Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

ΟΛΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ, ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΝΤΕΥΩ!

Γιά σήμερα σας έχω το εξής ωραίο.
Ακολουθήστε πιστά τις οδηγίες και αν τυχόν αποτύχω
συγχωρήστε με. Μαθητευόμενος μάγος είμαι ακόμα.
Λοιπόν, πάρτε χαρτί και μολύβι.

-Σκεφτείτε έναν αριθμό.
-Πολλαπλασιάστε τον με το 9 και σημειώστε τον αριθμό
που βγήκε από τον πολλαπλασιασμό.
-Προσθέστε τα ψηφία του αριθμού που βρήκατε
μέχρι να βγει ένας μονοψήφιος αριθμός.
-Αφαιρέστε από τον μονοψήφιο αριθμό το 5.
-Βρείτε το αντίστοιχο γράμμα της αλφαβήτας
από τον αριθμό που προέκυψε από την αφαίρεση.
-Σκεφτείτε μιά χώρα της Ευρώπης που αρχίζει
από το συγκεκριμένο γράμμα.
-Μετά σκεφτείτε ένα χρώμα που να αρχίζει
από το δεύτερο γράμμα της χώρας.
-Τώρα σκεφτείτε ένα μεγάλο ζώο που να αρχίζει
από το τέταρτο γράμμα του χρώματος.
-Γράψτε τις 3 λέξεις που έχετε βρει
και "διαβάστε τη συνέχεια"...

Μήπως βρήκατε έναν Άσπρο Ρινόκερο από τη Δανία;

11 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Ιπποπόταμο όχι ρινόκερο

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμος

Αν το χρώμα που έγραψες είναι το άσπρο, το τέτερτο γράμμα είναι το "ρ", οπότε δεν δικαιολογείται ο ιπποπόταμος :)

Polymenis Stories είπε...

Τι μου θύμισες! Χρόνια είχα να παίξω το συγκεκριμένο! Ε, λοιπόν, θα μπορούσες να γίνεις κι εσύ ένας μάντης! Καλό καλοκαίρι!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Θανάσης

Έχω ανοίξει το χρονοντούλαπο και ξεθάβω τέτοια. Τι να κάνω! Τέτοια εποχή, λόγω ζέστης, τις αποφεύγω τις επαναστάσεις. Καλό καλοκαίρι και σ' εσένα Θανάση.

mariacristy είπε...

Τίποτα...Δεν υπάρχει χώρα απο Δ...
Απέτυχε το πείραμα...Υποτίθεται βγαίνει σε κάθε περίπτωση;

Artanis είπε...

@mariacristy, την Δανία μάλλον θα την ξέχασες...

Τεσπά, φίλε Βασιλιά της μοναξιάς, ωραίο παιχνίδι, θα το παίξω και θα σου πω...Χαίρομαι που σε συναντώ, καλημέρα απο ΝΖ...

Artanis είπε...

Χα,χα,χα,χα, υπάρχει και το "ρινοδέλφινο" που σκέφτηκε ο Ίωνας...Εγώ πάλι, τον ρινόκερο σκέφτηκα, όπως και όλοι οι υπόλοιποι φαντάζομαι...
Τεσπά, ωραίο παιχνίδι...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

mariacristy

Δηλαδή η Δανία που βρίσκεται καλή μου; Στη Νότια Αμερική;

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Artanis

Α ρε Ίωνα, που το σκέφτηκες αυτό το ρινοδέλφινο; Θες να μας χαλάσεις το μαγικό; :)

mariacristy είπε...

Πώ, πω γκάφα!!! Σορυ ρε παιδιά, μη βαράτε ;-)
Ευχαριστώ Αρτάνις μου, Βασιλιά μου τί να πω, mea coulpa...
Καλό Σ/Κ...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

mariacristy

Έλα βρε, μην το παίρνεις κατάκαρδα, όλοι μας ένα μυαλό έχουμε χειμώνα-καλοκαίρι :)