Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

ΜΙΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΔΕΞΙΑ ΚΟΥΡΑΔΑ

Μόλις γύρισα σπίτι και άνοιξα το blog, μιά αφόρητη μπόχα
κατέκλυσε τα φτωχά μου ρουθούνια! Μιά ανώνυμη δεξιά
κουράδα είχε ξαπλώσει φαρδειά πλατειά σε 6 αναρτήσεις μου,
ίδια και απαράλλαχτη, με τη μέθοδο του copy-paste.
Διαβάστε τι γράφει αυτός ο γελοίος καραγκιόζης
στα σχόλια των αναρτήσεων:

-Ο επανιδρυτής
-Αφιερωμένο εξαιρετικά στους αμετανόητους Έλληνες ψηφοφόρους
-Καφενείον η ΝουΔου
-Τα δίδυμα
-Για πούλημα λοιπόν

Και, αφού κάνετε τον κόπο να δείτε τις αναρτήσεις και ειδικά
τη δεύτερη και την τέταρτη, με τη σειρά που τις αναφέρω, πείτε μου
απο που συμπεραίνει αυτό το ανθρωποειδές οτι είμαι ΠΑΣΟΚΟΣ!!!

Απευθυνόμενος στην ίδια την κουράδα, θέλω να της πω και να τη
διαβεβαιώσω, οτι ακριβώς εκεί που γράφω την παράταξή της
γράφω και τους αντιπάλους της, όπως και τα 300 συνολικά
λαμόγια του ελληνικού κοινοβουλίου.
Προφανώς η κακομοίρα, τυφλωμένη απο την εμπάθεια και τα νεύρα
που προκαλεί η βεβαιότητα της νίκης της αντίπαλης κουράδας
δεν κατάλαβε σε τι είδους blog μπήκε να αφήσει τη μπόχα της.

Περαστικά ρε κακομοίρη.

6 σχόλια :

Greek Rider είπε...

Βασιλιά της Μοναξιάς μη μασάς. Αυτοί είναι κάτι τύποι που γράφουν αυτά τα μηνύματα στο Press-gr. Αν δεις πολλά ποστ εκεί θα βρεις και τα ίδια μηνύματα.

Αυτοί που τα γράφουν τις περισσότερες φορές δεν διαβάζουν καν τα πόστ.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Greek Rider

Φίλε μου δεν ξέρω που πάνε και χέζουν τα άτομα, αλλά εφ' όσον ήρθανε να χέσουνε και στο δικό μου σπίτι, έπρεπε να τους την πω.
Όσο για το οτι δεν διαβάζουν τα ποστ, αυτό είναι ηλίου φαεινότερο.
Περαστικά τους.

Peiratis είπε...

τελικα τον ανακάλυψες τον ανώνυμο
κομματοκούραδο όνομα και πράμα

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

ΟΠΟΙΟΣ ΝΥΧΤΑ ΠΕΡΠΑΤΕΙ
ΛΑΣΠΕΣ ΚΑΙ ΣΚ@Τ@ ΠΑΤΕΙ

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Peiratis

Ε όχι, θα μου ξέφευγε :)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

DIADROMI

Εγώ τα πάτησα μέρα μεσημέρι!