Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΝΑ ΧΤΙΖΕΙΣ ΠΑΛΑΤΙΑ;

Λιγοστοί μου αναγνώστες, καλοί μου άνθρωποι! Θέλω να σας ομολογήσω οτι αν και
Κρητικός, δεν τα πάω ιδιαίτερα καλά με το καλοκαίρι και ειδικά με τη ζέστη. Δεν ξέρω ρε παιδιά, με αποδιοργανώνει τελείως. Συνήθως με εμπνέουν ο χειμώνας, η βροχή και το κρύο. Μπορεί σε κάποια προηγούμενη ζωή να ήμουν Εσκιμώος. Επειδή λοιπόν λόγω ζέστης δεν έχω κέφι ούτε να γράψω ούτε να ασχοληθώ με πολλά πολλά, θα καταφύγω στην εύκολη
λύση του blogger και θα σας ταράξω στα βιντεάκια. Τουλάχιστον όμως κάνω φιλότιμες προσπάθειες ώστε να τα επιλέγω προσεκτικά, μη σας τρατάρω και μπουρούχα! Το σημερινό έχει να κάνει με έναν απίστευτο τύπο, ο οποίος δε μπορείτε να φανταστείτε τι κάνει με λίγες χούφτες άμμο πάνω σ' ένα φωτισμένο τζάμι. Είναι υπέροχος. Απολαύστε τον.



6 σχόλια :

Psycho είπε...

Ούτε εγώ φίλε μου τα πάω καλά με το καλοκαίρι...
(ο psycomechanic βέβαια είμαι με το καινουριο μου μπλογκ).
Το βιντεάκι υπέροχο...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Styx

Δεν το μπορώ καθόλου φίλε μου. Νοιώθω το μυαλό μου να βράζει.
Με 'γειά το καινούργιο blog.
Μα πας και το ξεκινάς μεσ' στο μεσοκαλόκαιρο; Ελπίζω να μην είναι προϊόν των παρενεργειών της ζέστης!

BUTTERFLY είπε...

Einai wow o tipos!!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

BUTTERFLY

Είναι, είναι!

Artanis είπε...

Καλημέρα από ΝΖ...Εδώ έχουμε χειμώνα...θα σου έλεγα :"Αλλάζουμε;"
Αλλά δεν γίνεται, οπότε...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Artanis

Την περίπτωση να μας προσκαλούσες να πάρουμε λίγο χειμώνα δεν την σκέφτηκες καθόλου ε; :)