Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

ΜΕ ΜΙΑ ΡΑΚΗ ΠΑΓΩΜΕΝΗ

Λοιπόν, να σας πω κάτι;
Εγώ είμαι ένας άνθρωπος τόσο ήσυχος και τόσο μοναχικός
όσο δεν φαντάζεστε! Παρ' όλα αυτά, τώρα τελευταία,
την έχω δει να σχολιάζω τα πολιτικά δρώμενα και να
ασχολούμαι μαζί τους πολύ περισσότερο απ' όσο τους αξίζει.
Σήμερα το απόγευμα λοιπόν, προσπαθώντας να αφαιρέσω
την πλάνη απ' το μυαλό μου, έβαλα μιά παγωμένη ρακή
και κάθησα στην αυλή μου να την πιώ.
Ξέρετε που κατέληξα;
Ότι γράφω στ' αρχίδια μου όλα εκείνα τα λαμόγια
της πολιτικής που ζουν σε βάρος μου.
Στο λαιμό να τους κάτσουν τα λεφτά που μου κλέβουν.
Γράφω στ' αρχίδια μου όλους εκείνους που από όταν ήμουνα
μικρό παιδί προσπαθούν να με πείσουν ότι ακόμα
και το να κλάσεις είναι πολιτική πράξη.
Γράφω στ' αρχίδια μου όλους εκείνους που "παλεύουν"
να αποδείξουν τα αναπόδεικτα και απλά πίνω
μιά ρακή παγωμένη. Εγώ ρε, όπως κι εσείς, μπορεί να μην
υπάρχω αύριο το πρωί.
Ποιά θα προτιμούσατε να είναι η τελευταία σας πράξη;
Το να μιλάτε γιά τον Καραμανλή και τον Παπανδρέου,
ή το να πιείτε μισό κιλό ρακή παγωμένη;

8 σχόλια :

Dellamanis Panagiotis είπε...

Πάντα με μια παγωμένη ρακί και όχι μόνο, σίγουρα με δυο και κάτι παραπάνω την βλέπεις διαφορετικά. Ξέρεις πόσες φορές ξεκίνησα να σχολιάζω διάφορα και με την ρακούλα παρέα, τους πήρε όλους ο διάολος και τους σήκωσε. Τί κατάλαβα όμως που ασχολήθηκα μαζί τους και χάλασα και την ζαχαρένια γεύση της ρακής που ήπια; Να μαι πάλι εδώ στο κέντρο στου κόσμου, όπως πολύ σοφά μου έγραψες, στην Κρήτη, με καλή παρέα , με ένα μπουκάλι ρακί και καλό μεζέ. 'Ετσι τους γράφω εκεί που δεν μπορεί να τους σβήσει κανένας και δεν ξανασχολούμε με δαύτους τους μπινέδες.
Να σαι καλά φίλε και πίνε και μια για μένα.

AERIKO είπε...

H αχώνευτη ελληνική πραγματικότητα είναι μια παραίσθηση που προκαλείται
από την έλλειψη ρακής,ανθρωπιάς και αγάπης στα απλά και όμορφα.Ότι ωραιότερο έχω δει στο youtube είναι αυτο το βιντεάκι με τση κρήτης τα blues.Να εμπνέεσαι και να γράφεις αλήθειες και μουσικές κι αστους να βουρλίζονται.Ως το λαιμό μες στα σκατά δεν σώζονται ούτως ή άλλως.
Καλό βράδυ και όμορφο Σ/Κ.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Dellamanis Panagiotis

Έτσι που συμπλέουμε στο θέμα της ρακής, φαντάσου πόσους θα πάρει ο διάολος όταν θα την πιούμε παρέα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AERIKO

Η πρώτη φράση του σχολίου σου κάνει πολλά λεφτά.

ΕΩΘΙΝΟΝ είπε...

Καλημέρα Βασιλιά μου!
Συμφωνώ με την παγωμένη σου ρακή. Πρώτη φορά την ήπια στα Χανιά, όταν μπήκα σ' ένα μαγαζί -τουρίστας εγώ, δήθεν- ν' αγοράσω μια Κρητική μαντίλα. Ήταν ένας γέρος, μόνος του, και μ' είπε, από πού είσαι; Από Δράμα είπα, και ήξερε κι αυτός από Δράμα κάποια πράγματα. Αμέσως πρόσφερε ρακή, αρνήθηκε ευγενικά αλλά που να συνεχίσεις ν' αρνείσαι. Μετά έμαθα!!! Κι όταν έφυγα από τα Χανιά προμηθεύθηκε κάμποσο πράμα! Αλλά, πέρα απ' όλα αυτά, ο σταρχιδισμός σου, πιστεύεις ότι δεν είναι πολιτική και φιλοσοφική θεωρία; Καλές ρακές!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ΕΩΘΙΝΟΝ

Φυσικά και δεν πιστεύω ότι ο σταρχιδισμός μου δεν είναι πολιτική και φιλοσοφική θεωρία. Αφού είπαμε ότι και το να κλάσεις, πολιτική πράξη είναι. Αλλά να σου πω κάτι; Όταν οι πλανημένοι αγρότες συρρέουν στο Ηράκλειο να ακούσουν το Γιωργάκη ή τον Κωστάκη, που μέχρι χθες τους βλαστημούσαν, εγώ πίνω τη ρακή μου κι ακούω τα πουλιά που κελαηδούν.
Ποιά είναι πιό πολιτική πράξη; Αυτό που κάνουν εκείνοι ή αυτό που κάνω εγώ;

D.Angel είπε...

Ολο μου το βασίλειο για μια τσικουδιά και μια σφακιανή πίτα!Χαιρετώ σας

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

dreamer-angel

Δε χρειάζεται να δώσεις το βασίλειό σου, απλά πάρε το καραβάκι και κατέβα μιά βόλτα από 'δω :)