Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

ΤΑ ΤΥΧΕΡΑ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ




6 σχόλια :

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Χαχαχα.
Γελαστή καλημέρα και αγάπη από την γιαγιά!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη

Καλημέρα κι από 'μένα γιαγιά.
Πολλές αναφορές στον Πειραιά διαβάζω, οπότε μάλλον θα πρέπει να ήμασταν γείτονες γιά καμιά τριανταριά χρόνια.

ΥΓ. Έπρεπε να σε έχω προσθέσει προ πολλού στη λίστα ιστολογίων μου αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ :)

Artanis είπε...

Lol, lol, lol, δεν έχω λόγια...
καλό βραδάκι να έχεις...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Artanis

Καλημέρα στη μακρινή ΝΖ.
Καλά να περνάς.

Mitsobo είπε...

Χα! Χα!Χα!
Σήμερα ανακάλυψα το blog της Υψηλότητάς σας!
Τα σέβη μου μου!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Mitsobo

Καλημέρα Παναγιώτη. Εγώ αντιθέτως έχω ανακαλύψει την αφεντιά σου προ αμνημονεύτων ετών :)
Παλιός θαυμαστής βλέπεις ;)
Να είσαι πάντα καλά να μας ταϊζεις όμορφα σκιτσάκια.