Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ Η ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ;




12 σχόλια :

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χα χα χα χα, καλοοοοοοοο!!!

Εγω να δεις τι θα ηθελα να τους κάνω...
Γι αυτο λοιπον, για να αποφύγω τυχόν πνιξιμο, αποφεύγω και να ευχομαι...τουλάχιστον πρώτη


Βρε βασιλιά, πατριωτάκια ειμαστε;
Τωρα το ειδα

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη

Ώστε δεν είμαι ο μοναδικός! Ρε λες να μην είμαι μαλάκας τελικά;

Μπρε συντέκνισσα, μα ήντα 'ναι τουτανά που λες! Εγώ κατέχω όλο σου το βιογραφικό κι εσύ μου λες πως δεν εκάτεχες πράμα;! :)

Sof είπε...

Εγω παλι θα σας ευχηθω καλη χρονια...
Με υγεια, ειρηνη, ευτυχια και πολυ αγαπη...
Οποιος θελει τις κραταει..οποιος δεν θελει, τις πεταει..
Παντως, ειναι απο καρδιας..
Καλησπερα Βασιλια...
Καλησπερα Ρικη..

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

kastrini

Πως να πετάξεις κάτι όταν είναι απο καρδιάς;

AERIKO είπε...

Eγω παλι θα σου ευχηθω στην ωρα μου..τι παθατε ολοι κι ευχεστε εκ των προτερων ήθελα και να ξερα..χεχεχε...Ειμαστε σοβαροι..τι θ αλλαξει το 2010 αν δεν τ αλλαξουμε εμεις..; Πόρτα σε οτι μας στενοχωρει
και πολλη προσπαθεια για οτι μας αξιζει..Όλα κατακτωνται..μαλιστα βασιλια της αληθειας μας.!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AERIKO

Συμφωνώ ότι όλα κατακτώνται, εκτός απο ένα. Σου αφήνω λίγο χρόνο να το βρεις, αλλιώς θα το αποκαλύψω...

AERIKO είπε...

Ας το πάρει το ποτάμι...!! :)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AERIKO

Δε θα το πάρει το ποτάμι, θα το πάρει η ανάρτηση...σύντομα.

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

2010 ευχες σε ολους

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

DIADROMI

Εύχομαι το 2010 να είναι όπως το θέλετε εσείς και όλα τα παιδιά της Διαδρομής.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ε δεν εκατεχα μπρε συντεκνε
ηντα να κανω εδα
σκοτωσε με
χα χα

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη

Ε όι και να σε σκοτώσω μπρε συντέκνισσα! Μόνο μιαολιά φάλαγγα θα σου κάμω και θα σου παίξω κιαμιά τριανταρά βουρδουλιές :)