη να το δω! Συμπατριώτης μου είναι, από Δράμα, από τα Κοκκινόγεια, δημοτικό διαμέρισμα ΠΡοσοτσάνης.....

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Α ρε τυχεροί! Εσάς θα σας ψέλνει τζάμπα. Εκτός κι αν ζητάει τριαντάρια και στο χωριό του.

kon είπε...

είναι άσχημο το τεκνο που τα ψέλνει με κάποιο "σκεπτικό"?
γιατί οι άλλοι λέτε δεν έχουν?
το κακό είναι ότι..γίνεται μια φορά στο τόσο !!! χάθηκε βρε Πέτρο να έχεις λίγες περισσότερες εμφανίσεις εεεε??

Υ.Γ.
Το 11880 δεν έχει τηλ Κασσιανής ακόμα?

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

kon

Η λογική και η δικαιολογία "αφού το κάνουν κι άλλοι θα το κάνω κι εγώ" δεν αγγίζει τον Πετράκη. Δεν το κάνει επειδή το κάνουν και οι άλλοι, οι άλλοι θα ήθελαν να το κάνουν αφού το κάνει ο Πετράκης, το πρώτο golden boy-ψάλτης της επικράτειας.

ΥΓ1. Μην του βάζεις ιδέες γιά πιό συχνές εμφανίσεις!
ΥΓ2. Η Κασσιανή το έκοψε το τηλέφωνο γιατί έτσι κι αλλιώς δεν είχε χτυπήσει ποτέ.