Τρίτη 5 Μαΐου 2009

ΤΑ ΜΑΪΜΟΥΝΙΑ

Η γνώμη των περισσοτέρων Ελλήνων γιά 'μάς τους Κρητικούς είναι συνήθως καλή. Λένε ότι είμαστε φιλόξενοι, περήφανοι, γενναίοι και άλλα πολλά. Εγώ όμως που είμαι Κρητικός και ζω στην Κρήτη, θα συμπληρώσω ότι όπως παντού, έτσι κι εδώ υπάρχουν και τα άθλια υποκείμενα. Έχουμε ζωοκλέφτες, εκβιαστές, ληστές και πιστολάδες. Αυτούς, οι αληθινοί Κρητικοί τους λένε "μαϊμούνια", δηλαδή μαϊμούδες. Αυτό το βίντεο λοιπόν είναι εξαιρετικά αφιερωμένο στα "μαϊμούνια" της Κρήτης.
Δείτε το...


6 σχόλια :

μ είπε...

Σωστός. Καλό είναι να το αναγνωρίζουμε, να ξεφεύγουμε τον τοπικισμό μας και να τους απομονώσουμε.
Καλημέρα.

BUTTERFLY είπε...

Πωπω τι μου θυμισες τωρα! Αυτη τη λεξη εχω να την ακουσω 2,5 χρονια, απο τοτε που εφυγα απο την Κρητη!!! Αχχχχ!

Big Bad Wolf είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο βασιλιά μου. Αγαπάω την Κρήτη, έχω κρητική γυναίκα, αλλά ορισμένοι έχουν ξεφύγει τελείως...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Μάνος
Περί της "απομόνωσης" το συζητάω σοβαρά. Κάθε καλή ιδέα και πρόταση δεκτή. Καλημέρα κι από 'μένα.

BUTTERFLY
Εγώ δυστυχώς την ακούω αλλά και τη "βλέπω" σχεδόν καθημερινά.
Προς τι το αχχχχ; Τι σ' εμποδίζει να ξανάρθεις;

Psychomechanic
Όντως έχουν ξεφύγει φίλε μου.
Χωρίς να έχω κάνει δημοσκοπήσεις, δεν είναι δουλειά μου εξ άλλου, θέλω να πιστεύω ότι είναι πολύ λιγότεροι από ΄μας τους υπόλοιπους.
Πάντως όσοι και να είναι, το σίγουρο είναι ότι ντροπιάζουν ολόκληρη την Κρήτη και αυτό πρέπει με κάποιο τρόπο να σταματήσει.
Όχι με τα ΕΚΑΜ πάντως.

BUTTERFLY είπε...

Αρκετα πραγματακια, αλλα κυριως η οικογενεια που εχω εδω...
Λυπαμαι που εξελισσονται ετσι τα πραγματα...σιγουρα μονο εσεις οι ιδιοι, η Κρητικη κοινωνια μπορειτε να αποβαλλετε αυτα τα παρασιτα και κανεις αλλος!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

BUTTERFLY

Ακριβώς έτσι είναι. Αν δεν πάρουμε εμείς πρωτοβουλίες, θα εδραιωθούν στην Κρήτη και τα μαϊμούνια και τα ΕΚΑΜ, που είναι ακόμα χειρότερα μαϊμούνια.