Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

ΑΠΟΡΙΕΣ

Απορώ...

...ποιός πηγαίνει τα Χριστούγεννα δώρο στον Αϊ Βασίλη
...με την ανωμαλία που δέρνει ορισμένους και πάνε και γίνονται Παναθηναϊκοί
...πως ανέχεται ο Κούβελος να λένε τη γυναίκα του Μπακογιάννη
...γιατί η Ελλάδα, ενώ τρώει τα παιδιά της, εξακολουθεί να πεινάει
...ποιό θα είναι το σκορ στο ματς Κόλαση-Παράδεισος κατά τη Δευτέρα Παρουσία
...γιατί αυτός ο Λιαρέλης δεν πάει να βγάλει τα κρεατάκια από τη μύτη του
...γιατί να υπάρχουν μόνο σπυράκια ακμής και όχι και παρακμής
...πως είναι δυνατόν να υπάρχουνε μπάτσοι που να θέλουν να θεωρούνται κανονικοί άνθρωποι
...με την επιμονή που έχουν ορισμένοι να πιστεύουν οτι μετά το '74 αποκαταστάθηκε η δημοκρατία στην Ελλάδα
...γιατί η τριχόπτωση συμβαίνει μόνο στο κεφάλι
...πως κάνουνε οι Αμερικάνοι κουμάντο στον κόσμο αφού δεν ξέρουνε που βρίσκεται
...γιατί τα σκουπίδια βρωμάνε ακόμα κι αν τα βάλεις σε αρωματική σακούλα
...πως δεν έχει πάθει ακόμα ανακοπή η Μαρίκα ενώ βλέπει κάθε πρωί δίπλα της τον Μητσοτάκη
...γιατί να μην είναι ο Άγιος Πέτρος προστάτης των θυρωρών
...γιατί η Όλγα τρέμει
...ποιός ανώμαλος σκέφτηκε να βάλει φανάρια και stop στους ελληνικούς δρόμους
...τι θα βρει ο χειρουργός αν πάει να κάνει εγχείρηση καρδιάς σε τραπεζίτη
...ποιός μαλάκας έβαλε φωτιά στον κάδο σκουπιδιών έξω απ' το σπίτι μου
...απορώ μ' εμένα, απορώ, που σε θέλω ακόμα απορώ

6 σχόλια :

busy bee είπε...

Καλησπέρα φίλε Ηρακλή!
Ζωγράφισες ως συνήθως και πάλι!!:)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

busy bee

Φίλε Μάνο τώρα μου βάζεις καινούργια απορία.
Απορώ πως καταλήγει ζωγραφιά ενώ εγώ για κείμενο το ξεκίνησα!:)

Καλημέρα στο Χέρσο Νησί.

OXΙά είπε...

Κάτι απορίες που έχουμε ώρες-ώρες!
Καλημέρα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ΟΧΙΑ

Μερικές απ' αυτές τις έχω όντως ώρες-ώρες. Ορισμένες τις έχω τα τελευταία χρόνια και άλλες μιά ζωή:)

Sof είπε...

Απορω που απορεις με ολα αυτα..

Καλησπερα..

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

kastrini

Απορώ που απορείς που απορώ με όλα αυτά...

ΥΓ. Δεν απορώ μόνο μ' αυτά. Έχω κι άλλες απορίες, ακόμα πιό συγκεκριμένες, αλλά αυτές μάλλον δε θα τις λύσω ποτέ.