Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

Η ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ

Είπα να πεταχτώ μέχρι τη Σαντορίνη, να δω φίλους και γνωστούς που είχα να τους δω μιά δεκαετία και πέσατε να με φάτε!
"Μας παράτησες κι έφυγες, ξεσάλωσες και σταμάτησες να γράφεις, βάλε μας τουλάχιστον καμιά φωτογραφία".
Πάρτε λοιπόν μιά 12αδα, αλλά δε θα φταίω εγώ αν ζηλέψετε...

Η βεράντα μου (ζήλεια - ψώρα)

Το παράθυρό μου

Η αυλή μου

Τι βλέπω αριστερά μου

Τι βλέπω δεξιά μου

Το σήμα κατατεθέν

"Αρχιπέλαγος", στα Φηρά. Το αγαπημένο μου εστιατόριο

Μπλε, καφέ και λευκό

Οι φοβερές Σαντοριναίϊκες καμπύλες

Φηρά, Ημεροβίγλι

Θα σας άφηνα χωρίς ηλιοβασίλεμα;...

...άντε κι άλλο ένα.

8 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Καλά δεν ντρέπεσαι καθόλου? Χλιδάτες καταστάσεις βλέπω. Τι κάνεις εκεί στους κουζουλούς? Αν θα είσαι και την επόμενη βδομάδα αν θέλεις τα λέμε.

wwna.gr

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Σιγά τους κουζουλούς! Εγώ είμαι πιό κουζουλός απ' αυτούς.

ΥΓ. Παναγιώτη δεν ξέρω πόσο θα μείνω ακόμα. Όταν έρθεις ρίξε σύρμα κι αν είμαι ακόμα εδώ, τα λέμε.

korinoskilo είπε...

αΑΑΑ εισαι πολυ κακος τελικα :Ρρρρ

να καλοπερνας... οσο μπορεις :))

τελειες οι φωτος!! τελειεςςςςςς


καλη κυριακη :)

Crux είπε...

Πανέμορφες φωτογραφίες.Ευχαριστούμε πολύ !

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

korinoskilo

Ευχαριστώ, ευχαριστώ.

ΥΓ. Δεν είμαι κακός βρε! Και για του λόγου το αληθές, θα είμαι εδώ για μιά βδομάδα ακόμη. Όσοι πιστοί προσέλθετε, να τα δείτε απο κοντά.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Crux

Παρακαλώ φίλε μου. Ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω.

BUTTERFLY είπε...

Αχ! Αν δεν σε ηξερα, θα ελεγα οτι το χαιρεσαι που ζουλευουμε ωσαν κουζουλοι!!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

BUTTERFLY

Ε όχι ρε φιλενάδα, δεν είμαι τόσο κακός! Δεν το χαίρομαι, απλά σας συμπονώ :)