Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ

Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν ξέρω ποιός είσαι αλλά εύχομαι να γνωριστούμε σε μιάν άλλη ζωή.
Δεν ξέρω ποιός είσαι αλλά απευθύνομαι σ' εσένα άθλιο, ξεφτιλισμένο υποκείμενο.
Χθες το απόγευμα, γυρνώντας στις ερημιές με το αυτοκίνητο, έπεσα πάνω στα τρία κουταβάκια
που παράτησες εκεί γιά να πεθάνουν. Σταμάτησα, κατέβηκα και έτρεξα κοντά τους.
Το ένα ήταν ήδη νεκρό, το άλλο είχα την "τύχη" να το ακούω να αφήνει τις τελευταίες του
ανάσες και το τρίτο ήταν μεταξύ ζωής και θανάτου, μη μπορώντας να σταθεί στα πόδια του.
Το διάλεξες καλά το μέρος που τα πήγες ρε παλικαρά, καμάρι της Κρήτης.
Ούτε κουτσουλιά από σπουργίτι δεν υπήρχε γύρω γιά να φάνε κι αν έζησαν γιά δυό τρεις μέρες,
μάλλον θα φταίει το λίγο νερό που έτρεχε κεί κοντά.
Εσύ δεν είσαι σαν τους άλλους που τα κρεμάνε στις ελιές, ούτε απ' αυτούς που τα πυροβολούνε.
Εσύ δεν έχεις καν αρχίδια να κάνεις κάτι τέτοιο, ενώ θα ήθελες πολύ να το κάνεις.
Δε θα σου περιγράψω τι ένοιωσα όση ώρα έμεινα εκεί, γιατί τη λέξη "νοιώθω" δεν την ξέρεις.
Μη μπορώντας να κάνω τίποτα γιά τα άλλα δύο, πήρα το τρίτο και έτρεξα μήπως και το γλιτώσω. Αν και μισοπεθαμένο, ήπιε λαίμαργα αρκετό γάλα και λίγο νερό και τώρα περιμένω να ξημερώσει ευχόμενος να δούμε μαζί τον ήλιο όπως μαζί είδαμε το θάνατο και την ανανδρεία.
Αυτό που έκανες στα σκυλιά και σ' εμένα, σου ορκίζομαι σε ότι έχω ιερό πως δε θα το ξεχάσω.
Δε θέλω όμως να μάθω ποτέ ποιός είσαι όσο ζω κι επειδή όταν πεθάνω δεν έχω βλέψεις να πάω
στον Παράδεισο, αν γίνει κανένα λάθος και βρεθώ εκεί, θα ζητήσω αμέσως μετεγγραφή γιά την
Κόλαση, αν χρειαστεί θα βάλω και μέσον. Και εφ' όσον θα είμαι στην Κόλαση, με τους κακούς,
θα γίνω κι εγώ κακός. Πολύ κακός. Κι όταν θα γίνω ο πιό κακός απ' όλους, θα ψάξω να σε βρώ.
Γιατί κάπου εκεί τριγύρω θα βράζεις.

17 σχόλια :

anapodos είπε...

Δυο θα'μαστε...Tο 'χω υπογράψει κι εγώ αυτό το συμβόλαιο μ'αυτά τα άθλια υποκείμενα....

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

anapodos

Αν πράγματι η επόμενη ζωή είναι αιώνια, δε θα βαριόμουνα να τους βαράω αιωνίως.

Ανώνυμος είπε...

Τουλάχιστον τα ζωα έχουν ηθικό κώδικα...
Τα δίποδα κάθε μέρα δείχνουν ότι είναι οι χειρότεροι δολοφόνοι.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

strangejournal

Τα ζώα φίλε μου δεν έχουν συμβάλλει ουδέποτε και με κανένα τρόπο στην αποσταθεροποίηση της Φύσης και των πραγμάτων. Αυτό είναι αποκλειστικά δική μας δουλειά.

AERIKO είπε...

Tο σκυλάκι σώθηκε τελικά..; Άστα..παντου τα ίδια..!! Και Φως δεν βλέπω..!! Καλο Βραδυ Ηρακλή.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AERIKO

Δεν ξέρω ακόμη Μαρία. Τρώει αλλά δε μπορεί ακόμη να σταθεί. Και μου είναι αδύνατον να το κρατήσω. Μήπως το θέλεις;

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ευτυχώς στη γειτονιά μας έχουμε τέσσερα αδέσποτα που δεν τολμά κανείς να πειράξει.
Σε ένα παλιό αυτοκίνητο με το ανοιχτό παράθυρο βρίσκουν στέγη στις παγωμένες νύχτες.
Φιλικές σχέσεις έχουν "αναπτυχθεί"και με τα δικά μας!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη

Είστε τυχεροί στη γειτονιά σας. Κι εσείς κι εκείνα. Επειδή στη δικιά μου μάλλον δε ντρέπεται κανείς, παίρνω εγώ τη ντροπή. Ντρέπομαι και λυπάμαι. Είμαι πολύ στενοχωρημένος γιαγιά.

Θοδωρής είπε...

Πάλι ρεζίλι γίναμε ξάδερφε .Ο ξεφτίλας ο πατριώτης .Θα μου πεις τέτοιο πολιτισμό παράγουμε .Σκουπίδια και αδέσποτα παντού.Νομοθεσία ανύπαρκτη περί προστασίας των ζώων .Μαύρισε η ψυχή μου μ'αυτά που είδα .

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Θοδωρής

Πάλι και πάλι ξαδερφάκι. Αλλά εγώ στατιστική στη Μεσσαρά δεν κάνω. Δε με νοιάζει αν είναι λίγοι ή πολλοί. Με νοιάζει που υπάρχουν και πατάνε τζάμπα χώμα κρητικό.
Όσο γιά τη νομοθεσία, δεν προστατεύει εμάς. Τα ζώα θες να προστατέψει;
Συγγνώμη ξάδερφε αν σου μαύρισα την καρδιά, αλλά κάνουν και πολύ χειρότερα, πίστεψέ με.

OXΙά είπε...

Δεν έχω να πω τίποτε άλλο παρά τούτο: Να δει τα παιδιά του ακριβώς στην ίδια κατάσταση και να μην υπάρχει κανείς για να τα σώσει.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ΟΧΙΑ

Δέχομαι ότι κοιτάζοντας κάποιος αυτές τις φωτογραφίες δικαιολογείται να σκεφτεί ή να πει οτιδήποτε, όσο χοντρό κι αν είναι, όμως τα δύστυχα τα παιδιά του δεν φταίνε ούτε γιά τις πράξεις του πατέρα τους ούτε γιά το ότι θα τα κάνει σαν τα μούτρα του.

OXΙά είπε...

Βασιλιά,
με συγχωρείς, αλλά αυτά πρέπει να τα σκοτώνεις μικρά γιατί όταν μεγαλώσουν γίνονται επικίνδυνα. Κοίτα τον μπαμπά τους!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ΟΧΙΑ

Να είσαι σίγουρη ότι καταλαβαίνω την οργή σου.

Ανώνυμος είπε...

Αφού είσαι τόσο πονετικός,

(εσύ καί κάτι άλλες "κυρίες", εδώ μέσα),
δέν έρχεσαι καί στό παρκάκι τής δικής μου γειτονιάς, καθημερινώς, περί τήν 20.00 απογευματινήν,

γιά νά μαζεύεις όλες τίς αχνιστές τούρτες τών σκατών τών σκυλιών τών κωλόσκυλων τών ιδιοκτητών τους, πού τά φέρνουν εκείνη τήν ώρα γιά νά χέσουν στό παρκάκι, καί νά τά πατήσουν εν συνεχεία τά αλβανάκια καί τά μαυράκια (διότι ελληνάκια δέν κάνουν οι "ελληνίδες", έχουν τά σκυλιά τους, οι κωλόσκυλες....)

Άντε ρέ φιλόζωοι τού κώλου, υποκριτές, κομπλεξικοί πού θέλετε νά έχετε έναν υφιστάμενο στή ζωή σας...., γιά νά κάνετε τό αφεντικό...

Σεβαστήτε τά ζώα, ρέ ζώα....

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Αν μιλάς σοβαρά, περιμένω να μάθω:
1) Που είναι το παρκάκι σου
2) Ημέρα και ώρα
3) Πως θα σε γνωρίσω

Αν φοβάσαι κοσμοσυρροή, μην τα γράψεις εδώ. Το e-mail μου είναι beefriend@msn.com

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ΞΑΝΑ-ΑΝΩΝΥΜΟΣ

Ακόμα περιμένω ρε παλληκαρά......