Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ

Ο Γιώργης και ο Μανώλης είναι αγρότες. Κρητικοί.
Ο Γιώργης είναι δεξιός και ο Μανώλης Πασόκος.
Ζουν στο ίδιο χωριό, στο χωριό μου, και εννοείται ότι
ο ένας ξέρει τι ψηφίζει ο άλλος.
Σήμερα το πρωί έπινα καφεδάκι στην αυλή μου, όταν άκουσα
απ' το δρόμο το Γιώργη και το Μανώλη να συζητούν:
-Ήντα γίνεται μπρε Μανώλη, καλά;
-Καλά μπρε Γιώργη, ας τα λέμε.
-Γιά πε μου μπρε Μανώλη, πως τα θωρείς τα πράματα;
-Άσ' τα Γιώργη, μου καήκανε οι ντομάτες.
-Μα ήντα μαλακίες μου λες μπρε Μανώλη;
Εγώ σε ρωτώ γιά τσι εκλογές! Ποιός θαρείς πως θα βγει;
-Κατέω 'γω μπρε Γιώργη; Ήντα 'μαι, ο Νικολακόπουλος;
-Λοιπόν Μανώλη, γροίκα! Κατέχεις το πως εμείς είμαστε
δεξιοί από τα γεννοφάσκια μας, δεν το κατέχεις;
-Κατέχω το μπρε Γιώργη, μα γιάντα μου το λες;
-Σου το λέω Μανώλη γιατί εμείς ετούτηνε τη φορά δεν τηνε
ψηφίζομε τη δεξιά, καλιά να μας εκοπούνε τα χέρια!
-Μα ήντα μου λες μπρε Γιώργη! Σοβαρολογείς;
Και γιάντα δεν τηνε ψηφίζετε; Εξεστραβωθήκετε επιτέλους;
-Εξεστραβωθήκαμε Μανώλη. Αυτοί οι ίδιοι μας εξεστραβώσανε.
-Εξεστραβωθήκετε δηλαδή και είδετε σε ήντα χάλια
εκαταντήσανε την κακομοίρα την Ελλάδα; Δόξα σοι ο θεός!
-Δεν κατέχω 'γω ήντα μου λες Μανωλιό γιά την Ελλάδα,
εγώ κατέχω πως μου τάξανε να ταχτοποιήσουνε τσι γιούς μου
στο δημόσιο και με γράψανε στ' αρχίδια ντος.
Εμείς λοιπόν, οικογενειακώς, θα κάμομε αγώνα γιά να βγει
το ΠΑΣΟΚ και το ΠΑΣΟΚ θα ψηφίζομε από ντα 'δα και ύστερα.
-Και γιάντα μπρε Γιώργη δεν ψηφίζετε το ΚΚΕ ας πούμε;
-Μα ήντα μαλακίες μου λες μπρε Μανώλη;
Αυτοί δεν υπάρχει περίπτωση να βγούνε ποτέ στην εξουσία.